Kumpi voittaisi täyskontakti ottelun / vapaa ottelun Auvo Niiniketo vai Young Suk?
Vastaukset 8
- Ex-jutsuka
Ei olisi vaikea veikata, Ave voittaisi kymmenessä sekunnissa.
- kuitenkaan
kyllä se sukki iästään huolimatta on kovassa vedossa.
- budoka
Onko nuo Suomen kaksi parhainta budokaa vai mistä heidät keksit?
- Hölöpönpölöpön
Voiko ajatella näin. Röllipeikko vastaan metsänneito.
- <->
Valkonen voittais ku se ei osaa puhuakaan kunnolla nii sen on oltava kova tappelee sitte...
- dille jee jeee
Ompas tämäkin kysymys. Mitä lienet ajatellut? Kaverit painivat pikkaisen eri sarjoissa katsellessa tilannetta kaikista näkökulmista.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Itse olen harrastanut sekä Young Sukin HMD:tä että Aven Hokutoryu Jujutsua, enkä osaa sanoa kumpi voittaisi UFC-tyyppisessä vapaaottelussa. Ehkä veikkaisin Avea koska hän on isompi. Ja pelottavampi.
- <->
Young Suk voittais se on oikeesti vankka äijä jos joku muukin on nähny livenä. Vankkuus paistaa siitä. In-Seonkin voittais koska se on yhtä hyvä Sukin kanssa, siksi kun In-Seonilla on nuori ruumis, mutta Sukilla on yli 40 vuoden kokemus. Young Suk on kova ja se on ÄIJÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67686- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50649Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.33554- 51503
- 77474
- 33435