Kertokaa missä erikoisissa paikoissa olette runkanneet itse esim. tein kattoremonttia ja siellä katolla vedin haalarit nilkkoihin ja sit runkkasi siel ja toinen paikka oli
ison kauppakeskuksen parkkipaikalla auton takapenkillä,olin täysin alasti vaatteet etupenkillä ja jumaliste että sain valtavan orgasmin ja spermaa lenteli joka puolelle,vähän nolotti kun ohikulkijat varmaan näki kun vaatetin ja näki kyrpäni joka oli viel juhlakunnossa, se oli kiihottavin kauppareissu minkä olen kokenut.
Kertokaa omat kokemukset, vitsin kertojat älkää vaivautuko.
Mitä, missä, milloin,KERTOKAA
Aaaahhh......
3
1595
Vastaukset
- ...joo
Kuules vitsinkertoja, taisit vaivautua jo itse.
- takki auki vaan ja kulman taa
sulla taitaa olla tarvetta näytellä itseäsi.
Yleensähän ne on aika surkimuksia, joilla ei ole muuta seksielämää ja jostain on tyydytys saatava. - Valkotakkinen setä
sekopää hakeudu hoitoon. On se hirveetä, että tollaset hullut saa liikkua vapaalla jalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352