Syksy on taas...

Kyllä on hienoa kun vettä sataa ja on pimeää. (lainaus) jos sateelle naurat, niin kaiken saat), arvatkaas mikä yhtye? Ihan kiva kappale, vaikka en k.o yhtyeen suurempi fani olekaan. Yleensä kuuntelen agentsia (rautalankaa), rokkia poppia ja virsiä. Hevi on ihan perse*stä sitä, sitä en kuuntele ikinä. Ei nappaa mulle...
Pyykit on lionnut sateessa jo viikon verran, eikä tunnu kuivuvan millään. Pitää varmaan pistää/panna vanha perunasäkki päälle, kun vaatteet alkaa loppumaan. Ei vaan, kunhan "leikkiä tässä lasken". On mulla kuivia vaatteita vaikka muille jakaa.
Ai juu. Tärkein meinas ihan unohtua.
HYVÄÄ HUOMENTA/MITÄS TEILLE KUULUU!?

16

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaa kun

katto on rikki ja vettä sataa!!

• Positiivisempi asenne. Sateessa on monta hyvää puolta!!! Mm. Pohjavesivarannot täyttyy ja kaivoihin tulee vettä. Pimeydessä on taas se hyvä puoli, että kaikki näyttää yhtä kauniilta/komeilta pimeässä.d

• yxtypy

noista sanoista vielä laulua. Kerro heti.
      Vie nyt johonkin kuivumaan ne vaatteet, etteivät homehdu sinne narulle :=)))

• Se mun muistaakseni on. .d

• Ei ne pyykit missään ulkona ole likoomassa.
        Eihän ne siellä kuivu, koska ulkona vallitsee yleensä todennäköinen sää.
        Joo. Pyykit alkaa olla jo kuivia.
        Paljastus!!! Mulla on suulissa 20m pyykkinaru!!! Siellä kuivuu, vaikka ulkona satas. .d

• Kylli.Kyllä

Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu.

Juuri vielä ei tässä maankolkassa sada joten heitänpä matot pihalle ja pistän imurin laulamaan.
      Siivousurakan jälkeen vietänkin sitten loppupäivän ihaillen suuresti itseäni :)
      Pelkkä ajatus siitä, että VIHDOIN saan siivotuksi kannustaa minua koitokseen.

*ou jee, ain laulain työtäs tee....*

• Sulla on oikea asenne. Ei muuta kun hihat heilumaan heti aamulla. Minäkin olen ollut ahkera tänään, keitin kahvia ja lukasin "aamulehden", arvaas mikä lehti on kyseessä?...

• Kylli.Kyllä
        kolli kirjoitti:

Sulla on oikea asenne. Ei muuta kun hihat heilumaan heti aamulla. Minäkin olen ollut ahkera tänään, keitin kahvia ja lukasin "aamulehden", arvaas mikä lehti on kyseessä?...

joka oli verhonasi kuten jo Aatamilla aikonaan.

Itse luin jostain lehdestä juuri hiljakkoin, että mattojen tamppaaminen kuluttaa monta sataa kaloria ja kunnon kotisiivous vastaa n. 10 km:n juoksulenkkiä vai oliko se peräti puolimaratonia.

Ai hitsi, kirjoitin ensin *pulimaraton*.
        No, illemmalla sitten......

• Kylli.Kyllä kirjoitti:

joka oli verhonasi kuten jo Aatamilla aikonaan.

Itse luin jostain lehdestä juuri hiljakkoin, että mattojen tamppaaminen kuluttaa monta sataa kaloria ja kunnon kotisiivous vastaa n. 10 km:n juoksulenkkiä vai oliko se peräti puolimaratonia.

Ai hitsi, kirjoitin ensin *pulimaraton*.
        No, illemmalla sitten......

Lukasin tossa aamutuimaan... .d

• kollinen...
      hyvää kuuluu ja silleen....himpun verran krapulan poikasta mut sekään ei uutta..:))))

• Heti tunnistit mut.
        Mulla ei ole krapulaa, kun en ota kun ämpärillisen kerrallaan. Olis varmaan se kamalaa jos krapula tulis. Mulla ei ole yleensä. Mitä nyt hiukan "heikottaa"... .d

• kolli kirjoitti:

Heti tunnistit mut.
        Mulla ei ole krapulaa, kun en ota kun ämpärillisen kerrallaan. Olis varmaan se kamalaa jos krapula tulis. Mulla ei ole yleensä. Mitä nyt hiukan "heikottaa"... .d

aina mää sut tunnistan...=;0)))))
        *painuu takas peiton alle..*

mä en koskaan enää juo ikuna!!!! (valehtelen)

• BBrunetti kirjoitti:

aina mää sut tunnistan...=;0)))))
        *painuu takas peiton alle..*

mä en koskaan enää juo ikuna!!!! (valehtelen)

Minä juon päivässä ainakin 2 litraa vettä (suositus). Siinä keho puhdistuu ja ajatus luistaa kirkkaammin. Viinaa en juo lainkaan. Olutta otan silloin/tällöin (lääkkeeksi). .d

• tapa,
        kolli kirjoitti:

Minä juon päivässä ainakin 2 litraa vettä (suositus). Siinä keho puhdistuu ja ajatus luistaa kirkkaammin. Viinaa en juo lainkaan. Olutta otan silloin/tällöin (lääkkeeksi). .d

ja ämpäriin ei huku,kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan.

• tapa, kirjoitti:

ja ämpäriin ei huku,kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan.

Mukava olla sisällä ku on tuallanen keli;) Jahka vähän enemmän rupee hämärtämään, laitan kyntteliin valakian... tosin sitä ennen on töiden oltava tehtynä, joten...;)))

• a-v kirjoitti:

Mukava olla sisällä ku on tuallanen keli;) Jahka vähän enemmän rupee hämärtämään, laitan kyntteliin valakian... tosin sitä ennen on töiden oltava tehtynä, joten...;)))

Aina pitää muistaa, että suomessa on neljä vuodenaikaa...
        Kesän jälkeen tulee syksy , sitten talvi... jne..
        Näin se pyörii. Hyvää alkutalvea sinulle. :---)))

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2444
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1839
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1407
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1406
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      193
      1248
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1035
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      840
    Aihe