oinas ja kaksonen

...................

oinas ja kaksonen tuleeko tästä yhdistelmästä mitään
oisiko luvassa onnea vaiko helvettiä

5

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Minä*

      Hyvä yhdistelmä ja sopivat yhteen.
      Sen verran on itselläni kokemusta, että voin sanoa onnea olevan luvassa.

    • miten sen ottaa

      Kai se riippuu niin muustakin kuin horoskooppimerkistä ;) Periaatteessa näiden kahden merkin pitäis sopia hyvin yhteen, mutta ainakin mulla, kaksostytöllä, on aina oinaiden kanssa ollut lopulta vain ongelmia.. tai se on ollut niille oinasmiehille joku hetken huuma ja sitä on sitten joutunut parantelemaan itseään ja pahaa mieltään kun on jätettykin, kun on itse vasta alkanut lämmetä että "hei tän kans haluun olla aina". Moni tämmöinen todella kauniisti ja ihanasti alkanut suhde on päättynyt pettymykseen ja aina oinaan toimesta.. En kyllä ymmärrä :D Tietty nousu- ja kuumerkit ja muutkin vaikuttaa ja ehkä nekin sitten pitäisi ottaa huomioon..? Viimeisin oli kaurisnousuinen oinas, hui aika kylmä.. :( mutta myös hyvin hyvin kauniita hetkiä oli :) Koskaan ei voi etukäteen tietää, siksi kannattaakin luottaa siihen mitä itse haluaa ja miltä se homma tuntuu..

      • oinas....

        itse olen oinas ja avopuoliso on kaksonen sekä paras kaveri on myös kaksonen. kyllä on ollut hyviä hetkiä! parhaan kaverinkin kanssa oltu jo pienestä asti ja vielä menee hyvin. avopuolisonkin kanssa ollut upeita hetkiä parin vuoden ajan ainakin. toivottavasti on vielä enemmän


    • andreá

      mielestäni kaksonen ja oinas tulevat hyvin toimeen..ainakin toisinaan.. ei voi yleistää..itse olen kaksosnainen ja olen seurustellut kahdesti oinasmiehen kanssa ja kolmas menossa.. ensimmäisen kanssa oli erittäin mukava suhde.. tosin liian kaveripohjanen nii päättyi omia aikojaan.. toinen suhde oinaaseen oli ihanaa alussa mutta mitä kauemmin oltiin yhdessä sitä enemmän siitä tuli helvettiä.. tosin molemmat oltiin syypäitä siihen.. kolmannesta oinaasta en voi vielä sanoa mitään mutta näyttää ainakin lupaavalta.. jos synkkaa niin eiköhän suhteesta tule vallan mainio :)

      • Nimetön

        Olen oinasN ja olen seurustellut kaksosmiehen kanssa jo 6 vuotta ja onnea, sekä rakkautta riittää vieläkin. Seurustelukumppanina olemme molemmat ehdottoman uskollisia toisillemme ja jaamme asiat yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe