Halloween DVD-boxi

Zakk W

Hienoa, että tästäkin elokuvasarjasta on nyt saatavilla 8 levyn DVD-boxi, Halloween The Complete Collection. Hintaakaan ei ole kuin 35,90€ (Anttilassa). Boxi sisältää kaikki tähän mennessä julkaistut Halloween elokuvat.

Halloween
Halloween II
Halloween III - Season Of The Witch
Halloween 4 - The Return Of Michael Myers
Halloween 5 - The Revenge Of Michael Myers
Halloween 6 - The Curse Of Michael Myers
Halloween H20 - Twenty Years Later
Halloween 8 - Resurrection

Iselleni tässä on monta uutta tuttavuutta, koska olen aikaisemmin nähnyt vain Halloween I, II ja H20. Aloitin katselemaan noita elokuvia alusta ja kyllä vaan täytyy sanoa, että nuo I ja II ovat hyvin kestäneet ajan hammasta. Halloween III on sen sijaan perheen outo lintu, koska elokuva ei liity mitenkään Halloween sarjan aiheeseen eli Mr. Michael Myersiin. En osaa edes sanoa, oliko Halloween III kauhuelokuva, ehkä ennemmin jännityselokuva.

Täytyypä jatkaa sarjaa eteenpäin. Toivottavasti homma paranee 4:ssa, kun MM palaa kuvioihin. :)

11

2224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa...

Halloween 6 suomi tekstitys? ainakaa joskus ei ollu saatavina ko. versioo.

• Zakk W

Luulisin, että on, vaikka olen ehtinyt vasta Halloween 5:een. Tuskinpa boxissa on mitään poikkeusta tuon elokuvan suhteen.

• mmyers

uudessa boxissa kaikissa halloweenissa on suomenkielinen tekstitys jopa halloween 6:sessa

• Creeper
        mmyers kirjoitti:

uudessa boxissa kaikissa halloweenissa on suomenkielinen tekstitys jopa halloween 6:sessa

sitten ittekki hommat toi boxi. oliko se 6 katsomisen arvoinen?

• Zakk W
        Creeper kirjoitti:

sitten ittekki hommat toi boxi. oliko se 6 katsomisen arvoinen?

Sanotaanko vaikka niin, että nuo Halloween 4-6 menevät paremmuusjärjestyksessä myös noin. Eli nelonen on noista paras ja kuutonen jo kohtalaisen turha pätkä. Näissä keskimmäisissä Halloween elokuvissa on mukana myös Halloween I&II leffoista tuttu Dr. Loomis eli Donald Pleasence.

Älkää käsittäkö kuitenkaan väärin, kyllä nämä ihan ok leffoja ovat. Paljon pahempaa paskaakin on tullut nähtyä.

Seuraavana vuorossa H20:n uudelleen fiilistelyä ja sitten uusin Resurrection.

• Zakk W

Nyt on katsastettu koko paketti. Olenkin tuossa aikaisemmissa maileissa kommentoinut lyhyesti noita osia 1-6, joten laitetaan tähän jotain osista 7 ja 8. Eli nämä uusimmat Halloween leffat ovat ihan kelpo jatketta sarjalle. Ehkä vivahdus Scream/Tiedän mitä teit viime kesänä -tyylistä teinikauhua näissä elokuvissa on. Onneksi kuitenkin pahimmat kliseet vältetään ja kyllähän se Michael Myers tuo aina oman mausteensa kehiin.

Molemmissa jatko-osissa nähdään myös Laurie Strode eli Jamie Lee Curtis.

Koko boxin lävitse katsoneena voin kyllä suositella tätä kaikille kauhuelokuvien ystäville. Ainut iso pettymys oli tosiaan tuo Halloween III. Mutta sen voi antaa anteeksi, kun muuten on tarjolla 7 kohtuu viihdyttävää kauhuelokuvaa.

Tällainen DVD-boxi kelpaisi myös Nightmare on Elm Street ja Friday 13th elokuvasarjoista. :)

• Utelias

Tiedätkö onko tätä kuutosta mahdollista saada yksittäisenä kappaleena, ku minulla on jo kaikki muut ja sain vasta äskettäin selville että tämä kuutonenkin on. En haluaisi ostaa kaikkia toista kertaa... Ja tiesittekös että syyskuussa on tullut minun ymmärrykseni mukaan 9. en kyllä ole todellakaan 100% varma mutta huhuja on :)

Se on muuten tosi että kolmonen oli kyllä perheen outolintu. tuli sitä katsoessa mieleen että onko tämä nyt jonkin muun sarjan 3 jakso. ei mitään yhteyttä... Ja 1 ja 2 on kestänyt hyvin ajankin kulun :)

Jännityksellä nyt odotan jos se 9 vaikka ilmestyisi...

• Suski29

Suomitekstillä ei yksittäin ole myynnissä kutos osaa, sitä itsekkin olen metsästänyt

• michael carpenter

omasta mielestä Hallowen III season of the witch
      oli ihan hyvä! kyllä nuo myersin halloweenit ovat ehdottoman parhaita mut kyl tuon III kahtoo kun ennemmin ottaa selkään.

ps.III on hemmetin hyvä soundtrack!

• pavezugi-
    • Katoin ekan ja sitten piti kattoo jo toinen ja sitä rataa. Ne on ihan hauskoja vaikka kuta kuinkin vanhoja leffoja. ite oon fani!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe