Heipähei

kaikki luuserit

Yhtä asiaa olen miettinyt ja vastauksen siihen löysin....

Eli se,että Antista on paljon asiaa,niin fani sivuillakin kuin monissa paskan jauhanta sivuilla(kuten täälläkin).Miksi?

Koska loppujen lopuksi kaikki Rakastavat Antin mahtavaa karismaa ja musaa.Huvittavia ovat ne,jotka yleisesti mollaavat Anttia.Mutta sitten "salaa"kuunnellaan biisejä ja tuumaillaan,että tää on kyllä ihan hyvää.

Niinhän se on,että kaikkein parhaimmista henkilöistä riittää puhuttavaa.

Ja toisaalta se,kuinka nimitellään julkisesti tai muuten mollataan,kertoo ihmisen henkisestä tasosta.Ikää saattaa nimellisesti olla 15 tai 50-tulos on sama.Jos ei sielä korvien välissä paljon muuta liikettä käy kuin tyhjä humina,ei voi paljoa odottaakaan.

Tälläiset ihmiset ovat joko syntyneet hieman vajavaisina tai sitten malli on saatu kotoa,eli on ihan normaalia lapsen kasvtuksen kannalta,kun opetetaan siihen,ettei voi hyväksyä muita ihmisiä sellaisenaan kuin ovat tahi jos jollakulla menee paremmin,on siihen oma katkeruutensa purettava siten,että avataan se suu ja annetaan sieltä tyhmyyden tulla päivänvaloon.

Ei se ihmistä saastuta mitä suuhunsa tunkee..vaan se,mitä sieltä ulos päästää!!!!!

Säälin niitä,joille ei ole suotu sitä ominaisuutta,että voisi olla iloinen toisen puolesta.Se on se kateus.Ja se on yksi suurimmista ihmisen synneistä.

Ja se mitä tulee kommentteihin,että Antin keikoilla on vain alle 15 vuotiaita nassikoita.Ei pidä paikkaansa.Sielä on hyvin paljon myös aikuisia.Siis yksin,eikä lapsenvahtina.

19

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenvikaisia.....

      Antti on paskaa, joka on mahtavalla markkinoinnilla myyty hyväuskoisille ihmisille, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan.

      • tuntuu

        sinun kuihtunutta naperoasi kaivelevan aikalailla. Sä voit mennä sinne Pikku-G osastolle naukumaan typerine kommentteinesi. Oot aika vajaa...


      • Joten tiedän, että
        tuntuu kirjoitti:

        sinun kuihtunutta naperoasi kaivelevan aikalailla. Sä voit mennä sinne Pikku-G osastolle naukumaan typerine kommentteinesi. Oot aika vajaa...

        ihmisen saa ostamaan vaikka vettä pullossa tuhatkertaiseen hintaan hyvällä markkinoinnilla. Tuote on sivuseikka. Kuten tämän Antti-nimisen vinkujan "taidotkin"......


      • minulle....
        Joten tiedän, että kirjoitti:

        ihmisen saa ostamaan vaikka vettä pullossa tuhatkertaiseen hintaan hyvällä markkinoinnilla. Tuote on sivuseikka. Kuten tämän Antti-nimisen vinkujan "taidotkin"......

        kun noin hyvin olet asioista perillä, että miksi juuri Tuiskuun alettiin markkinoinnissa satsata, eikä esimerkiksi Idols-voittajiin Pakariseen tai Jääskeläisiin. Tuolla perusteella juuri näiden pitäisi olla tällä hetkellä suosionsa huipulla. Markkinoinnin avullahan saadaan sinne suosion huipulle kuka vaan, eikös se niin mene? Ei taida tuo teoriasi oikein pitää kutiaan.


      • Purkka poppia
        minulle.... kirjoitti:

        kun noin hyvin olet asioista perillä, että miksi juuri Tuiskuun alettiin markkinoinnissa satsata, eikä esimerkiksi Idols-voittajiin Pakariseen tai Jääskeläisiin. Tuolla perusteella juuri näiden pitäisi olla tällä hetkellä suosionsa huipulla. Markkinoinnin avullahan saadaan sinne suosion huipulle kuka vaan, eikös se niin mene? Ei taida tuo teoriasi oikein pitää kutiaan.

        Ulkonäkö(komea), yhdistettynä lutuiseen äitinpoika luonteeseen/ääneen! Ja tietysti tanssitaito, siinä syy miksi Tuiskuun panostettiin.
        Pakarinen on lahjakkain, mutta huono kroppainen, eikä mitenkään erityisen kauniskaan. Kuvittele Tuisku 150 kiloiseksi, finninaamaiseksi, pitzaa syöväksi, hikoilevaksi, rasvatukkaiseksi, piereskeleväksi nörtiksi! Olisivatko levyt listaykkösinä?? Todennäköisesti ei!


      • ulkonäkö
        Purkka poppia kirjoitti:

        Ulkonäkö(komea), yhdistettynä lutuiseen äitinpoika luonteeseen/ääneen! Ja tietysti tanssitaito, siinä syy miksi Tuiskuun panostettiin.
        Pakarinen on lahjakkain, mutta huono kroppainen, eikä mitenkään erityisen kauniskaan. Kuvittele Tuisku 150 kiloiseksi, finninaamaiseksi, pitzaa syöväksi, hikoilevaksi, rasvatukkaiseksi, piereskeleväksi nörtiksi! Olisivatko levyt listaykkösinä?? Todennäköisesti ei!

        Olisiko Antinki pitänyt piilottaa "naamansa" maskiin niin kuin Lordi tekee. Kaikki laulajat vain maski naamaan, ettei vain tulisi sitä kuvaa, että hän ulkonäöllään ratsastaisi.

        Eihän ulkonäkö Antin oma "vika" ole. Miksi sitä pitää ruotia niin kuin hän ei saisi olla sen näköinen kuin on.

        Ulkonäkö on luonnon lahja, miksei sitä lahjaa saisi käyttää niin kuin muitakin lahjoja.


      • Teini-unelmiin
        ulkonäkö kirjoitti:

        Olisiko Antinki pitänyt piilottaa "naamansa" maskiin niin kuin Lordi tekee. Kaikki laulajat vain maski naamaan, ettei vain tulisi sitä kuvaa, että hän ulkonäöllään ratsastaisi.

        Eihän ulkonäkö Antin oma "vika" ole. Miksi sitä pitää ruotia niin kuin hän ei saisi olla sen näköinen kuin on.

        Ulkonäkö on luonnon lahja, miksei sitä lahjaa saisi käyttää niin kuin muitakin lahjoja.

        syventyneille, romantiikannälkäisille pikkupimuille. Se ei tee siitä hyvää laulajaa/artistia. Paskaa on ennenkin myyty suunnattomia määriä hienoissa kansissa. Tutustupa popin historiaan.


      • sitten
        Teini-unelmiin kirjoitti:

        syventyneille, romantiikannälkäisille pikkupimuille. Se ei tee siitä hyvää laulajaa/artistia. Paskaa on ennenkin myyty suunnattomia määriä hienoissa kansissa. Tutustupa popin historiaan.

        vaikka teiniunelmiin syventyneille romantiikan nälkäisillekin olisi jotain tarjolla. Eikö saisi olla jos he siitä pitävät.
        Ja kyllä ne vähän "varttuneemmatkin romantiikan nälkäiset" pitäävät Antin lauluista.
        Kuka voi sanoa, mistä saa pitää ja mistä ei.
        Nauttikaa te vain omista musiikkiunelmistanne ja jättäkää Antistä pitävät rauhaan.


      • kypsimpiä
        sitten kirjoitti:

        vaikka teiniunelmiin syventyneille romantiikan nälkäisillekin olisi jotain tarjolla. Eikö saisi olla jos he siitä pitävät.
        Ja kyllä ne vähän "varttuneemmatkin romantiikan nälkäiset" pitäävät Antin lauluista.
        Kuka voi sanoa, mistä saa pitää ja mistä ei.
        Nauttikaa te vain omista musiikkiunelmistanne ja jättäkää Antistä pitävät rauhaan.

        ja älykkäimpiä?


      • Alisa borg
        kypsimpiä kirjoitti:

        ja älykkäimpiä?

        Antti on ihan luuseri se töpselinenä


    • kaikista asioista

      joista kirjoitit samaa mieltä.hyvin uppoaa myös meihin aikuisiin naisiin tuo Anan karisma.kaksi keikkaa tiedossa,mahtavaa,mahtavaa!

    • pipukka

      Jos nyt jätetään Antin henkilökuva käsittelemättä ja puhutaan vain musiikista, niin suuresti täytyy ihmisiä ihmetellä kellä voi olla noin huono musiikkimaku.

      • vauhdissa.

        Rajota jo vähän.


    • Juha-ni

      Anzan keikalla aikuisia ?!

      No, jos siellä yhtään yli 15-vuotista miespuolista on, niin heidän taustansa lienee aika selvä...

      Joko ollaan ylpeästi tultu kaapista tai sitten vielä ollaan keräämässä rohkeutta.

      • kiesus!!!

        Olen käynyt usealla Antin keikalla ja toki keikoilla on myös miespuolisia henkilöitä. Kaikenikäisiä. Yhdellä keikalla oli yllättävän paljon isiä kekaroittensa kanssa. Keskustelin joidenkin tuttujen urosten kanssa ja kovasti Antin esiintymistä kehuivat. Sellaista se on, kun on rohkea, fiksu ja ennakkoluuloton. Antin keikoille myös minä menen erittäin mielelläni, siinä missä Lordin, Tomi Metsäkedon tai Yölinnunkin. Monipuolinen musiikin kuuntelu on rikkaus.

        Antille nostan hattua, nuori mies on iästään huolimatta kerennyt tekemään musiikin eteen enemmän, kuin moni kymmenessä vuodessa. Toivottavasti saamme kuunnella Tuiskun musiikkia vielä pitkään.


      • Kiesus sullekin!
        kiesus!!! kirjoitti:

        Olen käynyt usealla Antin keikalla ja toki keikoilla on myös miespuolisia henkilöitä. Kaikenikäisiä. Yhdellä keikalla oli yllättävän paljon isiä kekaroittensa kanssa. Keskustelin joidenkin tuttujen urosten kanssa ja kovasti Antin esiintymistä kehuivat. Sellaista se on, kun on rohkea, fiksu ja ennakkoluuloton. Antin keikoille myös minä menen erittäin mielelläni, siinä missä Lordin, Tomi Metsäkedon tai Yölinnunkin. Monipuolinen musiikin kuuntelu on rikkaus.

        Antille nostan hattua, nuori mies on iästään huolimatta kerennyt tekemään musiikin eteen enemmän, kuin moni kymmenessä vuodessa. Toivottavasti saamme kuunnella Tuiskun musiikkia vielä pitkään.

        Miksi kukaan ei koskaan muista biisien kirjoittajia, ja niitä muita ammatti-ihmisiä jotka ovat tällaisten Tuiskun tapaisten "starojen" takana.
        Jotenkin huvittavaa lukea tuollaisia kommentteja, kuten kirjoitit.
        "Toivottavasti saamme kuunnella Tuiskun musiikkia vielä pitkään". Mitä ihmeen Tuiskun musiikkia? Mieshän on vain tulkitsija/esiintyjä!


      • kuule ole
        Kiesus sullekin! kirjoitti:

        Miksi kukaan ei koskaan muista biisien kirjoittajia, ja niitä muita ammatti-ihmisiä jotka ovat tällaisten Tuiskun tapaisten "starojen" takana.
        Jotenkin huvittavaa lukea tuollaisia kommentteja, kuten kirjoitit.
        "Toivottavasti saamme kuunnella Tuiskun musiikkia vielä pitkään". Mitä ihmeen Tuiskun musiikkia? Mieshän on vain tulkitsija/esiintyjä!

        Tuiskun musiikkia, jos sitä Tuisku esittää ja se on Tuiskua varten tehty. Tosin Antti on ottanut yhä enenevässä määrin vastuuta myös biisien tekemiseen. Tosin itse en kuulu niihin, jotka arvostaa artistia ainoastaan sillä perusteella, onko musiikkinsa itse väsännyt.

        Tämä itse-musiikkinsa-tekemis-juttu on nostettu tapetille vasta näiden idolien tulon jälkeen, kun ajatellaan, että ovat liian helpolla kaiken saanu. Kyllähän se joitakin pikkusieluisia tuntuu ärsyttävän. Kukaan ei kuitenkaan muista sitä asiaa, että monet menestyvät bändit on tullut julkisuuteen bändikilpailujen kautta, esim. Rasmus. Myös Neljä ruusua on hamassa nuoruudessaan osallistunut bändikilpailuihin. Eikä Lordikaan tänäpäivänä olisi saavuttanut nykyistä suosiotaan ilman Euroviisuvoittoa. Iskelmämusiikin esittäjissä on myös monia artisteja, jotka ei tee itse musiikkiaan. Eikä myöskään Tik-tak tee musiikkiaan itse. Miksi ette käy näitä mollaamassa samalla tavoin kuin mollaatte Anttia tai yleensä Idolsista suosioon nousseitä?


      • Kuule itse
        kuule ole kirjoitti:

        Tuiskun musiikkia, jos sitä Tuisku esittää ja se on Tuiskua varten tehty. Tosin Antti on ottanut yhä enenevässä määrin vastuuta myös biisien tekemiseen. Tosin itse en kuulu niihin, jotka arvostaa artistia ainoastaan sillä perusteella, onko musiikkinsa itse väsännyt.

        Tämä itse-musiikkinsa-tekemis-juttu on nostettu tapetille vasta näiden idolien tulon jälkeen, kun ajatellaan, että ovat liian helpolla kaiken saanu. Kyllähän se joitakin pikkusieluisia tuntuu ärsyttävän. Kukaan ei kuitenkaan muista sitä asiaa, että monet menestyvät bändit on tullut julkisuuteen bändikilpailujen kautta, esim. Rasmus. Myös Neljä ruusua on hamassa nuoruudessaan osallistunut bändikilpailuihin. Eikä Lordikaan tänäpäivänä olisi saavuttanut nykyistä suosiotaan ilman Euroviisuvoittoa. Iskelmämusiikin esittäjissä on myös monia artisteja, jotka ei tee itse musiikkiaan. Eikä myöskään Tik-tak tee musiikkiaan itse. Miksi ette käy näitä mollaamassa samalla tavoin kuin mollaatte Anttia tai yleensä Idolsista suosioon nousseitä?

        En kuuntele juurikaan bändejä/artisteja, jotka eivät kirjoita/sovita itse biisejään. Joitain harvoja arvostan, mutta he ovatkin todella lahjakkaita laulajina ja/tai soittajina. Enkä varsinaisesti mollannut Tuiskua, vaan minua tympii se että ne todelliset muusikot jäävät tämän tyyppisessä musiikissa aina unholaan. Jos en pidä Tuiskun äänestä, enkä arvosta laulajana teknisessäkään mielessä, niin se on vain oma henkilökohtainen/ammatillinen mielipiteeni, eikä mollaamista!


    • Ahtisaari999

      antti on peestä vaikka olen tyttö oon sitä mieltä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe