Eipä ole kukaan tästä yhdistelmästä puhunut, mutta kun meikäläinen aika vakavasti deittaa vesimiestä. En tajua miksi juuri tuo merkki sattuu nyt kuviooni koko ajan tämän puolen vuoden aikana. Juuri kun tapasin yhden vesimiehen laivalla ja se pitää yhä yhteyttä kaverillisesti, mutta kiinnostuneesti, niin sitten tapasin toisen, jolle sanoin, etten halua mitään suhdetta (ja se rakastui) ja nyt kun sitten haluan suhdetta niin taas vesimies?! Sanovat, että ollaan toistemme vastakohtia. Huomaan kyllä, ettei ole ollenkaan samanlaista kuin ennen olen tavannut ja todella pistää pääni sekaisin. Olen juuri eronnut ja karannut ja kun en ole jaksanut ottaa mitään tosissani niin nuo tulee koko ajan vastaan.. Vai onko vain kaikki sinkut vesimiehiä?
Vesimies ja Leijonatar?
5
1267
Vastaukset
- ...___...
Sanoit että: "Olen juuri eronnut ja karannut ja kun en ole jaksanut ottaa mitään tosissani niin nuo tulee koko ajan vastaan."
Tästä voisi vetää johtopäätöksen että olet viettänyt aikaa ja elämääsi tyystin itsellesi, eli olet viis veisannut ympäröivästä maailmasta ja ollut vain oma itsesi. Tämä jos mikä on asia jota vesimies arvostaa. Tähän tietysti moni sanoo että: 1. On oma itsensä ihan millon vain jne. Mutta ei se ole ihan niin, sitä on huomaamattaan roolissa ja haku päällä josko on yritystä, sitä ei tosiaan itse tajua. 2. Ei ole riippuvaista merkistä vaan tuo on kaikille yhteistä. Kyllä, näin se on, vaan veskarille tuo erittäin tärkeä asia, eli vesimiesten käyttäytymiseen tuossa lienee selvempi tilastollinen korrelaatio kuin muilla merkeillä, ehkä.
Huom. Mielipiteet ovat omiani, näillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, kaikki yhteneväisyydet reaalimaailman henkilöihin ja tapahtumiin ovat täysin satunnaisia. Näiden asioiden todesta ottaminen on vähintään arveluttavaa ja ainakin typerää ;)- Jellonaneiti
Itselläni on täysin epäonnistunut suhde takanapäin vesimiehen kanssa, ja silloin todella huomasin, että ovathan vesimies ja leijona hyvinkin toistensa vastakohtia, mikä ei välttämättä ole suhteessa aina kovin hyvä juttu. Aluksi mies rakastui ensin, ja minä vasta jälkeenpäin. Aluksi oli todella kivaa, hauskaa ja mukavaa, mutta loppua kohden mikään ei enää oikein sujunut.
Mutta niinkuin "...__..." osuvasti sanoi, yhteneväisyydet ja sopivuudet ynnä muut eivät ole riippuvaisia järkevästi katsottuna horoskoopeista ja ovat täysin satunnaisia. Kyllähän joku saa vakaasti uskoa tähtimerkkien opastukseen suhteissa, mutta eihän se ole tieteelliseltä pohjalta kovinkaan järkevää... Tosin kyllähän siihen itsekin aina hiukkasen tykkään uskoa... =) Ja olenhan sentään aika tyypillinen leijona. Mutta enpä usko tähtitieteelliseltä pohjalta kuitenkaan vesimiehen ja leijonan sopivuuteen suhteessa, metsään menee.
- Leijonaneitonen
Kokemuspohjalta voin sanoa, ettei leijonan ja vesimiehen tähtitieteelliseltä pohjalta katsottu suhde toimi.
Meillä ensin mies rakastui ja sitten vasta minä, aluksi oli kivaa, hauskaa ja mukavaa, mutta loppua kohden ei enää toiminut. Yritin olla oma itseni enkä edes yrittänyt vaan nimenomaan olin. Ei siitä mitään tullut, loppujen lopuksi mies petti ja vaikka mitä. En ole kovastikaan horoskooppi-ihmisiä, mutta jos samantyylinen vesimies joskus kävelee vastaan ja rakastuu niin enpä taida rakastua takaisin.- LeoM
en liiemmin tuijottele horoskooppeja, mutta menneisyydessä on kokemusta vesinaisesta.
100 prosenttinen vastakohta oli minulle.
Flegmaattisuus ahdistaa..
- maijuli
minä olin eronnut, kun tapasin vesimiehen. Hän otti minut ja poikani tosi turvalliseen huomaan. Elin elämäni parhaan ajan hänen kanssaan. Hän oli mitä oli ei teeskennellyt, piti raha-asiat kunnossa, koska itse olen hyvä tuhlaamaan. Sain pitää suuren osan omista tuloistani ja harrastaa mitä halusin, hän ei sitonut minua vain kotiin. Hän kertoi kuinka paljon minua rakastaa ja näytti sen myös. Saimme kaksi lasta ja myös oma lapseni oli yhtä tärkeä kuin ne hänen omat, mitään eroa ei ollut. Minun tulevaisuuteni hän sairautensa jälkeen järjästi ja hänen kuolemansa jälkeen olen pärjännyt hyvin. olimme naimisissa 20 vuotta. Kaikki menee hyvin kun et sido vesimiestä, hänestä pidetään kaveriporukassa, rehellisyyden vuoksi. Minun oli syntynyt 15.02. silläkin on merkitystä, Itse olen syntynyt 02.08.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142