10 syytä monikulttuuriin

Freestyler++

1. Mustat miehet rikastavat kulttuuriamme.

2. Maahanmuuttajat pelastavat Suomen työvoimapulasta.

3. Suomalaisnuorista tulee suvaitsevaisempia ja kansainvälsempiä ihmisiä.

4. Huippuosaaminen lisääntyy Suomessa.

5. Lisää väriä kaduillemme!

6. Saamme piristäviä uusia makuja maailmalta kotiimme!

7. Pääsemme eroon nationalistisista ja rasistisista ideologioista.

8. Liiallisesta vakvauudesta päästään eroon, voihan sitä vaikka sambata työn ohessa!

9. Eri uskonnot rikastavat moraalisia käsityksiämme, islam tarjoaa erilaisen näkökulman maailmaan ja siten rikastaa ahdasmielistä maailmankuvaamme.

10. Oikeuskäytännöt saavat rikkautta, eli oikeudessa ei enää olla liian tiukkapipoisia, vaan islamilaiset ja afrikkalaiset tavat täytyy ottaa huomioon, joten saamme paljon empaattisempia tuomareita ja oikeusjärjestelmän.

17

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden viljelijä

      "2. Maahanmuuttajat pelastavat Suomen työvoimapulasta. "

      "Turvapaoikkaa" hakevat turvapaikanhakijat pelastavat Suomen työvoimapulasta"

      Vai työvoimapulalta?

    • Maksumies!

      Lue hoopo omat kymmenen käskyäsi, ja huomaat olet omasta mielestäsi myös hoopo, ja ihmettelet mitä kummaa olet mennyt tänne sivuille tuhrimaan!Ja yksi varma juttu, Musta taikka mikä väri tahansa, niin maahanmuuttajat köyhdyttää suomalaista yhteiskuntaa.Voi sinä ,ja sinun huippuosaavat kadun värittäjät. Suomalaisen verellä värittävät kyliemme kujia, ja sen kaiken maksaa suomalainen nöyrä työläis AASI.Vai uusia makuja?P.!!!!!LE!

      • Duunariäijä

        haukut saatana suomalaisia työläisiä aaseiksi! SAATANA me maksetaan sunkin kaljarahat, vitun pummi!


    • ö ­­­
    • Jozef W.Krazow

      eksoottiset ruuat ovat ainoa hyvä asia monikulttuurissa.

      • vai silleen

        Nigeriassa tarjottu ruoka pygmiä vartaassa vai?


    • Osvald Käämi

      "1. Mustat miehet rikastavat kulttuuriamme."

      Miksi vain miehet? Oletko joku sovinisti?

      "2. Maahanmuuttajat pelastavat Suomen työvoimapulasta."

      Entäs ne 300 000 työtä vailla olevaa suomalaista?

      "3. Suomalaisnuorista tulee suvaitsevaisempia ja kansainvälsempiä ihmisiä."

      Eikö kaikki tähän astiset esimerkit osoita jotain aivan muuta?

      "4. Huippuosaaminen lisääntyy Suomessa."

      Millä perusteella huippuosaaminen lisääntyy?

      "5. Lisää väriä kaduillemme!"

      Mitä väliä värillä on?

      "6. Saamme piristäviä uusia makuja maailmalta kotiimme!"

      Jos tarkoitat ruokia niin niitä saadaan ilman maahanmuuttoakin.

      "7. Pääsemme eroon nationalistisista ja rasistisista ideologioista."

      Miten poistat ideologiat ihmisten päistä?

      "8. Liiallisesta vakvauudesta päästään eroon, voihan sitä vaikka sambata työn ohessa!"

      Sambaavia palomiehiä? :D

      "9. Eri uskonnot rikastavat moraalisia käsityksiämme, islam tarjoaa erilaisen näkökulman maailmaan ja siten rikastaa ahdasmielistä maailmankuvaamme."

      ...ja Islam hyväksyy rinnalleen muut uskomukset?

      "10. Oikeuskäytännöt saavat rikkautta, eli oikeudessa ei enää olla liian tiukkapipoisia, vaan islamilaiset ja afrikkalaiset tavat täytyy ottaa huomioon, joten saamme paljon empaattisempia tuomareita ja oikeusjärjestelmän."

      Tämä on sitä tasa-arvoa?

      • kadunlakaisijatar

        viedään kuin pässiä narussa...


      • mutta parodian ymmärtäminen ei ole aina helppoa.


      • Herra Heijari
        Erasmus kirjoitti:

        mutta parodian ymmärtäminen ei ole aina helppoa.

        viisas kun ymmärrät parodiat ja kaikki.


      • Freestyler++
        Erasmus kirjoitti:

        mutta parodian ymmärtäminen ei ole aina helppoa.

        Olet törkeä rasisti, jos et myönnä jokaista kohtaa!


    • näin se

      menee..

    • hienoa satiiria

      Ehkäpä ykkösen pitäisi mennä: "Mustat miehet rikastuttavat sisäsiittoista geenipooliamme".

    • Helsinki Africa

      Kaikki 10 melkein olivat syitä vastustaa - ei eurooppalaistumista - Suomessa !

    • wum

      että tuo lista on luultavasti vitsi:) Kohta 9. on hyvä.

      "9. Eri uskonnot rikastavat moraalisia käsityksiämme, islam tarjoaa erilaisen näkökulman maailmaan ja siten rikastaa ahdasmielistä maailmankuvaamme."

      No onhan se moraalista rikastusta ja erilainen näkökulma, että jos et ole tyytyväinen yhteiskunnan tapoihin, voit vaikka alkaa räjäytellä ihmisiä summassa!

    • Mitä.

      Olen lukenut..

      "10 syytä monikulttuuriin
      Freestyler 15.10.2006 klo 13.31
         1. Mustat miehet rikastavat kulttuuriamme.

      2. Maahanmuuttajat pelastavat Suomen työvoimapulasta.

      3. Suomalaisnuorista tulee suvaitsevaisempia ja kansainvälsempiä ihmisiä.

      4. Huippuosaaminen lisääntyy Suomessa.

      5. Lisää väriä kaduillemme!

      6. Saamme piristäviä uusia makuja maailmalta kotiimme!

      7. Pääsemme eroon nationalistisista ja rasistisista ideologioista.

      8. Liiallisesta vakvauudesta päästään eroon, voihan sitä vaikka sambata työn ohessa!

      9. Eri uskonnot rikastavat moraalisia käsityksiämme, islam tarjoaa erilaisen näkökulman maailmaan ja siten rikastaa ahdasmielistä maailmankuvaamme.

      10. Oikeuskäytännöt saavat rikkautta, eli oikeudessa ei enää olla liian tiukkapipoisia, vaan islamilaiset ja afrikkalaiset tavat täytyy ottaa huomioon, joten saamme paljon empaattisempia tuomareita ja oikeusjärjestelmän. "

      • upeaa

        10: Oikeuskäytännöt saavat rikkautta, eli oikeudessa ei enää olla liian tiukkapipoisia.

        Totta tosiaan: tulevaisuudessa saa mätkiä pikkusiskoaan peltiputkilla päähän - ja kai vaimoaankin, ei se niin tarkkaa ole - ja sambaavat tuomarit vain toteavat afrikkalaista kebabbia maistellessaan että "lisää rautaputkia, jee, mään".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe