Mites tuonne kuntosaliin ostetaan kertalippuja, ja mistä sitten arvokortteja? Käsittääkseni arvokortilla pääsee sitten siitä pyörivästä portista sisään, näyttämällä korttia siihen koneeseen tms, mutta toimiiko sama juttu sitten kertalipulla, vai mennäänkö silloin eri paikasta sisään. Vastatkaa kuntosaliharrastuksen aloittavalle. :)
Kupittaan urheiluhallin kuntosali
6
4368
Vastaukset
Kertaliput ostetaan siitä keilahallin kassalta ja keilahallin kassan vieressä on oma ovi salille, eli kertalipulla kuljetaan sitä kautta. Pyöröportista tosiaan kuljetaan kortilla, jonka hankkimisesta on tietoa siinä portin vieressä.
- braddd
Minä viikonpäivinä tuolla kuntosalilla käy yleensä eniten porukkaa, vai jakaantuuko kävijät tasaisesti kaikille viikonpäiville? Eli käykö esim. monet urheiluseurat yleensä tiettyinä viikonpäivinä salilla tms? Olisi mukavempi treenata, kun on laitteita enemmän vapaana, eikä olisi mitään hirveää ryysistä.
braddd kirjoitti:
Minä viikonpäivinä tuolla kuntosalilla käy yleensä eniten porukkaa, vai jakaantuuko kävijät tasaisesti kaikille viikonpäiville? Eli käykö esim. monet urheiluseurat yleensä tiettyinä viikonpäivinä salilla tms? Olisi mukavempi treenata, kun on laitteita enemmän vapaana, eikä olisi mitään hirveää ryysistä.
Itse käyn vain aamuisin ja tuolloin laitteita on kyllä vapaana hyvin.
Olen kuullut, että sali alkaa siinä klo 16 aikoihin täyttyä tasaisesti samaan tahtiin joka päivä. Tosin kenenkään en ole huomannut valittavan siitä, että siellä olisi liikaa porukkaa...- innokas salikävijä
braddd kirjoitti:
Neljän aikaan on paljon varauksia, melkein joka päivä. Harmi juttu kun itselle sopiva ajankohta mennä suoraan töistä.
Tässä linkki:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=23016
kun klikkaat kohtaa varustus, näet varaukset samalla. JOs on varauksia on toinen puoli kuntosalista silloin kiinni.
Nykyään saa jonottaa enemmin kuin aikaisemmin laitteisiin ja opiskelijaporukoita käy paljon myös.
Kiva paikka on jos pääsee käymään hieman rauhallisempiin aikoihin.
Keilahallin puolelta kun menet sisään saat ostaa kertalipun ja kortin saat ostettua Veritaksen liikuntatoimistosta. Korttia saa sitten ladattua sen ostettuaan myös tuosta keilahallin toimistosta.
Kun olet ostanut kortin pääset niistä heiluriovista suoraan kuntosalin puolelta sisään, ei tarvitse kulkea sit enää keilahallin puolelta.
Pukukopit on merkattu "miehet" ja "naiset" mitä saa käyttää. - braddd
innokas salikävijä kirjoitti:
Neljän aikaan on paljon varauksia, melkein joka päivä. Harmi juttu kun itselle sopiva ajankohta mennä suoraan töistä.
Tässä linkki:
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=23016
kun klikkaat kohtaa varustus, näet varaukset samalla. JOs on varauksia on toinen puoli kuntosalista silloin kiinni.
Nykyään saa jonottaa enemmin kuin aikaisemmin laitteisiin ja opiskelijaporukoita käy paljon myös.
Kiva paikka on jos pääsee käymään hieman rauhallisempiin aikoihin.
Keilahallin puolelta kun menet sisään saat ostaa kertalipun ja kortin saat ostettua Veritaksen liikuntatoimistosta. Korttia saa sitten ladattua sen ostettuaan myös tuosta keilahallin toimistosta.
Kun olet ostanut kortin pääset niistä heiluriovista suoraan kuntosalin puolelta sisään, ei tarvitse kulkea sit enää keilahallin puolelta.
Pukukopit on merkattu "miehet" ja "naiset" mitä saa käyttää.Jos noiden varausten aikaan siis menee, niin tuo osa salista on kiinni, jossa on kuntopyörät yms. laitteet, mutta "punttis" ja toinen kuntosalipuoli ovat kaikille avoinna?
- vuosia kupittaalla käynyt
braddd kirjoitti:
Jos noiden varausten aikaan siis menee, niin tuo osa salista on kiinni, jossa on kuntopyörät yms. laitteet, mutta "punttis" ja toinen kuntosalipuoli ovat kaikille avoinna?
kysyisin vain että onko teidän mielestä kohtuullista pyytää salikäynnistä kupittaalla 4 euroa. mun mielestä ei koska niinkuin sanottua puolet salista kiinni suurimman osan päivästä ja laitteiden korjaus kestää luvattoman kauan. Mun mielestä vaikkapa 3 euroa vois olla hyvä hinta. Kyllä tolla hinnottelulla monet jättävät tulematta salille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219