Vesimies

on eri mies

vai onko?

Mitä mieltä olette, kääntääkö mikään vesimiehen päätä sen jälkeen kun hän on päätöksen tehnyt?

Entä, jos vesimies on kiinnostunut jostain toisesta ihmisestä, niin kuinka nopeasti kiinnostus katoaa? Tai kuinka herkkä tämä veskari on ottamaan yhteyttä yleensäkään?

25

3490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse "erimies" :D

      Kun päätän jotain niin kyllä pääni voi kääntää jos siihen löytyy hyvät syyt. Riippuu kyllä ihan asiasta...pikkuasioissa olen valmis antamaan periksi joissakin tilanteissa mutta isommissa jutuissa vois sanoa sen olevan melkeen mahdotonta.

      Riippuu millä tavalla olen kiinnostunut. Niin julmalta kuin tämä kuulostaa niin kun tutustun uuteen ihmiseen niin saatan viikon-pari jutella päivittäin hänen kanssaan kaikenlaista, sit jos huomaan ettei oikeastaan ole mitään yhteistä niin en halua päästää välejä liian syvälliseksi. Sitten alan etääntymään..
      Mutta jos oikeasti näen että minulla ja toisella on paljonkin mikä on enemmänkin kuin juttelua ja kaveruutta, niin pidän lujasti kiinni!!

      Minä ainakin olen alussa varovainen rakkauden suhteen tossa yhteydenotossa koska mietin mitä toinen ajattelee jos nyt soittelen jatkuvasti..mutta sitten kun huomaa ettei toisella sitä vastaan ole mitään niin otan yhteyttä tarpeeksi usein ja odotan kyllä myös sitä yhteydenpitoa toisenkin puolelta..

      Näin täällä.

      • alkup..

        olen ollut huomaavinani myös tästä kyseisestä ystävästäni. Itse olen ollut se aktiivisempi osapuoli... Pointti on se, etten ole sinkku ja tämä tuttavuuteni ei halua tulla "väliin".


      • Ripa:)
        alkup.. kirjoitti:

        olen ollut huomaavinani myös tästä kyseisestä ystävästäni. Itse olen ollut se aktiivisempi osapuoli... Pointti on se, etten ole sinkku ja tämä tuttavuuteni ei halua tulla "väliin".

        En minä myöskään halua tai viitsi mennä kenenkään suhteen väliin. Jos ajattelee järkevästi kyseessä kumminkin on kolme ihmistä ja joku heistä kärsii aina. Pahimmassa tapauksessa kaikki. Kuka haluaa lähteä sellaiseen suhteeseen joka on jo valmiiksi puolinainen.


      • vesimies naispuolinen

        Vesimiestä on vaikea kääntää , se on totta että täytyy olla pätevä syy jos vesimies kääntyy tai asia , paljon on kiinni siitäkin pienemmissä ehkä . Mutta jos on kyse isommista , vakavaemmista tai vastaavista sitäpä ei vähillä hevin käännetä .

        Jos yhteistä ei löydy toisen ihmisen kanssa , en myöskään päästä tai pidä liian tunkeilevista ihmisistä . Siinä vaiheessa otan askeleen taakse vetäydyn pois tilanteesta . Välimatka kuilu jää , jutustelu jokapäiväistä , mielummin ohi ...

        Todellinen yhteinen sävel kun löytyy se on erilaista , jotain yhteistä on oltava ja jokin . Sen usein vaistoan .

        Rakkaus onkohan kaikki vesimiehet yhtä varovaisia ... itselläni on aina tietty varovaisuus . Ensin haluan aivankuin seurata tilanteen ja edetä sen mukaan . Miten toinen reagoi kuinka itse suhtaudun tilanteissa , onko kanssakäyminen luonnollista ei mitään teennäistä . Hiljaa hyvä tulee .


      • alkup..
        vesimies naispuolinen kirjoitti:

        Vesimiestä on vaikea kääntää , se on totta että täytyy olla pätevä syy jos vesimies kääntyy tai asia , paljon on kiinni siitäkin pienemmissä ehkä . Mutta jos on kyse isommista , vakavaemmista tai vastaavista sitäpä ei vähillä hevin käännetä .

        Jos yhteistä ei löydy toisen ihmisen kanssa , en myöskään päästä tai pidä liian tunkeilevista ihmisistä . Siinä vaiheessa otan askeleen taakse vetäydyn pois tilanteesta . Välimatka kuilu jää , jutustelu jokapäiväistä , mielummin ohi ...

        Todellinen yhteinen sävel kun löytyy se on erilaista , jotain yhteistä on oltava ja jokin . Sen usein vaistoan .

        Rakkaus onkohan kaikki vesimiehet yhtä varovaisia ... itselläni on aina tietty varovaisuus . Ensin haluan aivankuin seurata tilanteen ja edetä sen mukaan . Miten toinen reagoi kuinka itse suhtaudun tilanteissa , onko kanssakäyminen luonnollista ei mitään teennäistä . Hiljaa hyvä tulee .

        vesimies jättää oven ikään kuin "raolleen"? Miksi eivät sano suoraan, että "sori, mutta parempi olla pitämättä yhteyttä"?

        Erikoinen tapa pitää itsensä toisen ajatuksissa. Huomaan tästä ystävästäni, että hän ei halua lopullisesti irrottaa. Miksi te teette näin??


      • Hanne 06
        alkup.. kirjoitti:

        vesimies jättää oven ikään kuin "raolleen"? Miksi eivät sano suoraan, että "sori, mutta parempi olla pitämättä yhteyttä"?

        Erikoinen tapa pitää itsensä toisen ajatuksissa. Huomaan tästä ystävästäni, että hän ei halua lopullisesti irrottaa. Miksi te teette näin??

        Olen saman huomannut ystävästäni. Minulle puhuu ettei joku mies kiinnosta ollenkaan mutta ei sano reilusti heille itselle. En ymmärrä mitä hän saa itselle tälläisellä käytöksellä.


      • vesimies nainen
        alkup.. kirjoitti:

        vesimies jättää oven ikään kuin "raolleen"? Miksi eivät sano suoraan, että "sori, mutta parempi olla pitämättä yhteyttä"?

        Erikoinen tapa pitää itsensä toisen ajatuksissa. Huomaan tästä ystävästäni, että hän ei halua lopullisesti irrottaa. Miksi te teette näin??

        NIIN MIKSI ?!

        Ehkä mielestäsi jätän oven raolleen . Mutta en tahdo pahoittaa toisen mieltä , tuottaa pahaa kenelleen . Voi kavereita olla , on moniakin joihin törmää pakollakin tietyissä paikoissa . Olisi epäkohteliasta olla edes sanomatta hei .
        Pitäisikö jokaiselle sanoa sori vaan en haluu olla sun kanssa missään tekemisissä , mennä ohi tervehtimättä . Se ei ikävä kyllä sovi omiin kuvioihini mitkä on ympärillä .
        Jos itse teet niin se on toki sun asiasi , mutta minusta ei ole siihen jo tietyistä syistä . Kohteliaisuus täytyy pitää ´se ei vie minulta mitään jos tervehdin ja menen ohi tai vaihdan sanan ihan tavallisista arkisista asioista . Mutta siihen se jää .


      • kyse on
        vesimies nainen kirjoitti:

        NIIN MIKSI ?!

        Ehkä mielestäsi jätän oven raolleen . Mutta en tahdo pahoittaa toisen mieltä , tuottaa pahaa kenelleen . Voi kavereita olla , on moniakin joihin törmää pakollakin tietyissä paikoissa . Olisi epäkohteliasta olla edes sanomatta hei .
        Pitäisikö jokaiselle sanoa sori vaan en haluu olla sun kanssa missään tekemisissä , mennä ohi tervehtimättä . Se ei ikävä kyllä sovi omiin kuvioihini mitkä on ympärillä .
        Jos itse teet niin se on toki sun asiasi , mutta minusta ei ole siihen jo tietyistä syistä . Kohteliaisuus täytyy pitää ´se ei vie minulta mitään jos tervehdin ja menen ohi tai vaihdan sanan ihan tavallisista arkisista asioista . Mutta siihen se jää .

        tunteista, sellaisista, ettei toinen ole "merkityksetön"... vaan tärkeämpi ihminen elämässä. Sellainen, josta on kiinnostunut, mutta olosuhteet pakottavat tiettyihin kaavoihin. Kyllä itse jouskarina (suorasanaisia kun ollaan) sanon miten asiat ovat. Esim. "olen sitä mieltä, ettei meidän kannata jatkaa yhteydenpitoa...jne.) eli kuitenkin teen selväksi, ettei toisen tarvitse odottaa. Pahan mielen tuotatte ehdottomasti olemalla hiljaa tai vetäytymällä (kuten asian vesimiehet ilmaisevat)

        Vesimies jättää oven raolleen ja silloin toinen odottaa hänen yhteydenottoaan. Mielestäni pitää olla miestä/naista sanomaan asiat.

        Onko se kohteliaisuutta, että luikitte koloonne heti kun toinen tulee lähemmäksi? Asioista pitää puhua.


      • tiettyjen asioiden sitoma
        kyse on kirjoitti:

        tunteista, sellaisista, ettei toinen ole "merkityksetön"... vaan tärkeämpi ihminen elämässä. Sellainen, josta on kiinnostunut, mutta olosuhteet pakottavat tiettyihin kaavoihin. Kyllä itse jouskarina (suorasanaisia kun ollaan) sanon miten asiat ovat. Esim. "olen sitä mieltä, ettei meidän kannata jatkaa yhteydenpitoa...jne.) eli kuitenkin teen selväksi, ettei toisen tarvitse odottaa. Pahan mielen tuotatte ehdottomasti olemalla hiljaa tai vetäytymällä (kuten asian vesimiehet ilmaisevat)

        Vesimies jättää oven raolleen ja silloin toinen odottaa hänen yhteydenottoaan. Mielestäni pitää olla miestä/naista sanomaan asiat.

        Onko se kohteliaisuutta, että luikitte koloonne heti kun toinen tulee lähemmäksi? Asioista pitää puhua.

        Tietyt asiat ei ole niin selkeitä , tietyistä syistä on pakko toimia kuten parhaaksi näkee .
        Kaveruus , ystävyys sekä sitten se jonka kanssa on ystävyys enemmänkin . Ikävä kyllä tietyissä kuvioissa on toimittava näin , pakko vetää rajat johonkin .
        Ei aina kaikkien kanssa voi katkaista yhteydenpitoa . On vain vetäydyttävä hiljaa pois , siihen on tietty syy . En voi loukata ihmisiä päivästä toiseen törkeällä käytökseläni , on vain kulloinkin osattava hakea vaikka se et poistuu taka vasemmalle tai jättää se ovi auki . Aina ei käy se että paukutan päin kasvoja heidän käytöksestään .

        Ne jotka ovat olleet enemmän kuin vuosien varrella ystäviä , kyllä olen taas antanut selkeästi ymmärtää missä mennään . Ja annan ymmärtää omat tunteeni se on taas omaa ns. henkilökohtaista elämääni .

        Puhun , mutta asiat on mietittävä kenen kanssa puhun ja mistä .


