O)))===¤Helmikuu 1865¤===(((O

AROSUSI-09

On tunnetun historian ainoa kuukausi,jolloin ei ollut täysikuuta.Tämä tiedoksiantona./Tietolähteenä Arosuden tietotoimisto.

19

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapahtuu

      seuraavan kerran? onko tietoa? mielenkiintoinen "bra att veta".

      • AROSUSI-09

        Jaa-a.Siinäpä onkin pähkinä tälle viikolle:D Kaikkea ei tiedä Arosuden tietotoimistokaan:)Löytysköhän jostain joku kuukalenteri,mistä ton voisi katsoa?Googlailepa?:)Kerro sit mullekin jos löytyy?


      • jotain..
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jaa-a.Siinäpä onkin pähkinä tälle viikolle:D Kaikkea ei tiedä Arosuden tietotoimistokaan:)Löytysköhän jostain joku kuukalenteri,mistä ton voisi katsoa?Googlailepa?:)Kerro sit mullekin jos löytyy?

        muuta,, ihan totta, tuo kuullosttaa jo epäterveeltä..


      • AROSUSI-09
        jotain.. kirjoitti:

        muuta,, ihan totta, tuo kuullosttaa jo epäterveeltä..

        Terveille ihmisille on palstansa tuolla muualla.*Haukotus* Vai vaaditko minua peräti poistumaan päätteen ääreltä?:O Ei ei.Live PAHA,zätti HYVÄ.


    • on tosi

      ärsyttäviä ja epäselviä noine merkiijonoines

      • AROSUSI-09

        No voi voi.


      • <****`´´´´´´#########[[[...
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        No voi voi.

        twingle, twingle little star..

        ..voi, voi vaan itelles..


      • AROSUSI-09
        <****`´´´´´´#########[[[... kirjoitti:

        twingle, twingle little star..

        ..voi, voi vaan itelles..

        Aijaijaih!Voih!Oih tätä tuskaa ja epäharmoniaa!*Repii hiuksia päästä*


      • harmoniaan
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Aijaijaih!Voih!Oih tätä tuskaa ja epäharmoniaa!*Repii hiuksia päästä*

        tää onkin logiikkatesti...


      • AROSUSI-09
        harmoniaan kirjoitti:

        tää onkin logiikkatesti...

        Njet ponimai.Missä logiikka? Missä testi? Kuka sä olet ja mikä on sun lempikarkkis?


      • se löytyy
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Njet ponimai.Missä logiikka? Missä testi? Kuka sä olet ja mikä on sun lempikarkkis?

        ..ja mie oon vain huomion kipee.. hinnalla millä hyvänsä :D Mie tykkään toffeest. Entäs sie..kuka sä oot ja mistä spaaderoista sä tykkäät?


      • AROSUSI-09
        se löytyy kirjoitti:

        ..ja mie oon vain huomion kipee.. hinnalla millä hyvänsä :D Mie tykkään toffeest. Entäs sie..kuka sä oot ja mistä spaaderoista sä tykkäät?

        Mutta silloin kun näin käy,niin valinta on melkein aina pussillinen Fazerin sekalaisia,jotka kaadan kolmijalkaiseen teräsmaljaan ja siitä nautiskellen niitä napostelen ja silitän karkkipaperit talteen muistoksi suureen pahvilaatikkoon,jonka kylkeen on liimattu linnunkuva lukion biologian kirjan kannesta./Mä olen AROSUSI-09.Se mä olen:)(Ristimänimi on Jouni,mutta älä kerro kenellekään.Hys hys.Top secret!)/Valtakunnallista huomiota voisit saada esim. viuhahtamalla Lasipalatsin ikkunan edessä arkiaamuna kello 6,kun aamu-tv aloittaa lähetyksensä?


      • nacked
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta silloin kun näin käy,niin valinta on melkein aina pussillinen Fazerin sekalaisia,jotka kaadan kolmijalkaiseen teräsmaljaan ja siitä nautiskellen niitä napostelen ja silitän karkkipaperit talteen muistoksi suureen pahvilaatikkoon,jonka kylkeen on liimattu linnunkuva lukion biologian kirjan kannesta./Mä olen AROSUSI-09.Se mä olen:)(Ristimänimi on Jouni,mutta älä kerro kenellekään.Hys hys.Top secret!)/Valtakunnallista huomiota voisit saada esim. viuhahtamalla Lasipalatsin ikkunan edessä arkiaamuna kello 6,kun aamu-tv aloittaa lähetyksensä?

        :D :D Nyt mua naurattaa enempi kuin laki sallii, musta on nimittäin kiva nauraa toisille, mut itelle viel enempi ;D
        Tyi njiet ponimaesh gak spaadero? Eetta tabak.


      • AROSUSI-09
        nacked kirjoitti:

        :D :D Nyt mua naurattaa enempi kuin laki sallii, musta on nimittäin kiva nauraa toisille, mut itelle viel enempi ;D
        Tyi njiet ponimaesh gak spaadero? Eetta tabak.

        Tupakkamerkkiä,liikennemerkkiä,veromerkkiä,merimerkkiä? Sen enempää nyt venättä osaa,mitä Kampin trokareiden kanssa asioidessa tarvitsee osata;Draz dva dri vodka da da cicarets j.n.e:D Nekin kyllä yleensä osaa suomea tai ainakin englantia:)/Pitää piankohta poistua lihapadan ääreen,mutta lahjoitan sitä ennen japanin lyhyehkön oppimäärän;Yksi olut:Biiru ip-pon/Kaksi olutta:Biiru ni-hon/Kolme olutta:Biiru san-bon/Olet kaunis:Anata wa ki-rei des/Lähdetään yhdessä:Isshoo ni ikima-shoo/Huomenta:O-hajoo/Olen sairas:Watashi wa bjooki des/Näkemiin:Sajoo-nara.


      • :::::::::::::::::::::::::::...
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tupakkamerkkiä,liikennemerkkiä,veromerkkiä,merimerkkiä? Sen enempää nyt venättä osaa,mitä Kampin trokareiden kanssa asioidessa tarvitsee osata;Draz dva dri vodka da da cicarets j.n.e:D Nekin kyllä yleensä osaa suomea tai ainakin englantia:)/Pitää piankohta poistua lihapadan ääreen,mutta lahjoitan sitä ennen japanin lyhyehkön oppimäärän;Yksi olut:Biiru ip-pon/Kaksi olutta:Biiru ni-hon/Kolme olutta:Biiru san-bon/Olet kaunis:Anata wa ki-rei des/Lähdetään yhdessä:Isshoo ni ikima-shoo/Huomenta:O-hajoo/Olen sairas:Watashi wa bjooki des/Näkemiin:Sajoo-nara.

        Aurinko kaksosissa, asc. vaaka, dsc.oinas,pluto yhtymä kuu.. what else? levis, lm, ei mopoille (mut kuorma-auto ei lettipään mielestä ole mopo), veromerkiä ei löydy, mutta vesikauhu kylläkin, majakka riittää -oon harbodan kummitus.

        Jaa..nythän mä vasta hokasin, että ethän sä multa kysynyt mitään.. no pakkosyötöllä sit tuli :D Tupakkimerkkii se oli..
        Miten japaniks sanotaan, et 'sinä olla suomipoika, lumimaan aurinkokuningas, sulan ennenkuin kosket ja mua ei enää ole?

        Mä olinkin kymppiuutisten loppukevennyksessä


      • AROSUSI-09
        :::::::::::::::::::::::::::... kirjoitti:

        Aurinko kaksosissa, asc. vaaka, dsc.oinas,pluto yhtymä kuu.. what else? levis, lm, ei mopoille (mut kuorma-auto ei lettipään mielestä ole mopo), veromerkiä ei löydy, mutta vesikauhu kylläkin, majakka riittää -oon harbodan kummitus.

        Jaa..nythän mä vasta hokasin, että ethän sä multa kysynyt mitään.. no pakkosyötöllä sit tuli :D Tupakkimerkkii se oli..
        Miten japaniks sanotaan, et 'sinä olla suomipoika, lumimaan aurinkokuningas, sulan ennenkuin kosket ja mua ei enää ole?

        Mä olinkin kymppiuutisten loppukevennyksessä

        Pitää mennä kohta savuille ja maailmalle,mutta uuta tuttavuutta vielä käydä moikkaamassa:)--->Arosusi sai aamulla kämppiksen!


      • *tuparien*
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Pitää mennä kohta savuille ja maailmalle,mutta uuta tuttavuutta vielä käydä moikkaamassa:)--->Arosusi sai aamulla kämppiksen!

        paikka.. kaikkea hyvää sinullekin.


      • AROSUSI-09
        *tuparien* kirjoitti:

        paikka.. kaikkea hyvää sinullekin.

        Ei ny sentäs mitään tupareita.Majoitan vain nuoren mustasulkaisen taikametsän pöllön joksikin aikaa taikahuopahattuni alle ja talven jälkeen se lentää pois taas;Ottaa vauhtia parvekkeen kaiteelta,sanoo huhuu ja lentää tähtitaivaalle:)


    • miten ihmiset

      jotka on ollu sillo kuuhulluja nii selvinny. :/ outoa, että ei oo ollu täysikuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe