Vaakanainen ja kaksosmies

vaakanainen

Hei vaan! Itse olen vaakanainen. Olen ollut parisuhteessa kaksosmiehen kanssa kohta puolen yhdeksän vuotta. Astrologian mukaan vaakanaiselle paras vaihtoehto on kaksosmies. Omalla tavalla tiedän, että hän on sielun ystäväni. Molemmat merkit arvostavat tiettyä vapautta suhteessa; omat ystävät, omat menot, yhteiset ystävät, yhteiset meno jne molemmat merkit ovat hyvin avarakatseisia ja sosiaalisia. Itse asiassa sanotaan esim., että vaakanaisen ja kaksosmiehen suhde tuskin koskaan kaatuisi pettämiseen. Ongelmana nyt vanhemmiten on se, että minä vaakanainen olen kovin kunnianhimoinen. Haluan menestyä urallani ja kaksosmiestä taas ei niin kiinnosta moinen (huom! astron mukaan kaksosmies on ainoa tähtimerki miehistä, joka ei koe naisen menestyvää uraa uhkana, vaan voisi ihan hyvin vaikka elää naisen kustannuksella) Nyt ikää myöten olen alkanut kiinnostua aivan erilaisista miehistä esim. rapumiehistä, jotka ovat aika vastakohtia kaksosmiehelle. Vaakanaiset! Onko teillä samoja kokemuksia?

PS: Mulla on kolmenkympinkriisi tällä hetkellä meneillään, joten se varmaan vaikuttaa kans osin..

14

2046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka woman

      siihen uran luomiseen. Älä missään tapauksessa sotke elämääsi rapumiestä!! Kaksonen on sulle se oikea vaikka nyt ei siltä tunnukaan, rapu tulee sotkee sun suunnitelmat lopullisesti.Eikä ravut kestä vahvoja itsenäisiä naisia.

      • ravusta

        vaakanainen ei jaksa vetää perässään ripustautuvaa ja synkkää rapua, tämä oma kokemukseni. Oon lisäksi aina ihmetellyt, miksi vaakaa ja kaksosta suositellaan yhteen; itse en voi sietää noita itsekeskeisiä ja vanhoissa asioissa roikkuvia kaksipäitä. ..jokaisella tietty hyvät ja huonot puolensa..vaakakin tavoittelee usein idylliä ulkopuolisin seikoin, vaikka varmimmin sen löytäisi yrittämällä kasvaa itse henkisesti. Tsemppiä, pitkä parisuhde on jo saavutus sinänsä!


      • hitsi vie
        ravusta kirjoitti:

        vaakanainen ei jaksa vetää perässään ripustautuvaa ja synkkää rapua, tämä oma kokemukseni. Oon lisäksi aina ihmetellyt, miksi vaakaa ja kaksosta suositellaan yhteen; itse en voi sietää noita itsekeskeisiä ja vanhoissa asioissa roikkuvia kaksipäitä. ..jokaisella tietty hyvät ja huonot puolensa..vaakakin tavoittelee usein idylliä ulkopuolisin seikoin, vaikka varmimmin sen löytäisi yrittämällä kasvaa itse henkisesti. Tsemppiä, pitkä parisuhde on jo saavutus sinänsä!

        kaksipäitä.. sniff :(

        se on monta luonnetta, ei kahta päätä tai "naamaa"


    • vesimiesn

      jos kuvittelee ettei vaakanaisen ja kaksosmiehen liitossa ole pettämisiä. tiedän kaksosmiehen joka on 7 vuotta pitänyt rinnakkaissuhdetta. ilmeisesti vaaka näkee vain sen minkä haluaa.

    • Vaakatar

      Upeeta että sinulla on hyvä suhde kaksosmieheen. Itse olen myös seurustellut kyseisen merkin kanssa ja suhde oli hyvä..kuvailitkin sitä hyvin. Niin,mutta se rapu..minulla oli myös pitkä suhde rapu mieheen ja ymmärrän ehkäpä mikä sinua viehättää hänessä. Olisiko se kenties kunnian himo, uralla eteneminen? Se ei sitten vaan ole niin helppo juttu kestääkö rapu mies naisensa kunnianhimon ja etenemisen..? Rapu ei myöskään ymmärrä kovikaan hyvin vapauden kaipuuta.Muutenkin ravun herkän sielun ympärillä pyörii sitten ihan kaikki..me muut merkit emme ymmärrä moisesta mitään..välistä menee jopa niin herkäksi ettet tiedä mistä se nyt nakkelee niskojaan. Älä lähde rikkomaan itseäsi rapumiehen kanssa, vaan nauti hyvästä suhteestasi kaksosmiehen kanssa.

    • Veskari nouseva Vaaka

      En usko liittojen kestävyyteen, ellei suhteessa ole ainaista säpinää.. eli täytyy pitää suhde tuoreena ja kiinnostavana. Mutta se tuskin on ongelma?

      • iloinen ilona

        pitää suhde tuoreena ja kiinnostavana. takana 30 v avioliittoa eikä siihen saa eroottista säpinää enää sitten millään. ystävyyttä kyllä on mutta riittääkö se? kertokaa rakkaat kanssaihmiset.


      • kauris

        kesto on tilastojen mukaan lyhentynyt 2 vuodesta 1,5 vuoteen, joten ongelmaksi todennäköisesti syntyy kuluneisuutesi muutamien vuosien kuluttua.


      • kauris
        iloinen ilona kirjoitti:

        pitää suhde tuoreena ja kiinnostavana. takana 30 v avioliittoa eikä siihen saa eroottista säpinää enää sitten millään. ystävyyttä kyllä on mutta riittääkö se? kertokaa rakkaat kanssaihmiset.

        Jos et ole ollut kädestä suuhun eläjä, pitkän liiton hajottua yksi säpinäsuhde on varma: uusiosuhde pankin lainaosaston kanssa. :))

        Seiniä toistamiseen maksava, pitkäaikaisen "ystävän" jättämä...


      • STT
        kauris kirjoitti:

        kesto on tilastojen mukaan lyhentynyt 2 vuodesta 1,5 vuoteen, joten ongelmaksi todennäköisesti syntyy kuluneisuutesi muutamien vuosien kuluttua.

        on oikein sanottu, että rakkaus ei kuole koskaan, kohde vaan voi muuttua.


      • selviävät
        STT kirjoitti:

        on oikein sanottu, että rakkaus ei kuole koskaan, kohde vaan voi muuttua.

        kyllä kokeilemalla ja ajallaan.


      • tilannetta,
        iloinen ilona kirjoitti:

        pitää suhde tuoreena ja kiinnostavana. takana 30 v avioliittoa eikä siihen saa eroottista säpinää enää sitten millään. ystävyyttä kyllä on mutta riittääkö se? kertokaa rakkaat kanssaihmiset.

        että miehesi ilmoittaa tänään sinulle löytäneensä toisen naisen, jonka kanssa hän haluaisi aloittaa uuden elämän.
        Tulisiko mieleen yrittää pitää mies vai olisiko tilanne sinulle yks lysti?


      • nousuvaaka
        iloinen ilona kirjoitti:

        pitää suhde tuoreena ja kiinnostavana. takana 30 v avioliittoa eikä siihen saa eroottista säpinää enää sitten millään. ystävyyttä kyllä on mutta riittääkö se? kertokaa rakkaat kanssaihmiset.

        Aika kornia asettaa vastakkain joko-tai-vaihtoehdoiksi eroottinen säpinä ja ystävyys.

        Minä en usko, että kauan kestäneeseen liittoon ei halutessaan saisi uutta potkua. Onhan noita vaikka parisuhdekursseja ja -oppaita olemassa. Viitseliäisyyttä tietysti tarvitaan ja asiaan paneutumista.

        Pelkästään säpinäpohjalle perustuvien suhteitten kantavuuteen ja pitkäkestoisuuteen en usko ollenkaan.


    • vaakamies31v

      Jos sulla on nyt kolmenkympin kriisi ja olet ollut 9 v kimpassa... Niin eiköhän kyse ole ihan tavallisesta parisuhdekriisistä, jolla ei ole mitään tekemistä teidän merkkien kanssa...

      Mieti nyt kunnolla ennenkuin teet mitään ratkaisuja...

      Eikö vaakanaisia kiinnosta elin-ikäinen kumppanuus? Meille vaakamiehille se on tavoite, jonka rikkoutumisen jälkeen on tosi vaikea saada elämästä taas kiinni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe