oinas ja kaksonen tuleeko tästä yhdistelmästä mitään
oisiko luvassa onnea vaiko helvettiä
oinas ja kaksonen
5
1474
Vastaukset
- *Minä*
Hyvä yhdistelmä ja sopivat yhteen.
Sen verran on itselläni kokemusta, että voin sanoa onnea olevan luvassa. - miten sen ottaa
Kai se riippuu niin muustakin kuin horoskooppimerkistä ;) Periaatteessa näiden kahden merkin pitäis sopia hyvin yhteen, mutta ainakin mulla, kaksostytöllä, on aina oinaiden kanssa ollut lopulta vain ongelmia.. tai se on ollut niille oinasmiehille joku hetken huuma ja sitä on sitten joutunut parantelemaan itseään ja pahaa mieltään kun on jätettykin, kun on itse vasta alkanut lämmetä että "hei tän kans haluun olla aina". Moni tämmöinen todella kauniisti ja ihanasti alkanut suhde on päättynyt pettymykseen ja aina oinaan toimesta.. En kyllä ymmärrä :D Tietty nousu- ja kuumerkit ja muutkin vaikuttaa ja ehkä nekin sitten pitäisi ottaa huomioon..? Viimeisin oli kaurisnousuinen oinas, hui aika kylmä.. :( mutta myös hyvin hyvin kauniita hetkiä oli :) Koskaan ei voi etukäteen tietää, siksi kannattaakin luottaa siihen mitä itse haluaa ja miltä se homma tuntuu..
- oinas....
itse olen oinas ja avopuoliso on kaksonen sekä paras kaveri on myös kaksonen. kyllä on ollut hyviä hetkiä! parhaan kaverinkin kanssa oltu jo pienestä asti ja vielä menee hyvin. avopuolisonkin kanssa ollut upeita hetkiä parin vuoden ajan ainakin. toivottavasti on vielä enemmän
- andreá
mielestäni kaksonen ja oinas tulevat hyvin toimeen..ainakin toisinaan.. ei voi yleistää..itse olen kaksosnainen ja olen seurustellut kahdesti oinasmiehen kanssa ja kolmas menossa.. ensimmäisen kanssa oli erittäin mukava suhde.. tosin liian kaveripohjanen nii päättyi omia aikojaan.. toinen suhde oinaaseen oli ihanaa alussa mutta mitä kauemmin oltiin yhdessä sitä enemmän siitä tuli helvettiä.. tosin molemmat oltiin syypäitä siihen.. kolmannesta oinaasta en voi vielä sanoa mitään mutta näyttää ainakin lupaavalta.. jos synkkaa niin eiköhän suhteesta tule vallan mainio :)
- Nimetön
Olen oinasN ja olen seurustellut kaksosmiehen kanssa jo 6 vuotta ja onnea, sekä rakkautta riittää vieläkin. Seurustelukumppanina olemme molemmat ehdottoman uskollisia toisillemme ja jaamme asiat yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051888- 2391678
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611076Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k65929Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63828Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37827The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805