Muilla samoja oireita?

Moi! Olen pitkään lueskellut täältä paniikkihäiriö keskusteluja ja uskaltauduin viimein itsekkin kirjoittamaan. Elikkäs, olen 24v työssä käyvä ja terve miehenalku. Paniikkihäiriöstä olen kärsinut reilut kaksi vuotta. Viime aikoina on alkanut tulla uusia oireiluja: joka päiväinen huimaus,tasapainon häiriintymistä, ja pitkään kestävää epätodellisuusden tunnetta, lääkäriin olen menossa ensi viikon aikana. Lääkityksenä sepram 40mg ja kohtauslääkkeenä propral ja oxamin. propralista tosin tuntuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä mutta oxamin ajaa asiansa. Onko muilla vastaavanlaisia oireiluja? Olen jo alkanut epäillä että kaikkea mahdollisia muita sairauksia..
2603
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Terve! Aivankuin olisin itse tuon viestin kirjoittanut, niin tutulta kuullostaa. Mulla samanmoisia oireita kestänyt melkein 2kk, verikokeita on tehty melko laajasti, virtsanäyte, EKG useampaan otteeseen ja myös pää kuvattu. Mutta mitään hälyyttävää ei kuulemma ole löytynyt. Olen kuitenkin menossa vielä EEG tutkimukseen (aivojen sähkökäyrä?) viikon sisällä.

Tauteja olen itsekin pelännyt/pelkään syövästä sydänvikoihin ja ties mihin, lääkäri on tosin vihjaillut että vaivat voisi olla stressistä johtuvaa psykosomaattista oireilua, itse tuohon en tosin usko....Luulosairas? Ehkä.

Äänestä
  • Syövät,sydänviat ja aivosairaudet on kanssa pyöriny mielessä. Ensin epäiltiin että kilpirauhasissa ois jotain vikaa mutta ei sieltäkään löytynyt mitään. Välillä vaan on niin sietämättömiä noi olot. Oxamin auttaa noihin oireiluihin mutta kun ei niitäkään viittis koko ajan syödä ettei oo kohta pamikoukussakin..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


LB82 kirjoitti:

Moi! Olen pitkään lueskellut täältä paniikkihäiriö keskusteluja ja uskaltauduin viimein itsekkin kirjoittamaan. Elikkäs, olen 24v työssä käyvä ja terve miehenalku. Paniikkihäiriöstä olen kärsinut reilut kaksi vuotta. Viime aikoina on alkanut tulla uusia oireiluja: joka päiväinen huimaus,tasapainon häiriintymistä, ja pitkään kestävää epätodellisuusden tunnetta, lääkäriin olen menossa ensi viikon aikana. Lääkityksenä sepram 40mg ja kohtauslääkkeenä propral ja oxamin. propralista tosin tuntuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä mutta oxamin ajaa asiansa. Onko muilla vastaavanlaisia oireiluja? Olen jo alkanut epäillä että kaikkea mahdollisia muita sairauksia..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu