Miksi Amma-viesti piti poistaa?

Phaedra

Eikö tälle palstalle saa kertoa, että Amma on harhaoppinen ja edustaa epäjumalanpalvontaa ja että ihminen ei ikinä pääse synnistään ja pelastu teoillaan.

14

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo selvitetty

      sefu lentää palstalta!

      • Phaedra

        oikein poistaessaan törkyvastauksia. Mutta Amma-avauksen poistaminen oli kyseenalaista, koska Amma on juuri nyt ajankohtainen halatessaan ihmisiä ja johtaessaan harhaan ihmisiä.


      • sinut pitäisi poistaa
        Phaedra kirjoitti:

        oikein poistaessaan törkyvastauksia. Mutta Amma-avauksen poistaminen oli kyseenalaista, koska Amma on juuri nyt ajankohtainen halatessaan ihmisiä ja johtaessaan harhaan ihmisiä.

        koko planeetalta


      • ....
        Phaedra kirjoitti:

        oikein poistaessaan törkyvastauksia. Mutta Amma-avauksen poistaminen oli kyseenalaista, koska Amma on juuri nyt ajankohtainen halatessaan ihmisiä ja johtaessaan harhaan ihmisiä.

        Älä tyttö lässytä. Olet aivopesty.


    • maailman menoon

      Kyllä se sopinee tälle palstalle. Siinäkin valossa, että Tanja Karpela tietämän mukaan on käynyt hänen luonaan. Eli ilmiöön liittyy maailman menoa.

      • Phaedra

        Amma taas halailee ja media ja kansakin tuntuu olevan o onnessaan, eikä ymmärrä, että kyse on epäjumalanpalveluksesta ja että Ammalla ei ole mitään vastauksia tai ratkaisua annettavanaan synnin turmelemalle ihmiselle, koska omat teot eivät pelasta ihmistä synnistään vain Jumalan armo pelastaa.


      • ollut mikään
        Phaedra kirjoitti:

        Amma taas halailee ja media ja kansakin tuntuu olevan o onnessaan, eikä ymmärrä, että kyse on epäjumalanpalveluksesta ja että Ammalla ei ole mitään vastauksia tai ratkaisua annettavanaan synnin turmelemalle ihmiselle, koska omat teot eivät pelasta ihmistä synnistään vain Jumalan armo pelastaa.

        törky viesti vaan hyvin asiallinen,mutta ehkä sinulle miini liian kova pala purtavaksi


      • ei ole mitään
        Phaedra kirjoitti:

        Amma taas halailee ja media ja kansakin tuntuu olevan o onnessaan, eikä ymmärrä, että kyse on epäjumalanpalveluksesta ja että Ammalla ei ole mitään vastauksia tai ratkaisua annettavanaan synnin turmelemalle ihmiselle, koska omat teot eivät pelasta ihmistä synnistään vain Jumalan armo pelastaa.

        vastuuta. No, näkeehän sen. kristityissä maissa tehdään paljon enemmän murhia kuin esim. hindulaisessa Intiassa.

        Kristinuskon mukaan saa murhata, raiskata ja rellestää ihan mielin määrin, koska vastuuta ei ole. Kunhan vaan muistaa taivaan porteilla sanoa :" Sori."


    • ,,,, ___ ,,, ___

      Ihminen pelastuu yksin Armosta.
      Armo on ansaitsematonta hyvyyttä Jumalalta, vaikka Laista ei yksikään kirjain ole kuollut, niin me emme elä enää VT: Lain alaisina, koska kukaan ihminen (paitsi ihminen Jeesus)ei pysty täyttämään Jumalan lakia sinällään.
      Jo ajatuksemmekin ovat syntiä. Synti on aina lähtöisin ajatuksistamme muuttuen lopulta konkreettisiksi teoiksi.

      En tuomitse ihminen Äiti Ammaa, vaan sen synnin mitä hän tekee, sillä itse ihmisen tuomitsija on yksin Jumala. So. synti pitää tuomita, mutta taivaallinen tuomitseminen pitää jättää Jumalalle.

      "Olemme vain täksi maallisen vaelluksemme ajaksi alennettuja tähän tilaamme."
      Jeesus jatkaa: "Ettekö tiedä että teidät korotetaan ylösnousemuksessa, ja te olette enkeleitäkin korkeampia ja tulette tuomitsemaan myös enkeleitä".

    • PASKA24.fi

      Täällä rikotaan törkeästi Suomen lakia Sanavapaudesta.

      • mutta uskova

        Ei täällä mitään sananvapautta rikota, mutta jokaisella aiheella on omat palstansa. Niinsanotut uskovaiset tunkeevat itsensä joka koloon.Omilla Foorumeillanne voitte paapottaa niin paljon kun haluatte.


    • :))

      Entäs jos oletkin itse harhaoppinen? Tuliko tämä mieleesi? Nämä sinun höpinäsi kuuluvat johonkin uskontopalstalle, mee sinne näitä höpisemään niin ei poisteta viestejäsi.

    • jehovaa

      HÖRHÖ isolla H:lla

    • Miksi viesti intalaisesta halaajasta on poistettu?

      Oma kantani on se, että miksi kellekkään voi riittää tai miksi tarvii ylipäänsä jotain inatilaista naista tänne halaileen? Onko oma äitisuhde ollut niin etäinen, että tarvii intialaiselta (mahdollinen huijari?) halauksia.

      Ihmettelen suuresti. Johtuuko ilmiö suomalaisten naisten/äitien kylmyydestä?

      Auttaako se läheisyyden puutteeseen?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe