Eli miten saisin päivitettyä video card ja sound card driverit? Video cars on ATI RADEON XPRESS 200M ja sound card on Realtek High Definition Audio. Vielä yksi kysymys. Olisiko mitään lätkäpeliä tai futispeliä mitä Acer aspire 3102 WLMi voisi pyörittää. Onko muuten prosessoria mahdollisuus vaihtaa? Entä näytönohjainta, että koneesta joskus saisi edes kelvollisen/tyydyttävän pelikoneen?
Video card driver
2
419
Vastaukset
Itse käytän näitä näytönohjaimelleni:
http://omegadrivers.net/ati.php
Itsellä ei ole Realtekin äänikorttia, mutta pieni mahku olisi löytää ajurit valmistajan kotisivuilta:
http://www.realtek.com.tw/
Käytännössä kannettavan prosessoria ei kannata vaihdella ja näytönohjain on integroitu emolevylle, joten vaihto on mahdotonta.
Kyllä kai esim. NHL04 toimii ihan kivasti tuossa laitteessa, uudemmat NHL:t kyllä tökkii, joten pitäisi saada kokeilla ennen ostoa. Potkupallo ei tietokoneellakaan kiinnosta, joten niistä en tiedä.- /Tutkain
Eiköhän laitevalmistajat ole oppineet, että emolle integroidun ohjaimen voi BIOS:sta disabloida. Sitten vain uusi näytönohjain lisälaitepaikkaan (jos sellainen koneesta löytyy). Loput menee normaalissa järjestyksessä, eli Windows tunnistaa uuden raudan ja asennuttaa ohjelmat.
Tehokkaimpia ohjaimia ei voi asentaa lämpö-, virrankulutus- ja koko-kysymysten vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485