      • tää on
        tiettyjen asioiden sitoma kirjoitti:

        Tietyt asiat ei ole niin selkeitä , tietyistä syistä on pakko toimia kuten parhaaksi näkee .
        Kaveruus , ystävyys sekä sitten se jonka kanssa on ystävyys enemmänkin . Ikävä kyllä tietyissä kuvioissa on toimittava näin , pakko vetää rajat johonkin .
        Ei aina kaikkien kanssa voi katkaista yhteydenpitoa . On vain vetäydyttävä hiljaa pois , siihen on tietty syy . En voi loukata ihmisiä päivästä toiseen törkeällä käytökseläni , on vain kulloinkin osattava hakea vaikka se et poistuu taka vasemmalle tai jättää se ovi auki . Aina ei käy se että paukutan päin kasvoja heidän käytöksestään .

        Ne jotka ovat olleet enemmän kuin vuosien varrella ystäviä , kyllä olen taas antanut selkeästi ymmärtää missä mennään . Ja annan ymmärtää omat tunteeni se on taas omaa ns. henkilökohtaista elämääni .

        Puhun , mutta asiat on mietittävä kenen kanssa puhun ja mistä .

        just niin kirjoitettu kuin vesimiehelle on tyypillistä... ;))) Antaa ymmärtää, en halua loukata, pitää siirtyä takavasemmalle tietyistä syistä jne...

        Mut hei, jos olet tavannut kivan tyypin ja jostain syystä nyt sitten et halua toistaiseksi ainakaan jatkaa...niin miksi et voi sanoa, että näin on parempi meille molemmille tai, että pidetään nyt pieni breikki ja otetaan yhteyttä vaikka kuukauden kuluttua? Se loukkaa paljon enemmän, kun ei tiedä missä mennään.

        Miksi ihmeessä se ovi pitää jättää raolleen, sitä en ymmärrä?


      • kerrotko
        tää on kirjoitti:

        just niin kirjoitettu kuin vesimiehelle on tyypillistä... ;))) Antaa ymmärtää, en halua loukata, pitää siirtyä takavasemmalle tietyistä syistä jne...

        Mut hei, jos olet tavannut kivan tyypin ja jostain syystä nyt sitten et halua toistaiseksi ainakaan jatkaa...niin miksi et voi sanoa, että näin on parempi meille molemmille tai, että pidetään nyt pieni breikki ja otetaan yhteyttä vaikka kuukauden kuluttua? Se loukkaa paljon enemmän, kun ei tiedä missä mennään.

        Miksi ihmeessä se ovi pitää jättää raolleen, sitä en ymmärrä?

        mikä voi olla se tietty syy????


      • itse "erimies"
        kerrotko kirjoitti:

        mikä voi olla se tietty syy????

        Tässä on yksi tilanne mikä on ihan tavallista minulle: Olen tutustunut mieheen ihan kaverimielellä ja juttelen hänen kanssaan viikon päivittäin. Mies alkaa osoittamaan kiinnostustaan milloin tulee sellanen fiilis että näköjään ei voi enään olla kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa vaan aina siinä pitäisi olla mukana jotain iskemistä tms. Sitten tulee just sellanen pakotunne ja vaikka kuinka minun tekis mieli vaan jättää asiat auki ja etääntyä, niin en viitsi tehdö niin pakko se on päivittää asiat ettei tule sellaista tilannetta ettei miehestä pääse millään eroon (näinkin on sattunut)...

        Toisaalta sitä ajattelee että mikä velvoittaa kertomaan tämänhetkisestä tilanteesta jos ei ole antanut muuta ymmärtää? ... joo mutta tosiaan minä ainakin sanon jos toinen alkaa oikeasti olemaan kiinnostunut ja näin.

        JA ehkäpä toinen syy siihen oven raolle jättämiselle on se että veskarilla on vaihtelevat tunteet ja iana sen oven takaa pitäisi löytyä innostuksen yllättäessä se tutkimuksen kohde.

        Menipä taas ihme saarnaamiseksi...


      • veskarii
        itse "erimies" kirjoitti:

        Tässä on yksi tilanne mikä on ihan tavallista minulle: Olen tutustunut mieheen ihan kaverimielellä ja juttelen hänen kanssaan viikon päivittäin. Mies alkaa osoittamaan kiinnostustaan milloin tulee sellanen fiilis että näköjään ei voi enään olla kaveri vastakkaisen sukupuolen kanssa vaan aina siinä pitäisi olla mukana jotain iskemistä tms. Sitten tulee just sellanen pakotunne ja vaikka kuinka minun tekis mieli vaan jättää asiat auki ja etääntyä, niin en viitsi tehdö niin pakko se on päivittää asiat ettei tule sellaista tilannetta ettei miehestä pääse millään eroon (näinkin on sattunut)...

        Toisaalta sitä ajattelee että mikä velvoittaa kertomaan tämänhetkisestä tilanteesta jos ei ole antanut muuta ymmärtää? ... joo mutta tosiaan minä ainakin sanon jos toinen alkaa oikeasti olemaan kiinnostunut ja näin.

        JA ehkäpä toinen syy siihen oven raolle jättämiselle on se että veskarilla on vaihtelevat tunteet ja iana sen oven takaa pitäisi löytyä innostuksen yllättäessä se tutkimuksen kohde.

        Menipä taas ihme saarnaamiseksi...

        Näin minäkin toimin. Turhaan en ala ketään loukkaamaan tai mieltä pahoittamaan. Joskus tuntuu, että helpompi jättää asiat auki, ettei joudu selittelemään tai vastaamaan kysymyksiin joihin ei tiedä vastauksia. Mielet ja mielialat tosiaan saattavat muuttua lyhyessäkin ajassa, niin miksi sitten mennä sanomaan jotain mitä ei välttämättä tarkoittaisi enää seuraavalla viikolla.. Hienotunteisuus ennenkaikkea.


      • näin on!
        alkup.. kirjoitti:

        vesimies jättää oven ikään kuin "raolleen"? Miksi eivät sano suoraan, että "sori, mutta parempi olla pitämättä yhteyttä"?

        Erikoinen tapa pitää itsensä toisen ajatuksissa. Huomaan tästä ystävästäni, että hän ei halua lopullisesti irrottaa. Miksi te teette näin??

        "eiköhän me törmäillä!"-tyyliin kuului veskarin viimenen viesti. ovi on ainakin vähäsen "raollaan", raivostuttavaa, kun on ihastunut toiseen...aaaaaaarrrrrrrrrrrrggghhhhhh! :´(


      • ... aina ole !!!!
        tää on kirjoitti:

        just niin kirjoitettu kuin vesimiehelle on tyypillistä... ;))) Antaa ymmärtää, en halua loukata, pitää siirtyä takavasemmalle tietyistä syistä jne...

        Mut hei, jos olet tavannut kivan tyypin ja jostain syystä nyt sitten et halua toistaiseksi ainakaan jatkaa...niin miksi et voi sanoa, että näin on parempi meille molemmille tai, että pidetään nyt pieni breikki ja otetaan yhteyttä vaikka kuukauden kuluttua? Se loukkaa paljon enemmän, kun ei tiedä missä mennään.

        Miksi ihmeessä se ovi pitää jättää raolleen, sitä en ymmärrä?

        Hauskuus on usein ikävä kyllä kateissa . Tyypillistä tai ei , mutta pidän pintani ja kuten sanoin itselläni on tietyt syyt miksi ! Niissä tilanteissa se ovi jää raoelleen , ikävä kyllä kavereita voi olla , mutta kuten kerroin en todellakaan ole hairahtelija . Kaikki tapaamani ihmiset en todellakaan kaikkien kans voi edes ystävystyä , kaveruus jää . En voi jokaisen kans aloittaa jotain peliä eiköhän se loukkaa eniten .
        Mutta kun aika , paikka ja ennenkaikkea ihminen on joka kiinnostaa en tuuppaa itseäni , jos se on moleminpuolista siinä ystävyys syvenee ja jopa kehkeytyy tietyyn pisteeseen asti . On enemmän kuin ystävä . Mitään breikkejä en heittele , jos ei ota onnistuakseen , voin sanoa sen ääneen ja ystävälisesti . Ystäviä voi aina olla ja tulee olemaan .


    • veskari2

      Vesimies ei ole kovin herkkä ns. tuppaamaan itseään. Itse olen ainakin huomannut, että enempi itse odotan yhteydenottoa ja sillä saan varmistuksen kiinnostaako toisella vai ei. Joskus olen toiminut päin vastoin ja huonosti on lopulta käynyt. Kiinnostusta voi herätä yllättäväänkin suuntaan joskus, mutta se katoaa todennäköisesti jos ja kun tarjolla on tutumpaa ja turvallisempaa ihmistä/suhdetta. Ei siis hairahda mihinkään uuteen helpolla, eikä anna heti itsestään kaikkea.

      • veskari ei tuuppaa

        Aivan vesimies ei ole tuuppaja tyyppi sekä ei anna itsestään kaikkea heti . Eikä ole hairahtelia !


      • vesimies ei tyrkkää

        Totta on vesimies ei tyrkkää itseään kellekkään , jos kiinnostus herää . Hän tuo se tavalla tai toisella toiselle ilmi . Jos vastakaikua ei mitenkään saa . Se jää ikävä kyllä siihen . Mutta helpolla ei luovuta . Eikä ole hairahtelija tyyppiä jos tuttu ja turvallinen ei kiinnosta se jää kaveruus asteelle . Se ei ole este eikä ongelma vesimies - naiselle jos kiinnostus uuteen on herännyt ja varsin jos toinen on antanut , viestittänyt samoin . Rauhallisesti edeten , tilanteesta riippuen .


    • VNa

      Juuri mikään ei käännä ainakaan tämän vesimiehen päätä, sen jälkeen kun päätös on tehty. Ehkä jotkin erityisen painavat järkisyyt jossain asiassa voivat sen tehdä pitkän miettimisen jälkeen. Mutta jos kysymys on periaatteesta tai elämänkatsomuksellisesta asiasta, ei varmaan mikään käännä päätä sen vuoksi, että asia on tarkkaan jo harkittu ja puntaroitu omassa mielessä etukäteen.

      Kiinnostus toiseen ihmiseen ei katoa, mikäli se toinen ihminen osoittautuu kiinnostuksen arvoiseksi. Mikäli se toinen ihminen antaa itsestään valheellisen kuvan tai muutoin osoittautuu epäluotettavaksi, kaksinaamaiseksi tms. kiinnostus katoaa ikuisiksi ajoiksi saman tien, kun asia selviää.
      Yhteyttä otetaan ilman painostusta, jos sitä kiinnostusta on tarpeeksi. Jos painostetaan niin eipä huvita.

      • ei vain

        ymmärrä sitä, että vesimiehen luonteeseen kuuluu...sellainen "outo" käyttäytyminen.... ;) Tarkoitan sitä, että ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat, vaan kierrellään ja käytetään sanoja..ilman muuta voidaan pitää yhteyttä (ottamatta kuitenkaan itse yhteyttä), vetäydyn (hiukan epämääräisesti ilmoitettu)... eli kun he huomaavat "mutkia" matkassa, tekevät mutkat suoriksi... eivätkä halua selvittää asioita...vaan todellakin vetäytyvät ja jättävät ovet raolleen... Ja kuitenkin on kyse siitä, että tämä vesimies on kiinnostunut... ainakin sanonut olevansa... Ihmeellistä, ei voi muuta sanoa...

        Itse aina ajattelen, että tunteiden näyttäminen on vahvuutta eikä missään nimessä heikkoutta, kuten usein veskarit ajattelevat!


