Mukavaa nähdä että on vielä elämää perjantain ja 13.sta päivän jälkeen.Koska motivaatiotini ja inspiraationi nimeltään räyhä ja rieha ovat palanneet kotiin pitkän seikkailun jälkeen,on aika tarttua viikonloppu pulloon jonka kyljessä lukee tolu ja ottaa rätti kauniiseen käteen ja käydä urheasti villakoirien kimppuun;)Mitenkäs teidän viikonloppunne on lähtenyt käyntiin?
Huomenta kaikille!
104
2062
Vastaukset
- Tok-Fia
lähtenyt käyntiin laiskasti..tekemistä paljon mutta sunnuntai-iltana huomaan että puolet on jäänyt tekemättä:))
- Tok-Fia
jou.m kirjoitti:
Itse saman,yritän täällä pidätellä innostustani että jotain jäis huomisellekkin;)
minäkin teen..siksi istun tässä koneen ääressä että tekemistä riittäisi koko päiväksi;)Mitäs sitä sitten iltapäivällä tekee jos aloittaa heti aamusta...istutaan vaan ja pyöritellään peukaloita:))
Tok-Fia kirjoitti:
minäkin teen..siksi istun tässä koneen ääressä että tekemistä riittäisi koko päiväksi;)Mitäs sitä sitten iltapäivällä tekee jos aloittaa heti aamusta...istutaan vaan ja pyöritellään peukaloita:))
Että joku on laittanut liimaa tähän tuoliin,kun en pääse ylös vaikka se "pullo" odottaa;)
- Tok-Fia
jou.m kirjoitti:
Että joku on laittanut liimaa tähän tuoliin,kun en pääse ylös vaikka se "pullo" odottaa;)
niin että nyt sinulta jäi siivoukset tekemättä,vai pystytkö liikkumaan tuoli ahterissa kiinni?
Tok-Fia kirjoitti:
niin että nyt sinulta jäi siivoukset tekemättä,vai pystytkö liikkumaan tuoli ahterissa kiinni?
Hankalaa,tuolikin painaa kun synti,mutt aattele mitkä lihakset mä saan kun joudun/pääsen kannattelemaan tuolia koko päivän;)Paras puoli on että tässä tuolissa on pyörät alla,pääsen lujaa paikasta toiseen;)
- Tok-Fia
jou.m kirjoitti:
Hankalaa,tuolikin painaa kun synti,mutt aattele mitkä lihakset mä saan kun joudun/pääsen kannattelemaan tuolia koko päivän;)Paras puoli on että tässä tuolissa on pyörät alla,pääsen lujaa paikasta toiseen;)
huristelet sillä ympäri huoneita..mutta se pullo..onko se varmasti Tolua?
Tok-Fia kirjoitti:
huristelet sillä ympäri huoneita..mutta se pullo..onko se varmasti Tolua?
Höyryt ainakin vaikuttaa;)))Oikeastaa tuolilla ajelu on kätevää,ainoastaan portaat vaatii treenaamista;)
- Milana
Joo, kunpa joku innostuisi siivoamaan täälläkin!
Viikonloppu lähtenyt käyntiin rauhallisesti: teetä ja aamulehteä. Kohta lähtö katsomaan pojan pelejä, joten hyvä syy jättää nuo meidän villakoirat tänne ihan rauhassa lepäilemään :-)Lähettää räyhän ja riehan teille;)Varoituksena vaan että ovat mahdottoman kovaäänisiä ja huonotapaisia;)Tervetuloa palstalle Milana;)
- Laahustava
Ihana sun otsikko "Ihan uusi ihminen avaa suunsa"
Kiva saada ihan uusia ihmisiä tänne kirjotteleen - Milana
jou.m kirjoitti:
Lähettää räyhän ja riehan teille;)Varoituksena vaan että ovat mahdottoman kovaäänisiä ja huonotapaisia;)Tervetuloa palstalle Milana;)
Siis tervetulotoivotuksesta. Noita sun räyhää ja riehaa en kaipaa :-))
- Milana
Laahustava kirjoitti:
Ihana sun otsikko "Ihan uusi ihminen avaa suunsa"
Kiva saada ihan uusia ihmisiä tänne kirjotteleenTämä keskustelusivusto on minulle ihan uusi tuttavuus. Palasin Suomeen keväällä monen poissaolovuoden jälkeen, joten vie aikansa, ennen kuin taas pääsee kaikiin asioihin sisälle :-)
Riskeerasin, ja siivoilin eilen.. en pudonnut jakkaralta verhoja vaihtaessani :)
Mutta uutta väriä syksyyn aloin kaivata, ja menin ostamaan matot..
jotka tänään yritän palauttaa ;)Rohkea temppu,meinaan vaihtaa verhoja perjantaina
jos on vielä 13.sta päivä,onneksi kävi hyvin;)
Verhojen vaihto kuuluu tän päivän ohjelmaan ja olen vasta selvittänyt kylppärin;)Mikä vika matoissa oli?jou.m kirjoitti:
Rohkea temppu,meinaan vaihtaa verhoja perjantaina
jos on vielä 13.sta päivä,onneksi kävi hyvin;)
Verhojen vaihto kuuluu tän päivän ohjelmaan ja olen vasta selvittänyt kylppärin;)Mikä vika matoissa oli?..voi laskea 13 pv:n piikkiin, heräteostos, jossa näkyy mm. askelten jäljet.. valitettavasti matto ei oo koriste-esine, jota vain impataan oikean suuntaisesti :)
Sanin kirjoitti:
..voi laskea 13 pv:n piikkiin, heräteostos, jossa näkyy mm. askelten jäljet.. valitettavasti matto ei oo koriste-esine, jota vain impataan oikean suuntaisesti :)
Oli yks sellainen matto,heitin sen tietokone pöydän alle,ei häiritse niin paljon;)Se myös imevän kaiken pölyn itseensä tai sitten se johtuu imuroinnin puutteesta;)
- tomppa2006
Sateen loppumista odotellessasi...pitäisi päästä oikein kunnon hikilenkille.
Täällä ei sada tällä hetkellä,sitäpaitsi kun sataa eikös ilma ole aika happirikasta joten lenkille vaan, tulee suihku samalla;)
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Täällä ei sada tällä hetkellä,sitäpaitsi kun sataa eikös ilma ole aika happirikasta joten lenkille vaan, tulee suihku samalla;)
Täällä sade senkun yltyy. Ei ole kiva lampsia ulkona, kun vettä on puoleen polveen.
tomppa2006 kirjoitti:
Täällä sade senkun yltyy. Ei ole kiva lampsia ulkona, kun vettä on puoleen polveen.
Pilkistelee;) Voin pyytää sitä näyttäytymään sielläpäin;)
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Pilkistelee;) Voin pyytää sitä näyttäytymään sielläpäin;)
Aurinko on nyt tullut tänne meillepäin. Kiitos vaan sinulle kovasti avusta. Ihana aamu, kävin jo vetäsemässä kunnon aamulenkin.
Teit eilen niin paljon hommia, että minä harkitsisin sinuna täydellistä lepopäivää... tomppa2006 kirjoitti:
Aurinko on nyt tullut tänne meillepäin. Kiitos vaan sinulle kovasti avusta. Ihana aamu, kävin jo vetäsemässä kunnon aamulenkin.
Teit eilen niin paljon hommia, että minä harkitsisin sinuna täydellistä lepopäivää...Että kovin homma oli saada takapuoli tuolista irti;)
Sinnekkö se aurinko on nyt vilahtanut,kun ei sitä
täällä nyt näy;)Anteeksi just tuli esiin;)
Tänään on vuorossa ulkohommat;)Kävit jo lenkillä?- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Että kovin homma oli saada takapuoli tuolista irti;)
Sinnekkö se aurinko on nyt vilahtanut,kun ei sitä
täällä nyt näy;)Anteeksi just tuli esiin;)
Tänään on vuorossa ulkohommat;)Kävit jo lenkillä?Viisi kilometriä reipasta kävelyä, kylmä oli, mutta ei haittaa, lisää vauhtia vaan...
Mukava ulkohommatyöpäivää toivotellen. Muista vaatetus, se on tärkeää näillä ilmoilla. tomppa2006 kirjoitti:
Viisi kilometriä reipasta kävelyä, kylmä oli, mutta ei haittaa, lisää vauhtia vaan...
Mukava ulkohommatyöpäivää toivotellen. Muista vaatetus, se on tärkeää näillä ilmoilla.Muuten saman että syksy on tullut;) oli pikkusen kylmä ulkona,täytyy alkaa kaivelemaan kohta talvivaatteita esiin;)Siis viiden kilsan lenkki,sauvoilla vai ilman?
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Muuten saman että syksy on tullut;) oli pikkusen kylmä ulkona,täytyy alkaa kaivelemaan kohta talvivaatteita esiin;)Siis viiden kilsan lenkki,sauvoilla vai ilman?
...helkutti soikoon...jos joku näkee minun kävelevän sauvojen kanssa, saa kyllä kuskata minut siitä paikasta hourulaan. Never.
Naiset saa kokeilla ja käytellä sauvoja...pitkiä sauvoja...hmnn...paksuja sauvoja...
Sauvakävely ei ole minun juttu, näyttää hölmöltä. Kävely on aivan riittävän tehokas liikuntamuoto sellaisenaan, on ollut jo satoja vuosia. Kiitos mutta ei sauvoja, pöh. tomppa2006 kirjoitti:
...helkutti soikoon...jos joku näkee minun kävelevän sauvojen kanssa, saa kyllä kuskata minut siitä paikasta hourulaan. Never.
Naiset saa kokeilla ja käytellä sauvoja...pitkiä sauvoja...hmnn...paksuja sauvoja...
Sauvakävely ei ole minun juttu, näyttää hölmöltä. Kävely on aivan riittävän tehokas liikuntamuoto sellaisenaan, on ollut jo satoja vuosia. Kiitos mutta ei sauvoja, pöh.Sauva sentään;)Mullakin on yks sauva,mutta sillä voi hieroa selän lihaksia;)))
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Sauva sentään;)Mullakin on yks sauva,mutta sillä voi hieroa selän lihaksia;)))
hierovat hyvin selän lihaksia...ketään nimeltä mainitsematta tai sormella osoittamatta..vai mitä tomppa!
Onkos siellä teillä miestä hieromassa vai kutsutko minut tarpeen vaatiessa? tomppa2006 kirjoitti:
hierovat hyvin selän lihaksia...ketään nimeltä mainitsematta tai sormella osoittamatta..vai mitä tomppa!
Onkos siellä teillä miestä hieromassa vai kutsutko minut tarpeen vaatiessa?On täällä peräti 2 kappaletta,toinen on vaan niin nuori että ei viitsi lapsityövoimaa käyttää,vanhempi taas on niin laiska että ostaa mieluummin koneen joka tekee sen,meinaan hieromisen;))))
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
On täällä peräti 2 kappaletta,toinen on vaan niin nuori että ei viitsi lapsityövoimaa käyttää,vanhempi taas on niin laiska että ostaa mieluummin koneen joka tekee sen,meinaan hieromisen;))))
Miehen käden kosketus tekee hyvää selän lisäksi koko naiselle...Samoin naisen kosketus saa aikaan taivaallisia väristyksiä miehelle.
tomppa2006 kirjoitti:
Miehen käden kosketus tekee hyvää selän lisäksi koko naiselle...Samoin naisen kosketus saa aikaan taivaallisia väristyksiä miehelle.
Tota selkeemmin sanoa;)Nyt kyllä tarvittais jalkahierojaa,on meinaan pohjelihakset aivan jumissa päivän kävelemisestä;)
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Tota selkeemmin sanoa;)Nyt kyllä tarvittais jalkahierojaa,on meinaan pohjelihakset aivan jumissa päivän kävelemisestä;)
minun vallassani, laittaisin sinut kuumaan kylpyyn. Ammeeseen paljon kylpyvaahtoa. Laulaisin laulua: "...olen nähnyt jou.m:n kylvyssä, ah ihanaa..voin nähdä kuinka pohje siellä vilahtaa..."
Sen jälkeen hieroisin jalkasi niin pehmeiksi, että ne olisivat lähes hyytelöä. tomppa2006 kirjoitti:
minun vallassani, laittaisin sinut kuumaan kylpyyn. Ammeeseen paljon kylpyvaahtoa. Laulaisin laulua: "...olen nähnyt jou.m:n kylvyssä, ah ihanaa..voin nähdä kuinka pohje siellä vilahtaa..."
Sen jälkeen hieroisin jalkasi niin pehmeiksi, että ne olisivat lähes hyytelöä.Laulun ääni sulla;)
- tomppa2006
jou.m kirjoitti:
Laulun ääni sulla;)
puheääni on ihanan miehekäs, uskon että pitäisit.
- Februari
Mä juon vasta aamukahvia ja täälläkin sataa, joten en aio mennä lenkille.
Mutta puuvarastoon kylläkin kirvestä heiluttelemaan. Voit lähettää pölkylle räyhän ja riehan, jos niistä eroon haluat. :)Lähetän ne kävelemään sinne heti kun siivous on tehty;)Ne onkin tänään aika tehottimia,pitävät vaan hirveetä meteliä mutta mitään tulosta ei synny;)Heiluttele varovasti sitä kirvestä;)
- MysNa
en ainakaan muista nähneeni sinulta aloitusta ennen?
Kiva, että laitoit nyt :)))
Itselläni oli niin työntäyteinen ja rankka viikko, etten ainakaan aio siivota. Ajattelin vaan olla ja ihmetellä, löhötä tai ulkoilla.
Kukahan kävisi kaupassa, tekis ruokaa, veis koiraa, pesis pyykkiä ja kyöräis tyttöä harrastuksiin? Olisko sulla extra aikaa ja energiaa?Kuulla että olet hengissä vielä työrupeaman jälkeen;)Voin mää tulla teille siivoamaan mutta tulos vois olla plus miinus nolla;)Käsken räyhän ja riehan teille sen jälkeen kun ne on käynyt Febriksen pölkyllä;)
- MysNa
jou.m kirjoitti:
Kuulla että olet hengissä vielä työrupeaman jälkeen;)Voin mää tulla teille siivoamaan mutta tulos vois olla plus miinus nolla;)Käsken räyhän ja riehan teille sen jälkeen kun ne on käynyt Febriksen pölkyllä;)
sinne lupasit? Hekla on vapaana, etkä voi edes kuvitella millaisina räyhä ja rieha kotiin palaavat, jos Hekla pääsee heitä muokkaamaan ;DDD
Joo, yksi viikko takana ja toinen vielä edessä... Onneksi eka viikko onnistui hyvin, jaksaa paremmin :) MysNa kirjoitti:
sinne lupasit? Hekla on vapaana, etkä voi edes kuvitella millaisina räyhä ja rieha kotiin palaavat, jos Hekla pääsee heitä muokkaamaan ;DDD
Joo, yksi viikko takana ja toinen vielä edessä... Onneksi eka viikko onnistui hyvin, jaksaa paremmin :)Tuntien palaavat raukat päättöminä ja vaatteet riekaleina,kaiken lisäksi umpikännissä ja entistä pahempina;)Muista levätä viikonloppu että jaksat ensi viikon,kyllä ne villakoirat odottaa siivojaansa,meillä ei voinut pitkittää siivousta kun muuten olisi ollut valmis kenneli;)
- Februari
jou.m kirjoitti:
Tuntien palaavat raukat päättöminä ja vaatteet riekaleina,kaiken lisäksi umpikännissä ja entistä pahempina;)Muista levätä viikonloppu että jaksat ensi viikon,kyllä ne villakoirat odottaa siivojaansa,meillä ei voinut pitkittää siivousta kun muuten olisi ollut valmis kenneli;)
meinaattekos, että sit ne on aivan mahdottomia hallita?
Ollos huoleti, ei niitä vielä ainakaan täällä näkynyt. Voin vilaista vielä puuvajan ennen kun lähen illaks synttäreille. Otanko mukaan ne?
Saisin kunnon ohjelman aikaiSEKSI niiden kanssa. :)
Tarviihan juhlissa viihdykettä olla... ;P Februari kirjoitti:
meinaattekos, että sit ne on aivan mahdottomia hallita?
Ollos huoleti, ei niitä vielä ainakaan täällä näkynyt. Voin vilaista vielä puuvajan ennen kun lähen illaks synttäreille. Otanko mukaan ne?
Saisin kunnon ohjelman aikaiSEKSI niiden kanssa. :)
Tarviihan juhlissa viihdykettä olla... ;PHaluat kunnon riehapippalot voit ottaa ne mukaan,mutt varo voi mennä ilta myöhäiSEKSI ja turhan iloiSEKSI;))
- Februari
jou.m kirjoitti:
Haluat kunnon riehapippalot voit ottaa ne mukaan,mutt varo voi mennä ilta myöhäiSEKSI ja turhan iloiSEKSI;))
iloa mahtuu tähän maailmaan ääretön määrä ja miten niin myöhäiSEKSI? Saattaapa myöhä kääntyä aikaiSEKSI. ;)
Februari kirjoitti:
iloa mahtuu tähän maailmaan ääretön määrä ja miten niin myöhäiSEKSI? Saattaapa myöhä kääntyä aikaiSEKSI. ;)
Ja Rieha heti kotiin!!!!!!Muuten alkaa täällä mennä liian surulliSEKSI;)ja tarvis saada jotain aikaiSEKSI,missäs muuten Hekla on?
- Februari
jou.m kirjoitti:
Ja Rieha heti kotiin!!!!!!Muuten alkaa täällä mennä liian surulliSEKSI;)ja tarvis saada jotain aikaiSEKSI,missäs muuten Hekla on?
mun mukaani radalle tänään. Paplarit on jo päässä... :o)
Räyhä voi tulla kotiin, mutta Rieha on lähdössä Heklan matkaan. Februari kirjoitti:
mun mukaani radalle tänään. Paplarit on jo päässä... :o)
Räyhä voi tulla kotiin, mutta Rieha on lähdössä Heklan matkaan.Sitten mennyt laittamaan Riehalle paplarit päähän? Vai itelles? Kun kunnon Rieha ei oo mitään ilman Räyhää;))Äläkä päästä Heklaa niiden lähelle,pliiis!
- Febru
jou.m kirjoitti:
Sitten mennyt laittamaan Riehalle paplarit päähän? Vai itelles? Kun kunnon Rieha ei oo mitään ilman Räyhää;))Äläkä päästä Heklaa niiden lähelle,pliiis!
tosin kahden nuoren miehen seurassa. Ensin niillä oli hauskaa Riehan kanssa, mutta yhtäkkiä ne oli hyvää pataa Räyhän kaa. Tais olla kolmaskin mukana nimeltään Rähinä. :)
No kaikki kolme lähti sit sällien kaa pihalle ja Rauha saapui. Febru kirjoitti:
tosin kahden nuoren miehen seurassa. Ensin niillä oli hauskaa Riehan kanssa, mutta yhtäkkiä ne oli hyvää pataa Räyhän kaa. Tais olla kolmaskin mukana nimeltään Rähinä. :)
No kaikki kolme lähti sit sällien kaa pihalle ja Rauha saapui.On niitten serkku,joskus ilmestyy paikalle kutsumatta,viihtyy yleensä niiden seurassa,mutt et Rauhakin saapui paikalle se ei yleensä viihdy samoissa pippaloissa,Rauhalla on hyvät yhteydet myös virkavaltaan;)Tais olla onnistuneet synttärit;))
- MysNa
Febru kirjoitti:
No kaikki kolme lähti sit sällien kaa pihalle ja Rauha saapui.vaivaaman se, että oliko Riehalla paplarit päässä koko illan?
- Februari
MysNa kirjoitti:
vaivaaman se, että oliko Riehalla paplarit päässä koko illan?
mutta Räyhällä taisi olla mukana niitä piikkejä, millä vanhanaikaiset paplarit kiinnitetään. Varmaan tökki niillä poikia, kun niin nuoret miehet hermostuivat.
täältäkin... ;)))
Viikonloppuuni kuuluu aikalailla samoja juttuja... kun itsellesikin... Vaikka nyt olisi kyllä hyvä syy hieman hemmotella itseäni... ja lähinnä ansaitusta viikonloppu vapaasta pitkästä aikaa...
Mutta ei auta... siivouksetkin on vaan tehtävä...
kun ei täällä kukaan muukaan sitä puolestani tee...
Vaikka ei viikonlopun aikaa juuri siihen touhuun kiinnostaisikaan nyt tuhlata...Huomaat,aika tehotonta on minunkin siivoukseni,just kävin muksuilta kysymässä että kuka on laittanut liimaa tähän penkkiin;)
jou.m kirjoitti:
Huomaat,aika tehotonta on minunkin siivoukseni,just kävin muksuilta kysymässä että kuka on laittanut liimaa tähän penkkiin;)
"Rahikaisella" vaikka ei ole sitä liimaa kukaan jakkaraani laittanutkaan... mut kyl mä kohta ryhdyn hommiin... ;)))
Vai alkasinkohan... ;DDWiljami kirjoitti:
"Rahikaisella" vaikka ei ole sitä liimaa kukaan jakkaraani laittanutkaan... mut kyl mä kohta ryhdyn hommiin... ;)))
Vai alkasinkohan... ;DDHarkita huomiseen,siis tänään ei kannata tehdä mitään mitä voi tehdä huomennakin;)Tolla idealla on menty jo pari viikkoa joten kai se on vaan mentävä sen tolupullon luo;))
jou.m kirjoitti:
Harkita huomiseen,siis tänään ei kannata tehdä mitään mitä voi tehdä huomennakin;)Tolla idealla on menty jo pari viikkoa joten kai se on vaan mentävä sen tolupullon luo;))
sunnuntainahan ovat...
prosentitkin korkeammat... ;DDD
Hitsiläinen... ajattelinkohan mä jotenki taloudellisesti... ;DDDWiljami kirjoitti:
sunnuntainahan ovat...
Hitsiläinen... ajattelinkohan mä jotenki taloudellisesti... ;DDDMaksaako joku lisäprosentteja sunnuntai siivouksesta?Nyt vasta kerrot;)))*heittää rätin
pois ja enää haistelee tolua*;)))- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
sunnuntainahan ovat...
Hitsiläinen... ajattelinkohan mä jotenki taloudellisesti... ;DDDtänne niin siivotaan yhdessä,se voi olla hauskaa:))
jou.m kirjoitti:
Maksaako joku lisäprosentteja sunnuntai siivouksesta?Nyt vasta kerrot;)))*heittää rätin
pois ja enää haistelee tolua*;)))minun kohdallani... mutta ku ajatteleepi silleesti...%%% niin hommahan sujuu ja mielekkäästi sujuukin... ;)))
*juu heitä pois vaan, mut varo nuuskuttelemasta klorinia, ettei susta tule blondia*Tok-Fia kirjoitti:
tänne niin siivotaan yhdessä,se voi olla hauskaa:))
okkey... mä lähen tulee...
jos sä imuroit ja mä pidät rättiä käsissäs...
mun katellessa touhuasi sujuvasti... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
okkey... mä lähen tulee...
jos sä imuroit ja mä pidät rättiä käsissäs...
mun katellessa touhuasi sujuvasti... ;DDDyhdessä..mä imen ja sä tyhjennät pussin.pölyt pyyhitään myös yhdessä.
Wiljami kirjoitti:
minun kohdallani... mutta ku ajatteleepi silleesti...%%% niin hommahan sujuu ja mielekkäästi sujuukin... ;)))
*juu heitä pois vaan, mut varo nuuskuttelemasta klorinia, ettei susta tule blondia*Joskus valkaisu tekee hyvää;)))Et olis kertonut totuutta nyt pitää jatkaa *hakee rätin*:(
jou.m kirjoitti:
Joskus valkaisu tekee hyvää;)))Et olis kertonut totuutta nyt pitää jatkaa *hakee rätin*:(
ajatuksienkin... ;)))
Vaikka se joskus aika vaikeaa onkin...
Totuus... totta kai kerroin...
rehellinen ku olen... ;)))
*vaikka sulla taitaakin se rätti nakottaa aika nasevasti muutenkin näyttösi äärellä* ;DDDTok-Fia kirjoitti:
yhdessä..mä imen ja sä tyhjennät pussin.pölyt pyyhitään myös yhdessä.
tehää silleesti sitte vaan... mitä sekin vielä... johan nyt jo jotakin... ;)))
Ja välipalaks tarjoot tietty piimää... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
tehää silleesti sitte vaan... mitä sekin vielä... johan nyt jo jotakin... ;)))
Ja välipalaks tarjoot tietty piimää... ;DDDjoo..mutta varsinainen ruoka ja jälkiruoka onkin sitten yllätys;))Toivottavasti iloinen sellainen:)
Tok-Fia kirjoitti:
joo..mutta varsinainen ruoka ja jälkiruoka onkin sitten yllätys;))Toivottavasti iloinen sellainen:)
joskus ihan hyvää... vaikka en vakituiseen sitä käytäkkään...
Mitä jälkiruokaakin olis tarjolla ja iloinenkin sellanen... toivottavasti ei kuitenkaan mitään rahkan tapaista... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
joskus ihan hyvää... vaikka en vakituiseen sitä käytäkkään...
Mitä jälkiruokaakin olis tarjolla ja iloinenkin sellanen... toivottavasti ei kuitenkaan mitään rahkan tapaista... ;DDDWiltsu kulta;) kyllä sinä siitä tykkäät,tiedän sen:)mutta ensin työ ja sitten vasta huvi,joten kipin kapin tänne...
Tok-Fia kirjoitti:
Wiltsu kulta;) kyllä sinä siitä tykkäät,tiedän sen:)mutta ensin työ ja sitten vasta huvi,joten kipin kapin tänne...
... että pidän...
kerran jo kullittelemaankin alat... ;DDD
Mut hei... venttaa pikkasen mä tuun just... kunhan saan noi töppöset jalkaani ensin...- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
... että pidän...
kerran jo kullittelemaankin alat... ;DDD
Mut hei... venttaa pikkasen mä tuun just... kunhan saan noi töppöset jalkaani ensin...mutta mitäs mieltä oot..en ole vielä laittanut vaatteita päälle vaan istun tässä vielä aamutakki päällä..*nolottaa*
Tok-Fia kirjoitti:
mutta mitäs mieltä oot..en ole vielä laittanut vaatteita päälle vaan istun tässä vielä aamutakki päällä..*nolottaa*
eikä se minua mitenkään haittaa...
päin vastoin... ;)))
Kunhan et tuota kaikille kerro... ;DDD
Nimittäin jotakuta se sattaa häiritäkkin... jos nyt sinua pikkasen nolottaisikin...- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
eikä se minua mitenkään haittaa...
päin vastoin... ;)))
Kunhan et tuota kaikille kerro... ;DDD
Nimittäin jotakuta se sattaa häiritäkkin... jos nyt sinua pikkasen nolottaisikin...pikkasen..mutta sinähän olet nähnytkin minut vähissä vaatteissa ennenkin;)Mutta siitä ei sitten hiiskaustakaan täällä;)
Tok-Fia kirjoitti:
pikkasen..mutta sinähän olet nähnytkin minut vähissä vaatteissa ennenkin;)Mutta siitä ei sitten hiiskaustakaan täällä;)
suotta nolostumaan... kotonasihan sinä olet... ja tunnustan teen samoin itsekkin... ;)))
Olenko vai... hmmm... juu ei kerrota... ;)))- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
suotta nolostumaan... kotonasihan sinä olet... ja tunnustan teen samoin itsekkin... ;)))
Olenko vai... hmmm... juu ei kerrota... ;)))menen nyt kuitenkin pukemaan muuten siitä siivouksesta ei tule yhtikäs mitään:)) pistän sumpin pihisemään sinua odotellessa;)
- blackwomans
kiitos oikein hyvin.ei mitään normaalista poikkeavaa,töitä, töitä
no toki välillä lepoa.kuitenkin hyvää sadepäivää sinulle;)Olen yrittänyt siivota huonolla tuloksella;)Nyt taidan lyödä vaan hanskat tiskiin ja lähteä ostamaan kanervia,arveluttaa vaan luopua tolupullosta;)Sadepäivää sinnekkin päin;)
- blackwomans
jou.m kirjoitti:
Olen yrittänyt siivota huonolla tuloksella;)Nyt taidan lyödä vaan hanskat tiskiin ja lähteä ostamaan kanervia,arveluttaa vaan luopua tolupullosta;)Sadepäivää sinnekkin päin;)
kanervia ja gallunoita viikolla kun heitin kesäkukat pois.
onneksi ei ole siivouspäivä tänään.
mutta kerran viikossa on tehtävä isompi siivous matot pihalle ja pestävä lattiat;)
sekä välillä myös imuroitava muuten,
joku on muuten kutsunut minua siivous hulluksi;)
mutta on ihana olla puhtaassa kodissa ja nauttia sen tuomasta rauhasta ja viihtyvyydestä:) blackwomans kirjoitti:
kanervia ja gallunoita viikolla kun heitin kesäkukat pois.
onneksi ei ole siivouspäivä tänään.
mutta kerran viikossa on tehtävä isompi siivous matot pihalle ja pestävä lattiat;)
sekä välillä myös imuroitava muuten,
joku on muuten kutsunut minua siivous hulluksi;)
mutta on ihana olla puhtaassa kodissa ja nauttia sen tuomasta rauhasta ja viihtyvyydestä:)Ostamassa kanervia ja kynttilöitä;) Kynttilöitä sen takia ettei kaikki tekemätön työ näy hämärä valaistuksessa;)Yleensä siivouspäivä on mulla keskellä viikkoa ettei viikonloppuna tarvii,mutt
jostain kummasta pääsi lipsahtamaan ja lipsahtelee edelleen;)
Mä oikeen väsyin,ku luin,et meinaat siivota...:P Mä sain kovalla vaivalla raahattua imurin päivänvaloon...väsyttää ku pientä oravaa...:Z
Väsynyt olen pelkästä tolupullon avaamisesta ja rätin heiluttelusta;)Imuri löytyy meiltäkin varmaan jostain villakoirien alta,muistaakseni;))
- Laahustava
Sain juuri imuroitua(et mä vihaan imurin ääntä)onneksi on korvakuulokkeet keksitty.Kuulokkeet päähän ja imurointi sujuu parin cd:n aikana kuin itsestään sekä samalla tulee tiskattuakin(kerrankin on kädet puhtaat).
Siis noin aika helpolla olen päässyt tämän aamun sekä aamupäivän(ei meinaan ole rapulaa huomisesta ei tiedä)Saannu noin paljon aikaiseksi,että mää oon kade;)
Mutta kun kaikki saamattomuus johtui siitä että joku kutale oli laittanut liimaa tähän penkkiin enkä millään pääse ylös;))Nyt kun oot saanut sen imurin noin hyvin käyntiin,niin ota ne pari cd.tä
mukaan ja tuu imuroimaan tännekkin;))- Laahustava
jou.m kirjoitti:
Saannu noin paljon aikaiseksi,että mää oon kade;)
Mutta kun kaikki saamattomuus johtui siitä että joku kutale oli laittanut liimaa tähän penkkiin enkä millään pääse ylös;))Nyt kun oot saanut sen imurin noin hyvin käyntiin,niin ota ne pari cd.tä
mukaan ja tuu imuroimaan tännekkin;))Tulossa ollaan....
Laahustava kirjoitti:
Tulossa ollaan....
Mää kuuntelen niitä cd.tä ja sää imuroit,tiskaatko ja;)?
persiilleen tupsahdin tänne vaihteeksi...
kun ei tuo oksa enää kestänytkään... ;)))
No laita nyt sitten... vaikka helpommin sen oisin pois saannutkin... ;)))
Mitä... pihiseekö sekin nykyään... ;DDD- Tok-Fia
täällä vaon pohjalla teet? Kyllä se pihisee;)tarjoatko sinä mulle sitten sitä kuutos silliä?
Tok-Fia kirjoitti:
täällä vaon pohjalla teet? Kyllä se pihisee;)tarjoatko sinä mulle sitten sitä kuutos silliä?
kestänyt enää... niin tännehän sitä mätkähdetään aina aika ajoin... ;))) Auts... ;(
Juu... mausteilla vai ilman... ;DD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
kestänyt enää... niin tännehän sitä mätkähdetään aina aika ajoin... ;))) Auts... ;(
Juu... mausteilla vai ilman... ;DDminä jotain soosia sen kans haluaisin,eikös se kuulu asiaan;)hmm..ajatteletko nyt että pitää antaa silliä kullekkin?
Tok-Fia kirjoitti:
minä jotain soosia sen kans haluaisin,eikös se kuulu asiaan;)hmm..ajatteletko nyt että pitää antaa silliä kullekkin?
kuuluukin... vaikka en sillin tuoksusta oikein pidäkkään... ;)))
- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
kuuluukin... vaikka en sillin tuoksusta oikein pidäkkään... ;)))
rakastan silliä vaikka en mä siitä tuoksusta niin pidäkkään:))
Tok-Fia kirjoitti:
rakastan silliä vaikka en mä siitä tuoksusta niin pidäkkään:))
tietty pidän sillistä... vanhentunut haju ei vaan oikein mene aististani lävitse... ;)))
Mut ei sen puoleen... huomiseksi pyhäksi...
onkin jälleen oikeaa possun ulkofilettä... ;)))
Lisukeet eivät vaan ole oikein vielä mielessä...
vaan eipä ole kiirekkään vielä niiden suhteen...- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
tietty pidän sillistä... vanhentunut haju ei vaan oikein mene aististani lävitse... ;)))
Mut ei sen puoleen... huomiseksi pyhäksi...
onkin jälleen oikeaa possun ulkofilettä... ;)))
Lisukeet eivät vaan ole oikein vielä mielessä...
vaan eipä ole kiirekkään vielä niiden suhteen...possua..sinähän söit sitä tässä viikolla jo..mutta kyllä se olisi hyvää;)
Tok-Fia kirjoitti:
possua..sinähän söit sitä tässä viikolla jo..mutta kyllä se olisi hyvää;)
mä tykkään lihasta... ;)))*Winks
Ja tietty kalasta kuten... lohesta, kuhasta, ahvenesta jne... eri versioina... ;)))- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
mä tykkään lihasta... ;)))*Winks
Ja tietty kalasta kuten... lohesta, kuhasta, ahvenesta jne... eri versioina... ;)))lampaanlihasta..hihi..ei kun nyt narraan:))arvaat mitä tarkoitan;)Tykkään minäkin lihasta,mutta en kalasta niinkään. Joskus ostan turskaa,sellaisen pakastepakkauksen..äh..en mä tiedä oikein suomeksi mitä se on:(
Tok-Fia kirjoitti:
lampaanlihasta..hihi..ei kun nyt narraan:))arvaat mitä tarkoitan;)Tykkään minäkin lihasta,mutta en kalasta niinkään. Joskus ostan turskaa,sellaisen pakastepakkauksen..äh..en mä tiedä oikein suomeksi mitä se on:(
ja tietty saappaat jalassa... ;DDD
En muuten arvaa nyt... ku en ole veikkauksella töissä... joten jeesaa pikkasen... kiitti... ;)))
Ai... sa tarkoitta Seitikala... se oon kansa iha hyva... teke mite tahansa... vaikka piku sopa teki siita... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
ja tietty saappaat jalassa... ;DDD
En muuten arvaa nyt... ku en ole veikkauksella töissä... joten jeesaa pikkasen... kiitti... ;)))
Ai... sa tarkoitta Seitikala... se oon kansa iha hyva... teke mite tahansa... vaikka piku sopa teki siita... ;DDDlöydät sun postista;)
Tok-Fia kirjoitti:
löydät sun postista;)
mä luksinkin sen ja vastasinki samalla... :)))
Että vai... sellasta lammasta...
Bääää... ;DDD- Tok-Fia
Wiljami kirjoitti:
mä luksinkin sen ja vastasinki samalla... :)))
Että vai... sellasta lammasta...
Bääää... ;DDDen minä mutta isot tytöt:))
- uusi-äijäkäs
Mitä Sä noin villkoiria vihaat? Mun oma keskikokoinen sellainen on ihana veijari. Hurmaa kaikki vastaantulijat. On reipas, huumorintajuinen, välkky, terhakka...
iso mies ja pieni koira nostaa hymyn ihmisten kasvoille. Hyvä tapa muuten iskeä naisia on ulkoiluttaa koiraa.
Sä jou olet sitten ihan erilainen kuin oon luullut. Eläinvihaaja, nyyh! Mun koiraa et kyllä Tolulla myrkytä.Varmaan nostaa hymyn huulille jos villakoiraa ulkoilutat,ainakin jos se on samanlainen kuin meillä on nurkissa;)Mutt että jo keskikokoiseksi
päässyt;))Ihan varmaan herättää huolenpitoa vastakkaisen sukupuolen silmissä jos kävelet sellaisen kanssa;)En minä niitä vihaa, tääkin päivä on mennyt pelkkään tolun haisteluun ja rätin heiluttamiseen;)
Ai niin kumpi on terhakas,reipas,välkky ja huumorintajuinen,sinä vai villis?
Näin vuorokausi myöhässä, mutta väliäkö tolla onhan nytkin aamu...=))))
Vai olet saanut räyhän ja riehan takaisin, toivottavasti nyt tänne palstalla laskeutuisi rauha kaikkien keskelle.
Muistat nyt lukita ne kunnolla käyttösi jälkeen, etteivät pääse uudelleen karkuteille.
Ja sitten pieni tarkistus olisi paikallaan näin sunnuntaiaamun kunniaksi. Henkäses käteesi ja haistele. Jos tolu haisee ei kannata mennä katsomaan ootko saanut villakoirat häädettyä, silloin se tolu on mennyt parempiin suihin. Mutta jos tolu ei haise, kannatta hymyillä ja leveesti...=))))
Kiitos kysymästä hyvinhän tämä viikonloppu on sujunut. Tänne on vaan pesiytynyt kaverit nimeltään lorvi ja katari...=))))Ja Räyhän suhteen kävi heikosti,ne karkas kättelyssä Febriksen luo,laitettuaan liima ensin
tuoliini;)Siellä ne joutui Heklan käsittelyyn ja ovat kuulemma ontumassa tällä hetkellä kotiin päin;)Lopputulos oli että istuin takapuoli penkkiin liimattuna koko päivän ja motivaationi ja inpiraationi pitivät hulvatonta elämää muualla;)Ainoa hyvä puoli että tolupullo ja rätti
jäi lähelle,niin saatoin haistella tolua ja heilutella rättiä koko päivän;)
Niin ja hymyilen leveesti;)
Voin pyytää muuten Räyhää ja Riehaa teille,mitä ikinä niistä onkaan jäljellä,ne on tehokkaita häätämään Lorvin ja Katarrin;)
minunkin puolestani... ;))))
Eikä siivouksista ole enää tietoakaan... ;DSiivous;))? No ei vaiskaan tänään on ulkohommien vuoro,menee suunnilleen näin:Ota yksi lapio ja nojaile siihen,varmuuden vuosi kannattaa ottaa myös suihkepullo mukaan,jos joku tulee paikalle suihkautat suoraan kasvoille että olisit oikein hikisen ja tekevän näköinen;)mukaan otetaan myös pullo tolua,en kyllä tiedä minkä takia mutt kun se oli niin kivan tuoksuista;)Siinä se päivä menee rattoisasti,pitäsköhän ottaa vielä joku hyvä kirja mukaan,ettei ulkohommat kävis niin yksitoikkoiseksi;))Huomenta sinullekkin;)
jou.m kirjoitti:
Siivous;))? No ei vaiskaan tänään on ulkohommien vuoro,menee suunnilleen näin:Ota yksi lapio ja nojaile siihen,varmuuden vuosi kannattaa ottaa myös suihkepullo mukaan,jos joku tulee paikalle suihkautat suoraan kasvoille että olisit oikein hikisen ja tekevän näköinen;)mukaan otetaan myös pullo tolua,en kyllä tiedä minkä takia mutt kun se oli niin kivan tuoksuista;)Siinä se päivä menee rattoisasti,pitäsköhän ottaa vielä joku hyvä kirja mukaan,ettei ulkohommat kävis niin yksitoikkoiseksi;))Huomenta sinullekkin;)
tänään paremmilla prosenteilla... siksi en viittiny tehä eilen kaikkee... ;)))
Huom. mä koitan kohottaa niillä
motivaatiotani... ;DD
Mitä ihmettä... siivootkos sä lehdetkin pihaltas sillä tolulla... ;DDD No... eihän siinä mittään...
onhan se aika riitoisaa... ;)))
*huh mikä urakka* ;DDDDDDD
*ja suosittelee tolun tilalle...
moottori käyttöistä puhallinta lehtien ym.puhdistamiseen pihalta*Wiljami kirjoitti:
tänään paremmilla prosenteilla... siksi en viittiny tehä eilen kaikkee... ;)))
Huom. mä koitan kohottaa niillä
motivaatiotani... ;DD
Mitä ihmettä... siivootkos sä lehdetkin pihaltas sillä tolulla... ;DDD No... eihän siinä mittään...
onhan se aika riitoisaa... ;)))
*huh mikä urakka* ;DDDDDDD
*ja suosittelee tolun tilalle...
moottori käyttöistä puhallinta lehtien ym.puhdistamiseen pihalta*Pihalta pois jo, näkisit vaan lopputuloksen piha suorastaan kiiltää;)Nyt mää lähden syömään kakkua 1-vuotis synttäreille;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725