Näin viimeyönä semmoisen unen missä ratsastin ruskealla villihevosella ilman satulaa pitkin metsiä. Laukkasimme paljon ja yhdessä vaiheessa joku pyysi apuani ja miä autoin sitten tätä kyseistä ihmistä ja samalla minun oli pakko luopua hevosesta koska en pystynyt laittamaan sitä mihinkään kiinni siksi aikaa kun autoin sitä ihmistä..mitä tämä voisi merkitä?
villi hevonen
4
402
Vastaukset
- minävainnn
Voisitko seinä tulkita tämän uneni?
- tietenkin sitä
että saat hetken ajaksi (tai olet jo saanut) jonkun tärkeän tiedon tai henkisen lahjan joka sinun on tarjottava jollekin toiselle. Se lahja ei ole kuitenkaan sinun, vaikka yrität esittääkin sen että se olisi osa sinua (yritit sitoa hevosen kiinni.) Olisi kuitenkin virhe esitellä sitä muille jos otat siitä kunnian vain itsellesi. Uni on siis varoitus siitä että sinun täytyy opetella nöyryyttä ja kiitollisuutta.
Satulan puuttuminen kuvaa sitä ettei hevonen (=lahja) ole sinun, vaan että se on villi ja vapaa. (huom! villihevonen!)
Sitomispaikan puuttuminen on selvä varoitus, ettet voi, etkä saa, käyttää jonkun toisen sinulle tarjoamaan lahjaa tai tietoa omissa nimissäsi, tai menetät sen lopullisesti ja kokonaan.
Hevosen nopeus (Laukkasit pitkin metsiä) voi kuvata sitä että ehdit auttajana paikalle juuri ajoissa jos käytät lahjaasi vain hyvään (et siis turhuuksiin tai esitellen sitä ylpeänä.)
Seuraava on ihan pelkkää spekulaatiota, koska et kirjoittanut tarkemmin. Jos hevonen saapui alussa luoksesi, selventää se ehdottomasti sen ettei lahja tai tieto ole sinun vaan jonkun muun (joku muu voi jäädä nimettömäksikin!)
Hevonen voi kuvata myös sitä että ratsastat tuulen lailla jonkun toisen keksinnöllä/tiedolla/lahjalla jne kohti uraa/mainetta/mammonaa/kuuluisuutta (uraohjus?) Kunnes tulee se aika että joudut käyttämään lahjaasi. Jos nimeät lahjasi itsellesi, tulet menettämään sen kokonaisuudessaan ja lopullisesti! (villihevoset ovat laumaeläimiä, yhden paetessa muutkin pakenevat!) Se voi siis olla myöskin varoitus siitä että sinun täytyy olla rehellinen, eikä 'ainoastaan' nöyrä ja kiitollinen. Villihevonen voi kuvata omaa seksuaalista villiä energiaasi. Se ei tunnu olevan valjastettavissa eikä sidottavissa. Haluat olla vapaa. Jonkin asia ehkä kuitenkin sitoo sinua velvollisuudentunteesi takia ja joudut tukahdutamaan tämän tunteesi ja luopumaankin siitä.
- Tuohan ei paljasta mitään!
Täysin ympäripyöreää tekstiä.
Luuletko muka että kaikkien seksuaalinen energia olisi valjastavissa tai sidottavissa? Ei ole, kukaan ei hallitse seksuaalifantasioitaan ja tunteitaan, eikä ole edes tarkoituskaan, niin kauan kun ne eivät vahingoita ketään toista.
Kaikki haluavat olla vapaita.
Aivan varmasti kaikilla ihmisillä jokin asia sitoo velvollisuudentunteen vuoksi ja sen takia joutuu sitten tukahduttamaan seksuaalisen energian ja joskus jopa hetkeksi luopumaan siitä. Kuka hitto haluaisi torilla alasti juosta, siitähän joutuu häkkiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197