Viimeksi kun elokuvan olen nähnyt niin siitä on aikaa ja paljon joten vähän huono muisti vaivaa, mutta toivottavasti tunnistatte elokuvan...
Eli siinä ne "alienit" on kuin Predator leffasta tosin se elokuva on 70 tai 80luvulta...
maisema on aavikkoinen taitaa olla jollain toisella planeetalla ja ihmiset asustelee tai tutkimus ryhmä bunkkerin tapaisessa betoni rakennuksessa missä on hissejä myös. ja sitten ne "alienit" yrittää saada ihmisten naiset itselleen että saisi "parittelu" kumppaneita ja muutamien kohdalla onnistuu ja muistaakseni siten syntyi lisää niitä alieneita...paremmin en muista jos joku mitenkään muistaa niin olkaa olis mukava tietää. keräilen kaikkia vanhoja scifi leffoja.
Elokuva hakusessa...
Olliman
4
860
Vastaukset
- tietänen
Dyyni?
- Olliman
Ei ollut dyyni jos tarkoitat dyynillä sitä leffaa missä on hiekkamatoja ja adreidesit ja harkonit vastakkain.
- katsoja.
...THE TERROR WITHIN (1989):
http://www.starpulse.com/movie/The_Terror_Within/V49127/0/- Olliman
Oikea taisi löytyä ainakin 99% varmuudella kiitos!
Saakohan tota mistään suomesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5777531Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342851Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911030
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641013- 44882