      • VesiNainen
        ei vain kirjoitti:

        ymmärrä sitä, että vesimiehen luonteeseen kuuluu...sellainen "outo" käyttäytyminen.... ;) Tarkoitan sitä, että ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat, vaan kierrellään ja käytetään sanoja..ilman muuta voidaan pitää yhteyttä (ottamatta kuitenkaan itse yhteyttä), vetäydyn (hiukan epämääräisesti ilmoitettu)... eli kun he huomaavat "mutkia" matkassa, tekevät mutkat suoriksi... eivätkä halua selvittää asioita...vaan todellakin vetäytyvät ja jättävät ovet raolleen... Ja kuitenkin on kyse siitä, että tämä vesimies on kiinnostunut... ainakin sanonut olevansa... Ihmeellistä, ei voi muuta sanoa...

        Itse aina ajattelen, että tunteiden näyttäminen on vahvuutta eikä missään nimessä heikkoutta, kuten usein veskarit ajattelevat!

        En usko, että monikaan vesimies pitää tunteiden näyttämistä heikkoutena. Oikea aika on tietysti toinen asia.
        Kuka ehdotti yhteydenpitoa? Jos se oli vesimiehen idea, hän varmasti tahtoo kuulla sinusta vielä, hän vaan tuskin tekee siihen aloitetta.

        Ainakin omalle kohdalleni on harvoin sattunut tilanteita, joissa olisin tietoisesti halunnut satuttaa toista osapuolta etäisyyden ottamisella ja sanon suoraan, jos ahdistun.
        Välillä on vaan vetäydyttävä. Se ei ole päätös suuntaan eikä toiseen, vaan tarve omalle mietintäajalle. Vesimies, jos kuka tarvitsee aikaa vain ja ainoastaan omien ajatustensa kanssa.

        Vesimien kanssa (ainakin minun) tarvitsee rautaiset hermot. Onnea yrittäjille :)


      • tutulta kuulostaa
        VesiNainen kirjoitti:

        En usko, että monikaan vesimies pitää tunteiden näyttämistä heikkoutena. Oikea aika on tietysti toinen asia.
        Kuka ehdotti yhteydenpitoa? Jos se oli vesimiehen idea, hän varmasti tahtoo kuulla sinusta vielä, hän vaan tuskin tekee siihen aloitetta.

        Ainakin omalle kohdalleni on harvoin sattunut tilanteita, joissa olisin tietoisesti halunnut satuttaa toista osapuolta etäisyyden ottamisella ja sanon suoraan, jos ahdistun.
        Välillä on vaan vetäydyttävä. Se ei ole päätös suuntaan eikä toiseen, vaan tarve omalle mietintäajalle. Vesimies, jos kuka tarvitsee aikaa vain ja ainoastaan omien ajatustensa kanssa.

        Vesimien kanssa (ainakin minun) tarvitsee rautaiset hermot. Onnea yrittäjille :)

        Vesimiehelle tunteiden näyttäminen ei ole heikkous , todella tilaneet on huomioon otettava . Itse en jaksaisi jos jokaisen kanssa aloittaisin ns. leikin yhteydenpidon .
        Rajat on vedettävä , koska ei vesimies ole luonteeltaan toisia loukkaavaa tyyppiä . Kun otan oman tilanteen huomioon . Se on vain pakko vetäytyä välillä pois , ajaisin henkisestikkin itseni loppuun .
        Kun kohdalle osuu ihmminen kiinnostus herää puolin että toisin sen vaistoan . Olen valmis sulkemaan oveni hetkeksi , katselen kuuntelen , olen valmis pitämään yhteyttä riippuen toisesta . Tunkeileva en halua olla.Ystävyys muuttuu syvälisemmäksi .


      • toki
        tutulta kuulostaa kirjoitti:

        Vesimiehelle tunteiden näyttäminen ei ole heikkous , todella tilaneet on huomioon otettava . Itse en jaksaisi jos jokaisen kanssa aloittaisin ns. leikin yhteydenpidon .
        Rajat on vedettävä , koska ei vesimies ole luonteeltaan toisia loukkaavaa tyyppiä . Kun otan oman tilanteen huomioon . Se on vain pakko vetäytyä välillä pois , ajaisin henkisestikkin itseni loppuun .
        Kun kohdalle osuu ihmminen kiinnostus herää puolin että toisin sen vaistoan . Olen valmis sulkemaan oveni hetkeksi , katselen kuuntelen , olen valmis pitämään yhteyttä riippuen toisesta . Tunkeileva en halua olla.Ystävyys muuttuu syvälisemmäksi .

        tuon, mutta jos tämä toinen on sanonut (kohde), että yritetään nyt sitten unohtaa, koska toinen (vesimies) ei ole valmis. Miksi hän ei vastaa siihen mitään? Ei toivota hyviä jatkoja? Ei mitään, vain jotain lämmintä ja ovi on auki???


      • samoin
        toki kirjoitti:

        tuon, mutta jos tämä toinen on sanonut (kohde), että yritetään nyt sitten unohtaa, koska toinen (vesimies) ei ole valmis. Miksi hän ei vastaa siihen mitään? Ei toivota hyviä jatkoja? Ei mitään, vain jotain lämmintä ja ovi on auki???

        Täytynee ottaa huomioon se ettei kaikkien kanssa voi aloittaa suhdetta , vaan tilanne on otettava huomioon . Kaveruus ja ystävyys tiettyyn rajaan voi säilyttää . Mutta moni ei käsitä , sanoi sen miten tahansa . Asema mistä lähen liikkeelle , on jo joka sitoo itseni tiettyyn rooliin . Vaikka en anna itse edes ymmärtääkkää mitään vakavampaan liitteyen . Se on mitä moni ei ymmärrä , joten kaveruus on säilytttävä ja yritettävä selittää suoraa toiselle mikä on tilanne , loukkaamatta . Näin on vain jätettävä tai ovi jää raoelleen ei edes itselläni vaan toiselta osapuolelta .
        Ikäviä tilanteita , mutta on tilanne jossa taas on ajaduttu läheiseksi ystäviksi . Se on puolin ja toisin ollut kuin ilman sanoja selkeä . Sitä on vaikea selittää .
        Toisaalta olen miettinyt lopettamista ns. työssä , se on monesti henkisestikkin raskasta .
        Mutta se on työtä jota olen halunnut tehdä , toimia siinä . Tiedän että voin auttaa monia ihmisiä ja päätös ei ole helppoa tehdä .


      • kauris 2
        samoin kirjoitti:

        Täytynee ottaa huomioon se ettei kaikkien kanssa voi aloittaa suhdetta , vaan tilanne on otettava huomioon . Kaveruus ja ystävyys tiettyyn rajaan voi säilyttää . Mutta moni ei käsitä , sanoi sen miten tahansa . Asema mistä lähen liikkeelle , on jo joka sitoo itseni tiettyyn rooliin . Vaikka en anna itse edes ymmärtääkkää mitään vakavampaan liitteyen . Se on mitä moni ei ymmärrä , joten kaveruus on säilytttävä ja yritettävä selittää suoraa toiselle mikä on tilanne , loukkaamatta . Näin on vain jätettävä tai ovi jää raoelleen ei edes itselläni vaan toiselta osapuolelta .
        Ikäviä tilanteita , mutta on tilanne jossa taas on ajaduttu läheiseksi ystäviksi . Se on puolin ja toisin ollut kuin ilman sanoja selkeä . Sitä on vaikea selittää .
        Toisaalta olen miettinyt lopettamista ns. työssä , se on monesti henkisestikkin raskasta .
        Mutta se on työtä jota olen halunnut tehdä , toimia siinä . Tiedän että voin auttaa monia ihmisiä ja päätös ei ole helppoa tehdä .

        Minä en ainakan luotan tai olisin vesimiehen kanssa! Vesimies yrittää aina huijata kaikissa asioissa! Minua ainakin huijasivat monesti vesimiehet! Minä olen kauris. Hyi vetskarit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe