Maltillinen muslimi pulassa

mulla on porkkanaa

http://www.jihadwatch.org/archives/013568.php

Minä kun luulin että maltilliset muslimit muodostavat ylivoimaisen enemmistön muslimeista. Niin ainakin virallinen propaganda kertoo. Mistä siis on kysymys? Tämä on jo ainakin toinen kerta Kanadassa kun jotain tällaista tapahtuu.

25

1021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansankiihtoitustarkoituksessa.

Tunnen 6 muslimia - kaikki ovat erittäin ystävällisiä.

Aino joka on Suomeesa ollut epämukava - on yleensä....Suomalainen.

Örimisen ja idiotismin mestari - heti Brittien jälkeen.

• tuo aloittaja

Totuus onkin, että suurin osa muslimeista on kunnollisia ja rauhaa rakastavia siinä missä kristitytkin. Sen kun sattuu tietämään niin lähinnä naurattaa näiden kansankiihottajien postaamiset, eikkojen sun muiden.

• miksi et

muuta Afrikkaan, siellä ei ole ilkeitä suomalaisia..

• mulla on porkkanaa

Minä en etsi mitään, sen tekevät uutistoimistot ja nettisivut. Onko se minun syytäni että tämä asia paljastettiin? Miksi olet niin huolissani minun "kansankiihotuksestani," mutta et edes noteeraa itse aihetta, eli sitä että maltillinen muslimi saa uhkauksia toisilta muslimeilta, vaikka virallisen totuuden mukaan maltilliset muslimit ovat ylivoimainen ja murskaava enemmistö?

Tuo "tunnen x muslimia" argumentti on epäloogista, tunteisiin vetoavaa hölynpölyä. Jos kuusi muslimia todistaa aukottomasti että islam on rauhan uskonto, miten on mahdollista että vaikkapa 100,000 muslimin jihadistimellakka ei todista mitään?

• mulla on porkkanaa
        tuo aloittaja kirjoitti:

Totuus onkin, että suurin osa muslimeista on kunnollisia ja rauhaa rakastavia siinä missä kristitytkin. Sen kun sattuu tietämään niin lähinnä naurattaa näiden kansankiihottajien postaamiset, eikkojen sun muiden.

Mistä tiedät että suurin osa muslimeista on kunnollisia ja rauhaa rakastavia? Mihin tämä tieto perustuu? Miksi olet etupäässä huolissasi siitä että tällaisista asioista puhutaan, sen sijaan että huolehtisit liberaaleista muslimeista joita toiset muslimit vainoavat?

• anti-cult-hate-group

muutaman ääri-islamistin takia.

Mistä löysit enemmistön?

"The new president of the Muslim Canadian Congress (MCC) says she is feeling the wrath of Islamic fundamentalists because of her stance on such issues as terrorism, homosexuality and religious law."
      "There is an underlying fear all the time...that uneasy feeling is part of my daily life," Hassan Shahid told The News. "I have been declared an apostate (a person who forsakes their religion) twice, for opposing the Sharia (a form of Islamic law). "

--islamic fundamentalists.

Eli muutama ääri-islami on kaikki tietävyydessään hyökännyt maltillista muslimi johtajaa vastaan. Herjaamalla.
      Koska muslimi johtaja tuomitsee sharian.
      Ja terrorismin.

En tiedä sinusta, mutta minusta muslimi johtajalla on enemmän sanomista ja auktoriteettia, kuin muutamalla ääri-islamistilla.

"The new president of the Muslim Canadian Congress (MCC) says she is feeling the wrath of Islamic fundamentalists because of her stance on such issues as terrorism, homosexuality and religious law."
      "I got a lot of negative e-mails from the Muslim community, questioning my stand on gay and lesbian issues," she said. "I had a hard time explaining to them that I am not supporting homosexuals, but supporting equal rights for them."

--muslim community

Tässä valitellaan kuinka vaikeaa muslimi yhteisölle, siis maltilliselle; on selittää kuinka hän ei puolustele homoutta vain tasapuolisia oikeuksia heille.
      Vähän niinkuin kristinuskossakin.
      Paljon niinkuin rasisteille, heille myös on vaikea saada järkeä päähän.

Kuten kaikille uskovaisille.

Niinkuin varmasti nytkin.

Sääli viha rikollisia.

anticulthategroup
      -hate never dies-

PS. muslimi johtaja tuossa artikkelissa myös tuomitsee jyrkästi terrorismin.
      Sinulta se näyttäisi luontuvan yhtä helposti kuin hengittäminen.

• mulla on porkkanaa

Ääri-islamistit ovat siis aivan häviävän pieni vähemmistö, hengellisen johtajan auktoriteettiä ei voida kyseenalaistaa, mutta tämä on jo toinen kerta kun Kanadassa maltillinen muslimijohtaja on julistettu petturiksi ja joutunut vainon kohteeksi? Edellisellä kerralla kuolemanuhkaukset pakottivat imaamin jättämään järjestönsä. Jos tällainen maltillinen suuntaus on aivan päivänselvästi islamin valtavirtaa, mistä johtuu että sitä ei harjoiteta muslimimaissa? Missä miljoonat maltilliset ja rauhaa rakastava muslimit ovat silloin kun pilvenpiirtäjät kaatuvat, junia räjäytetään, lapsia teurastetaan, panttivankeja mestataan ja naisia raiskataan islamin nimessä? Missä mielenosoitukset ja mellakat? Miksi kukaan ei sano mitään?

• anti-cult-hate-group
        mulla on porkkanaa kirjoitti:

Ääri-islamistit ovat siis aivan häviävän pieni vähemmistö, hengellisen johtajan auktoriteettiä ei voida kyseenalaistaa, mutta tämä on jo toinen kerta kun Kanadassa maltillinen muslimijohtaja on julistettu petturiksi ja joutunut vainon kohteeksi? Edellisellä kerralla kuolemanuhkaukset pakottivat imaamin jättämään järjestönsä. Jos tällainen maltillinen suuntaus on aivan päivänselvästi islamin valtavirtaa, mistä johtuu että sitä ei harjoiteta muslimimaissa? Missä miljoonat maltilliset ja rauhaa rakastava muslimit ovat silloin kun pilvenpiirtäjät kaatuvat, junia räjäytetään, lapsia teurastetaan, panttivankeja mestataan ja naisia raiskataan islamin nimessä? Missä mielenosoitukset ja mellakat? Miksi kukaan ei sano mitään?

http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2001/2001-10-09/ajankohtaista/01
        http://www2.hs.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20010917OL37
        http://www.demari.fi/epaper/full/products/DE-2006-02-13/pdfs/8.pdf

Kyllä ne tuomitaan

Kyse on siitä, kuinka väkivaltaiset muslimit/mikä tahansa viha ryhmä saadaan aisoihin.

Esim. rasismi/rasistit täytyy saada aisoihin, etteivät he tuhoa viattomia, aivan samalla lailla ääri-islamistit on saatava kuriin.

Rasismilla se ei onnistu.

Tulella ei voiteta tulta.

-- anticult
        I'm immovable stone in your world of weak
        -- I speak

• mulla on porkkanaa kirjoitti:

missähän mahtavat olla?

• mulla on porkkanaa
        anti-cult-hate-group kirjoitti:

http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2001/2001-10-09/ajankohtaista/01
        http://www2.hs.fi/tuoreet/juttu.asp?id=20010917OL37
        http://www.demari.fi/epaper/full/products/DE-2006-02-13/pdfs/8.pdf

Kyllä ne tuomitaan

Kyse on siitä, kuinka väkivaltaiset muslimit/mikä tahansa viha ryhmä saadaan aisoihin.

Esim. rasismi/rasistit täytyy saada aisoihin, etteivät he tuhoa viattomia, aivan samalla lailla ääri-islamistit on saatava kuriin.

