vauvan syke 145

ihmeissään..

Laitan tännekkin puolelle saman viestin, jos täällä joku tietäisi...elikkä..

halusimme tietää mieheni kanssa vauvan sukupuolen, ja kätilö sanoi että poika olisi tulossa, mutta sanoi myös että ei kannate vielä ostaa sinisiä vaatteita, varmuuden vuoksi =)
Kuitenkin kätilö sanoi että pippeli kuvissa näkyi..hassua..

Kävin tänään neuvolassa ja kuuntelimme vauvan sykkeen ja syke oli 145. Neuvolatäti sanoi että kun tyttöä odottaa, niin syke on nopea, eli sykkeen mukaan tyttö olisi siis tulossa...joten...
tämä siis voi olla sittenkin tyttö?? vai onko teillä poikavauvaa odottavilla ollut syke yli 140??

Toki kumpikin on tervetullut elämäämme, mutta ihmettelen tätä asiaa siltikin.Jos kätilö sanoi että poika tulee ja neuvolatäti että tyttö...hassua!

12

10712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksiiv

meiän potsua odotettaessa sykkeet vaihtelivat välillä 140-160

• joo...

Ei vauvan sukupuoli sykkeestä selviä =D

Tainnut terkka höpötellä omiaan...

• -heidi-

Ei sykkeen perusteella voi päätellä kumpaa sukupuolta vauva on. Olimme kaverini kanssa yhtäaikaa raskaana ja totta kai vertailimme paljon raskausarvojamme. Yhtäläisyys löytyi juuri vauvan sykkeestä= molemmilla vauvan sykkeet olleet 135-150 tasolla koko odotusajan. Kaverini sai pojan ja minä sain tytön =)

• Apilankukka

Meidän neuvolassa oli äitiysneuvolan puolella hetken aikaa töissä kätilö jolla uraa takana 33v. Hän kyseli meiltä aika loppu raskaudessa että olemmeko saaneet tietää sukupuolta ultrasta ja sanoin että ei. Hän kuunteli vanhan ajan torvella sykettä ja sanoi että 90% varmuudella tyttö ja tyttö tuli. Hän sanoi että pelkkä sykkeen tiheys ei kerro kokonaan, vaan joku muukin asia, mitä en muista..

• täti

Meidän,jo myös kauan terkkarina ollut neuvolantäti osaa kuulla sydänäänistä sukupuolen.Ei ole kenellekkään koskaan sanonut ennustustaan,jos odottava ei ole tiennyt itse jo etukäteen kumpi on tulossa.Eli minäkin jo olin ultrassa nähnyt odottavani poikaa ja sitten seuraavalla neuvolakäynnillä sanoin,että tiedän kumpi siellä on,että voisko tää täti sanoa oman arvionsa....ja sanoi,että poika taitaa olla.Ja näin on käynyt minulle kaksi kertaa ja molemmat kohdille osunu.Saapi nähdä kuinka käy tämän kolmannen kanssa.Kuukauden kuluessa selviää..uskoisin!

• arpapeliä...

ota näistä selvää =))

meillä esikoisen sykkeet jatkuvasti 145-155 välillä, lääkäri meinas ultrassa että selvä poika ja poika tuli.

nyt pikkukakkosen syke 130-140 välillä pääsääntöisesti ja lääkäri ultrassa meinas jotta tytölle näyttäisi. tosin sano että ei saa hänelle tulla toruja antamaan jos kaiken hakee nyt vaaleanpunaista ;D

• vaihtelee...

sekä tytöillä että pojilla. Meidän tyttömme syke oli ylimmillään 180 ja alimmillaan 120. Synnytyksessä ja ihan loppuvaiheessa meni senkin ali, mutta siitähän nyt ei ole kysymys. Jos vauva vetää sikeitä, syke voi olla jopa tytöllä alhainen. Ja varmasti pojankin syke joskus nousee :) Ennen koneita kätilöt tiesivät, tuleeko poika vai tyttö, kuuntelemalla jollain torvella sykettä, mutta siinä ei ollut kuulemma kyse itse sykkeestä vaan jostain mystisestä kaiusta.

• maami

tuleeko poika vai tyttö.
      Silloin kun kuunnellaan sydän äänet voi olla että vauva nukkuu silloinhän syke on matalampi.
      Mulla nyt on rvk 29 2 ja syke on ollut 170-140. Alussa oli 160-170 ja nyt on laskennu 140:iin
      Nåå, ittellä on poikaolo, ja mahakin on pyöreä ku pallo. Mutta saahan nähdä joulukuussa onko tyttö vai poika:)

• tulossa...

Meillä lapsi vahvistettiin pojaksi 4D ultralla.. Syke ollut koko raskauden ajan 140-160... Yleensä 145-150... Kaksi aikasempaa ovat tyttöjä ja syke on ollut maksimissaan tuon 140... Mutta yksilöllistähän se on... =)

• tällälailla...

Mulla molemmissa raskauksissa sykkeet 160. Ja molemmat lapset poikia. Itse en luota lainkaan ennustuksiin sykkeistä, koska sikiön sykkeeseen vaikuttaa sen vireystila ja myös äidin syke.

• yhen-äiti-80

en oikein jaksa uskoa että sykkeistä voi mitään kertoa. Mulla oli pojan sykkeet koko rakauden ajan väliä 140-150. Nyt on ollu 140-160 mutta en tiedä kumpi on tulossa.

• joulumamma75

Kätilö sanoi rakenneultrassa että "tästä enää on vaikea tehdä tyttöä". Pippeli vissiin näkyi niin selvästi, ja sitä on paperillakin todistus aineena :) Samahan se meille, kumpi se on, mutta olen pari vaal.sinistä vaatteita viimeviikolla ostin.
      rv33 meneillään ja tänään oli syke 145. Vaihtelee 138-160 välillä. Neuvolassa sanoi että "keski syke". Eiköhän tuo ultra kuitenkin luotettavampi kuin syke :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5534
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4860
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2794
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2068
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1492
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1481
    Aihe