Siis ihan mitä biisejä?
Itselläni ei vielä mitään hajua ja koelaulu on jo 2 viikon päästä...
Mitä te hakijat aiotte
10
1256
Vastaukset
- harjoitellut
Careyn biisejä lähinnä eli jonkun niistä.
- kerro!
Kerro kuka olet, niin voidaan sitten katsella sua. Ehkä jopa nauraakin.
- joku nopee
kappele.. Mutta mietin vaan kun en osaa englanniksi kunnolla lausua, että haittaakohan se?
- Nimetön
Sillä ilman englannin taitoa et taida pitkälle potkia Idolsissa, veikkaanpa :(
- LiEv
Suosittelen siinä tapauksessa suomenkielistä biisiä. Ainakin vara vaihtoehtona. Saattavat pyytää että laulat suomeksi jotain jos enkku takkuaa.
- Chicita Jenkins
Mitä mieltä ootte?
- laulaa
Tittittidittitiidittittidittitii peipepeipepeipee, ouououououuuuuuuuu peipeeeeeeee!
Se riittää hyvin. - Sinikkatyttö
Whitney Houstonin I Will Always Love You. Se on ainaki hyvä biisi ja olen tosi lahjakas laulaja, että en tiedä kannattaako teidän muiden edes lähteä koko kisaan, koska mä voitan sen kumminki! Ja jos toi laulu ei kelpaa, vedän Ain't No Other Manin tai just jotein noit Careyn biisei. Voi miten lahjakas mää oonkaan... Kellään muulla ei ole mitään mahdollisuutta voittaa, koska oon vaan kertakaikkiaan Suomen paras naislaulaja! Ja ei miehet osaa.
Onneksi olet vain yksi monesta kymmenestä tuhannesta, jotka luulevat osaavansa laulaa. Ne jotka eivät halua lottovoittajaksi, haluavat joko näyttelijäksi tai laulajaksi...näinhän se menee.
No, ei muuta kuin onnea! Kaikkea paskaa sitä nykyään telkkarista tulee...
- PÄIJÄT-OLLI
VETAISTA PEE SEPPLAN 'NELJA SEINAA'. SIINA ON MAHTAVA BIISI TAI JOS EN SITA VEDA NIIN VEDAN JANI WICKHOLMIN BIISIN 'TURPIIN RAAHESSA'. SIINA ON KANSSA MAHTAVA BIISI. OLLI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1433061Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks42605Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂451994Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i191798Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma111781Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.121072- 70966
Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole12961Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S206914Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit1887