Rasismilla se ei onnistu.

Tulella ei voiteta tulta.

-- anticult
        I'm immovable stone in your world of weak
        -- I speak

Tottakai on olemassa maltillisia muslimeja jotka tuomitsevat jihadismin yms., mutta sitten on taas toisaalta muslimeja jotka vain hämäävät vääräuskoisia väittämällä että he eivät suvaitse jihadismia (taqiyaa). Yleinen kikka on sanoa että islam tuomitsee viattomien ihmisten surmaamisen. Ihan hyvä toteamus, mutta islamin määritelmä viattomasta poikkeaa aika voimakkaasti meidän määritelmästä...

Ongelma on kuitenkin se että maltilliset muslimit ovat vähemmistö, eivätkä edusta oikeaa islamia. Mölisevät mellakoitsijat edustavat islamia jo siinäkin mielessä että aina kun he alkavat mölistä, aletaan länsimaissa voivotella että taas me loukkasimme niitä muslimeja, pyydetään anteeksi. Jos he eivät olisi oikeita muslimeja, heidän mölinästään tuskin tarvitsisi välittää.

Miksi muuten sekoitat rasismin tähän? Muslimi ei ole rotu. Islam ei ole rotu. Ei heitä vastusteta siksi että heillä on tumma iho ja risuparta, vaan sen takia että he seuraavat väkivaltaista ja taantumuksellista barbaariuskontoa, joka on suora uhka länsimaille.

• anti-cult-hate-group

Tottakai on olemassa maltillisia muslimeja jotka tuomitsevat jihadismin yms., mutta sitten on taas toisaalta muslimeja jotka vain hämäävät vääräuskoisia väittämällä että he eivät suvaitse jihadismia (taqiyaa). Yleinen kikka on sanoa että islam tuomitsee viattomien ihmisten surmaamisen. Ihan hyvä toteamus, mutta islamin määritelmä viattomasta poikkeaa aika voimakkaasti meidän määritelmästä...

Ongelma on kuitenkin se että maltilliset muslimit ovat vähemmistö, eivätkä edusta oikeaa islamia. Mölisevät mellakoitsijat edustavat islamia jo siinäkin mielessä että aina kun he alkavat mölistä, aletaan länsimaissa voivotella että taas me loukkasimme niitä muslimeja, pyydetään anteeksi. Jos he eivät olisi oikeita muslimeja, heidän mölinästään tuskin tarvitsisi välittää.

Miksi muuten sekoitat rasismin tähän? Muslimi ei ole rotu. Islam ei ole rotu. Ei heitä vastusteta siksi että heillä on tumma iho ja risuparta, vaan sen takia että he seuraavat väkivaltaista ja taantumuksellista barbaariuskontoa, joka on suora uhka länsimaille.

barbaarinen mölisijä.
        Ei teitä silti enemmistönä ole.
        Muuta venäjälle, siellä saat toteuttaa itseäsi vapaasti.
        Suomessa vastaan tulee laki ja järkevät, rehelliset suomalaiset.

Rasismiin kuuluu syrjintä mm. uskonnon takia.

Tarvitset todellakin sanakirjaa.

Tai hoitoa.

• mulla on porkkanaa

barbaarinen mölisijä.
        Ei teitä silti enemmistönä ole.
        Muuta venäjälle, siellä saat toteuttaa itseäsi vapaasti.
        Suomessa vastaan tulee laki ja järkevät, rehelliset suomalaiset.

Rasismiin kuuluu syrjintä mm. uskonnon takia.

Tarvitset todellakin sanakirjaa.

Tai hoitoa.

Vertaat minua ihmisiin jotka mellakoivat, uhkaavat, murhaavat, polttavat ja tuhoavat vain siksi että Tanskassa piirretään kuvia tai Paavi siteeraa byzanttilaista keisaria, joten saat kyllä perustella miten minä olen samanlainen.

Hassua että mainitsit Venäjän, sillä sellaiseksi Suomikin muuttuisi jos suvaitsevaisilla olisi täysi päätäntävalta. Te kiehutte raivosta joka kerta kun joku kyseenalaistaa jonkun virallisen dogman. Eikö olisikin helpompaa jos toisinajattelijat voisi vain murhata tai pelotella hiljaiseksi (tätähän muslimitkin tekevät, ja suvaitsevaiset vain katsovat asiaa sormiensa läpi)?

Minä en muuten syrji ketään. En pysty siihen koska minulla ei valtaa syrjiä ketään. Ehkä sinun pitäisi tarkistaa sanakirja. Uskonto ei myöskään anna kenellekään rajoittamatonta oikeutta tehdä mitä tahansa vain siksi että se on uskonto. Ei muslimi voi esimerkiksi päästää vaimostaan ilmat pihalle Euroopassa ja vedota uskontoon.

• anti-cult-hate-group

Vertaat minua ihmisiin jotka mellakoivat, uhkaavat, murhaavat, polttavat ja tuhoavat vain siksi että Tanskassa piirretään kuvia tai Paavi siteeraa byzanttilaista keisaria, joten saat kyllä perustella miten minä olen samanlainen.

Hassua että mainitsit Venäjän, sillä sellaiseksi Suomikin muuttuisi jos suvaitsevaisilla olisi täysi päätäntävalta. Te kiehutte raivosta joka kerta kun joku kyseenalaistaa jonkun virallisen dogman. Eikö olisikin helpompaa jos toisinajattelijat voisi vain murhata tai pelotella hiljaiseksi (tätähän muslimitkin tekevät, ja suvaitsevaiset vain katsovat asiaa sormiensa läpi)?

Minä en muuten syrji ketään. En pysty siihen koska minulla ei valtaa syrjiä ketään. Ehkä sinun pitäisi tarkistaa sanakirja. Uskonto ei myöskään anna kenellekään rajoittamatonta oikeutta tehdä mitä tahansa vain siksi että se on uskonto. Ei muslimi voi esimerkiksi päästää vaimostaan ilmat pihalle Euroopassa ja vedota uskontoon.

olen verrannut sinua näin:
        "vertaat minua ihmisiin jotka mellakoivat, uhkaavat, murhaavat, polttavat ja tuhoavat vain siksi että Tanskassa piirretään kuvia tai Paavi siteeraa byzanttilaista keisaria"....

En ole verrannut sinua näin.

"Te kiehutte raivosta joka kerta kun joku kyseenalaistaa jonkun virallisen dogman"

En ole riehunut/ole "suvaitsevainen"

Olet ilmeisen yksinkertainen/vihainen ihminen ja se on säälittävää.

Kanssasi ei voi keskustella ilman hyysäri/multikulttikorttia.
        Tai muutoinkaan järkevästi.

"Hassua että mainitsit Venäjän, sillä sellaiseksi Suomikin muuttuisi jos suvaitsevaisilla olisi täysi päätäntävalta."

Venäjällä äskettäin tapettiin toimittaja, joka kritisoi vallanpitäjiä/sortajia/rasisteja.....

"Ajattelussasi" ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä.

• mulla on porkkanaa

olen verrannut sinua näin:
        "vertaat minua ihmisiin jotka mellakoivat, uhkaavat, murhaavat, polttavat ja tuhoavat vain siksi että Tanskassa piirretään kuvia tai Paavi siteeraa byzanttilaista keisaria"....

En ole verrannut sinua näin.

"Te kiehutte raivosta joka kerta kun joku kyseenalaistaa jonkun virallisen dogman"

En ole riehunut/ole "suvaitsevainen"

Olet ilmeisen yksinkertainen/vihainen ihminen ja se on säälittävää.

Tai muutoinkaan järkevästi.

"Hassua että mainitsit Venäjän, sillä sellaiseksi Suomikin muuttuisi jos suvaitsevaisilla olisi täysi päätäntävalta."

Venäjällä äskettäin tapettiin toimittaja, joka kritisoi vallanpitäjiä/sortajia/rasisteja.....

"Ajattelussasi" ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä.

Olet siis verrannut näin, mutta et ole verrannut näin? Asia selvä.

"Olet ilmeisen yksinkertainen/vihainen ihminen ja se on säälittävää.

Tai muutoinkaan järkevästi."

Mutta sinähän olet multikultisti. En minä sille mitään voi. Se että kutsun sinua multikultistiksi ei vaikuta muihin argumentteihini. Ja entäs sitten se että sinä kutsut minua yksinkertaisesti, vihaiseksi ja rasistiksi? Onko se sitten sitä argumentoinnin huippuosaamista?

"Venäjällä äskettäin tapettiin toimittaja, joka kritisoi vallanpitäjiä/sortajia/rasisteja.....

"Ajattelussasi" ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä."

Aivan niin. Hänet tapettiin koska hän kysyi epämiellyttäviä kysymyksiä, yritti selvittää totuuden ja puhui vapaasti. Aivan sama kritisoiko hän rasisteja vai vaahtokarkkikauppiaita.

• anti-cult-hate-group

Olet siis verrannut näin, mutta et ole verrannut näin? Asia selvä.

"Olet ilmeisen yksinkertainen/vihainen ihminen ja se on säälittävää.

Tai muutoinkaan järkevästi."

Mutta sinähän olet multikultisti. En minä sille mitään voi. Se että kutsun sinua multikultistiksi ei vaikuta muihin argumentteihini. Ja entäs sitten se että sinä kutsut minua yksinkertaisesti, vihaiseksi ja rasistiksi? Onko se sitten sitä argumentoinnin huippuosaamista?

"Venäjällä äskettäin tapettiin toimittaja, joka kritisoi vallanpitäjiä/sortajia/rasisteja.....

"Ajattelussasi" ei yksinkertaisesti ole mitään järkeä."

Aivan niin. Hänet tapettiin koska hän kysyi epämiellyttäviä kysymyksiä, yritti selvittää totuuden ja puhui vapaasti. Aivan sama kritisoiko hän rasisteja vai vaahtokarkkikauppiaita.

en ole verrannut.
        Selvä?

"Mutta sinähän olet multikultisti."

Kuinka? Perustele?
        Mikä on "multikultisti"?
        En löytänyt sanakirjasta.

Rasisti löytyi.

Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?

"Aivan niin. Hänet tapettiin koska hän kysyi epämiellyttäviä kysymyksiä, yritti selvittää totuuden ja puhui vapaasti. Aivan sama kritisoiko hän rasisteja vai vaahtokarkkikauppiaita."

Juuri tällaisten kommenttejen perusteella väitän sinua:
        - yksinkertaiseksi.
        - vihaiseksi.
        - rasistiksi.

Varmaksi en tiedä.

"vaahtokarkkikauppiaita"
        hohhoijaa.

• mulla on porkkanaa

en ole verrannut.
        Selvä?

"Mutta sinähän olet multikultisti."

Kuinka? Perustele?
        Mikä on "multikultisti"?
        En löytänyt sanakirjasta.

Rasisti löytyi.

Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?

"Aivan niin. Hänet tapettiin koska hän kysyi epämiellyttäviä kysymyksiä, yritti selvittää totuuden ja puhui vapaasti. Aivan sama kritisoiko hän rasisteja vai vaahtokarkkikauppiaita."

- yksinkertaiseksi.
        - vihaiseksi.
        - rasistiksi.

Varmaksi en tiedä.

"vaahtokarkkikauppiaita"
        hohhoijaa.

"Kuinka? Perustele?
        Mikä on "multikultisti"?
        En löytänyt sanakirjasta"

Multikultisti = henkilö joka uskoo palavasti monikulttuurisuuteen. Termi tulee siitä että monikulttuurisuus on kultti. Tarkistin Wikipediasta kultin määritelmän, ja kuvaus sopi kuin nyrkki silmään.

Vaikutat multikultistilta koska uskot multikultismin dogmeihin, kuten siihen että islam on pyhä ja koskematon, kaikenlainen muslimien ja islamin kritisointi on rasismia, islam on oikeasti rauhan uskonto, kaikki on aina kiinni rasismista jne.

"Rasisti löytyi.

Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?"

Miten se voi sopia, kun emme ole puhuneet roduista? Islam ei edelleenkään ole rotu enkä vastusta islamia siksi että useimmat sen seuraajat ovat tummaihoisia joilla on risuparta. Rotu tai rasismi eivät liity tähän mitenkään, yrität vain sotkea niitä mukaan koska et muustakaan pysty väittelemään.

"
        - yksinkertaiseksi.
        - vihaiseksi.
        - rasistiksi.

Varmaksi en tiedä."

Ahaa. Rasisti. Siis olen rasisti tuon kommentin perusteella koska...? En osaa edes arvata mikä vastaus voisi olla.

• anti-cult-hate-group

"Kuinka? Perustele?
        Mikä on "multikultisti"?
        En löytänyt sanakirjasta"

Multikultisti = henkilö joka uskoo palavasti monikulttuurisuuteen. Termi tulee siitä että monikulttuurisuus on kultti. Tarkistin Wikipediasta kultin määritelmän, ja kuvaus sopi kuin nyrkki silmään.

Vaikutat multikultistilta koska uskot multikultismin dogmeihin, kuten siihen että islam on pyhä ja koskematon, kaikenlainen muslimien ja islamin kritisointi on rasismia, islam on oikeasti rauhan uskonto, kaikki on aina kiinni rasismista jne.

"Rasisti löytyi.

Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?"

Miten se voi sopia, kun emme ole puhuneet roduista? Islam ei edelleenkään ole rotu enkä vastusta islamia siksi että useimmat sen seuraajat ovat tummaihoisia joilla on risuparta. Rotu tai rasismi eivät liity tähän mitenkään, yrität vain sotkea niitä mukaan koska et muustakaan pysty väittelemään.

"
        - yksinkertaiseksi.
        - vihaiseksi.
        - rasistiksi.

Varmaksi en tiedä."

Ahaa. Rasisti. Siis olen rasisti tuon kommentin perusteella koska...? En osaa edes arvata mikä vastaus voisi olla.

en ole väittänyt näin:
        "Vaikutat multikultistilta koska uskot multikultismin dogmeihin, kuten siihen että islam on pyhä ja koskematon, kaikenlainen muslimien ja islamin kritisointi on rasismia, islam on oikeasti rauhan uskonto, kaikki on aina kiinni rasismista jne."

"Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?"
        "Miten se voi sopia, kun emme ole puhuneet roduista?"

lue viestini; rasismi on rotusyrjintää, sieltä löytyy jotain mikä ehkä aukeaa ehkä ei.
        Kun kyse on sinusta luultavammin ei.

Kuitenkin, siellä mainitaan uskonnon sisältyvän rasismiin.

• mulla on porkkanaa

en ole väittänyt näin:
        "Vaikutat multikultistilta koska uskot multikultismin dogmeihin, kuten siihen että islam on pyhä ja koskematon, kaikenlainen muslimien ja islamin kritisointi on rasismia, islam on oikeasti rauhan uskonto, kaikki on aina kiinni rasismista jne."

"Sopi erittäin hyvin sinuun, miksi kiellät sen?"
        "Miten se voi sopia, kun emme ole puhuneet roduista?"

lue viestini; rasismi on rotusyrjintää, sieltä löytyy jotain mikä ehkä aukeaa ehkä ei.
        Kun kyse on sinusta luultavammin ei.

Kuitenkin, siellä mainitaan uskonnon sisältyvän rasismiin.

"en ole väittänyt näin:"

Mitä sitten väität? Väitätkö ylipäätään mitään?

• anti-cult-hate-group

"en ole väittänyt näin:"

Mitä sitten väität? Väitätkö ylipäätään mitään?

menikö rassukalla sormi suuhun?

Lue viestit uudestaan

Ehkä se joskus aukeaa.

Ei se niin vaikeaa voi olla.

Tosin,

kun sinusta on kyse;

kaikki on mahdollista.

• mulla on porkkanaa

menikö rassukalla sormi suuhun?

Lue viestit uudestaan

Ehkä se joskus aukeaa.

Ei se niin vaikeaa voi olla.

Tosin,

kun sinusta on kyse;

kaikki on mahdollista.

"ooksä vähän tyhmä kun et tajuu lue mun viestit uudestaan haha" ja niin edespäin. En voi silti sanoa olevani yllättynyt että multikultisti turvautuu tähän taktiikkaan. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

• anti-cult-hate-group

"ooksä vähän tyhmä kun et tajuu lue mun viestit uudestaan haha" ja niin edespäin. En voi silti sanoa olevani yllättynyt että multikultisti turvautuu tähän taktiikkaan. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

sormi suuhun?

Viittasin vain rasistit vs. hyysärit ja siihen kuinka en kuuluu kumpaisenkaan, joka näyttäisi menevän sinun käsityskyvyn yli.
        koska surkuttelit;
        "Mitä sitten väität? Väitätkö ylipäätään mitään?"

Ja syyttelit heti "multikultiksi" ja "hyysäriksi"
        Naurettavaa.

• mulla on porkkanaa

sormi suuhun?

Viittasin vain rasistit vs. hyysärit ja siihen kuinka en kuuluu kumpaisenkaan, joka näyttäisi menevän sinun käsityskyvyn yli.
        koska surkuttelit;
        "Mitä sitten väität? Väitätkö ylipäätään mitään?"

Ja syyttelit heti "multikultiksi" ja "hyysäriksi"
        Naurettavaa.

Miksi olisi? Olipa taas tyhjänpäiväinen heitto tuokin.

"Viittasin vain rasistit vs. hyysärit ja siihen kuinka en kuuluu kumpaisenkaan, joka näyttäisi menevän sinun käsityskyvyn yli."

Käsityskykyni yli menee se että kiellät kaiken vaikka täytät kaikki multikultistin tuntomerkit, mutta et kuitenkaan tunnu väittävän juuri mitään, etkä asiasta kysyttäessä pysty edes kertomaan mitä tarkalleen ottaen yrität sanoa.

Sinä tietysti vastaat että minä täytän rasistin tuntomerkit, mutta multikultismin yhdenmukaisuusteoria ei päde tässä tapauksessa.

• anti-cult-hate-group

Miksi olisi? Olipa taas tyhjänpäiväinen heitto tuokin.

"Viittasin vain rasistit vs. hyysärit ja siihen kuinka en kuuluu kumpaisenkaan, joka näyttäisi menevän sinun käsityskyvyn yli."

Käsityskykyni yli menee se että kiellät kaiken vaikka täytät kaikki multikultistin tuntomerkit, mutta et kuitenkaan tunnu väittävän juuri mitään, etkä asiasta kysyttäessä pysty edes kertomaan mitä tarkalleen ottaen yrität sanoa.

Sinä tietysti vastaat että minä täytän rasistin tuntomerkit, mutta multikultismin yhdenmukaisuusteoria ei päde tässä tapauksessa.

- islamiin ja muslimeihin. (suomalaiset,arabit...)
        - Afrikkalaisten hätäapuun.
        - Mielipide afrikasta/afrikkalaisista
        - Maahanmuuttajista. (suomessa)
        - Pakolaisiin suomessa.

Minä kerron sen jälkeen omani.

Lisäksi;

"Käsityskykyni yli menee se että kiellät kaiken vaikka täytät kaikki multikultistin tuntomerkit,"

- Mitä kiellän?
        - Millaiset tuntomerkit täytän?

"mutta et kuitenkaan tunnu väittävän juuri mitään, etkä asiasta kysyttäessä pysty edes kertomaan mitä tarkalleen ottaen yrität sanoa."

- Mitä minun pitäisi väittää ja missä asiassa?

• mulla on porkkanaa

- islamiin ja muslimeihin. (suomalaiset,arabit...)
        - Afrikkalaisten hätäapuun.
        - Mielipide afrikasta/afrikkalaisista
        - Maahanmuuttajista. (suomessa)
        - Pakolaisiin suomessa.

Minä kerron sen jälkeen omani.

Lisäksi;

"Käsityskykyni yli menee se että kiellät kaiken vaikka täytät kaikki multikultistin tuntomerkit,"

- Mitä kiellän?
        - Millaiset tuntomerkit täytän?

"mutta et kuitenkaan tunnu väittävän juuri mitään, etkä asiasta kysyttäessä pysty edes kertomaan mitä tarkalleen ottaen yrität sanoa."

- Mitä minun pitäisi väittää ja missä asiassa?

"- islamiin ja muslimeihin. (suomalaiset,arabit...)"

Islam on poliittinen ja uskonnollinen järjestelmä joka pyrkii valloittamaan tai tuhoamaan vääräuskoisten kulttuurit. Tämän ovat aivan suoraan monet uskonnolliset johtajat sanoneet. Islam on jo lähtökohtaisesti väkivaltainen, takapajuinen ja ylipäätään länsimaalaisten arvojen vastakohta. Muslimit ovat islamilaisen kulttuurin tuote, joten he ovat samanlaisia. Olisi parasta jos islamia ei saisi julkisesti harjoittaa länsimaissa, ja muslimit eivät saisi muuttaa tänne. Meidän kulttuurimme sulkevat toisensa väkivaltaisesti pois, eivätkä ne siksi voi olla samassa paikassa.

"- Afrikkalaisten hätäapuun."

Ei näytä toimivan. Jos se aivan selvästi auttaa ja kehittää jotain maata, niin sillä on hyödyllinen funktio, mutta jos tuloksia ei näy jossain niin se pitäisi lopettaa. Vain afrikkalaiset voivat pelastaa afrikan. Ei sinne voida taikasauvalla tuoda demokratiaa ja länsimaalaisia arvoja, jos ne eivät kuulu paikalliseen kulttuuriin.

"- Mielipide afrikasta/afrikkalaisista"

Hyvin pitkälti kehittymätöntä joutomaata. Ihmettelen miksi he eivät ole onnistuneet kehittämään mitään merkittävää sivilisaatiota siellä. Heidän kulttuurinsa ei ilmeisestikään toimi.

"- Maahanmuuttajista. (suomessa)"

Jos maahanmuuttaja kunnioittaa Suomen lakeja, tapoja ja kulttuuria, on uskollinen Suomelle ja kykeneväinen integroitumaan, niin voi minun puolestani tulla. Maahanmuuttoa pitää hallita, eli ei mitään Ranskan mallia jossa otetaan järkyttävä määrät porukkaa köyhistä ja/tai islamilaisista maista ja sitten ihmetellään kun on sisällissota kaduilla.

"- Pakolaisiin suomessa."

Sanoisin tässä vaiheessa että pakolaisiin pitäisi suhtautua samalla tavalla kuin maahanmuuttajiin.

"- Millaiset tuntomerkit täytän?"

Listasin ne jo aikaisemmin jossain.

• ..............................
        karvapää kirjoitti:

missähän mahtavat olla?

intoa heitellä tänne viestejä, joissa et sano yhtään mitään. No, kun on lusikalla annettu...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      222
      6404
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1725
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1517
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1084
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1000
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      937
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      125
      882
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      867
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      826
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      789
    Aihe