oinas ja kaksonen

...................

oinas ja kaksonen tuleeko tästä yhdistelmästä mitään
oisiko luvassa onnea vaiko helvettiä

5

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Minä*

Hyvä yhdistelmä ja sopivat yhteen.
      Sen verran on itselläni kokemusta, että voin sanoa onnea olevan luvassa.

• miten sen ottaa

Kai se riippuu niin muustakin kuin horoskooppimerkistä ;) Periaatteessa näiden kahden merkin pitäis sopia hyvin yhteen, mutta ainakin mulla, kaksostytöllä, on aina oinaiden kanssa ollut lopulta vain ongelmia.. tai se on ollut niille oinasmiehille joku hetken huuma ja sitä on sitten joutunut parantelemaan itseään ja pahaa mieltään kun on jätettykin, kun on itse vasta alkanut lämmetä että "hei tän kans haluun olla aina". Moni tämmöinen todella kauniisti ja ihanasti alkanut suhde on päättynyt pettymykseen ja aina oinaan toimesta.. En kyllä ymmärrä :D Tietty nousu- ja kuumerkit ja muutkin vaikuttaa ja ehkä nekin sitten pitäisi ottaa huomioon..? Viimeisin oli kaurisnousuinen oinas, hui aika kylmä.. :( mutta myös hyvin hyvin kauniita hetkiä oli :) Koskaan ei voi etukäteen tietää, siksi kannattaakin luottaa siihen mitä itse haluaa ja miltä se homma tuntuu..

• oinas....

itse olen oinas ja avopuoliso on kaksonen sekä paras kaveri on myös kaksonen. kyllä on ollut hyviä hetkiä! parhaan kaverinkin kanssa oltu jo pienestä asti ja vielä menee hyvin. avopuolisonkin kanssa ollut upeita hetkiä parin vuoden ajan ainakin. toivottavasti on vielä enemmän

• andreá

mielestäni kaksonen ja oinas tulevat hyvin toimeen..ainakin toisinaan.. ei voi yleistää..itse olen kaksosnainen ja olen seurustellut kahdesti oinasmiehen kanssa ja kolmas menossa.. ensimmäisen kanssa oli erittäin mukava suhde.. tosin liian kaveripohjanen nii päättyi omia aikojaan.. toinen suhde oinaaseen oli ihanaa alussa mutta mitä kauemmin oltiin yhdessä sitä enemmän siitä tuli helvettiä.. tosin molemmat oltiin syypäitä siihen.. kolmannesta oinaasta en voi vielä sanoa mitään mutta näyttää ainakin lupaavalta.. jos synkkaa niin eiköhän suhteesta tule vallan mainio :)

• Nimetön

Olen oinasN ja olen seurustellut kaksosmiehen kanssa jo 6 vuotta ja onnea, sekä rakkautta riittää vieläkin. Seurustelukumppanina olemme molemmat ehdottoman uskollisia toisillemme ja jaamme asiat yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe