Nistit pois!

Kyllästynyt

Mä en jaksa enää kattella riehuvia nistejä
raitiovaunuissa ja kaduilla.
Ne saatanan nistitkin ovat aloittaneet pienillä kokeiluilla ja mikä on tulos!
Oon itsekin "kokeillut" pilvee mut en periaate syistä enää ikinä edes kokeile.
Älkää tulko mulle puhuun huumeiden ja nistien puolesta ikinä! Reiveissä käyvät esson vetelijät on tulevia nistejä! tai jo oikeastaan ovat sitä jo!

17

2860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasu

Nyt sinä olet tuhma.

Näille ei saa sanoa että kokeilu ja "hallittu" käyttö olisi mitenkään vaarallista. Nämä TIETÄVÄT että jos joku sortuu niin se joku on vain ollut vähän tyhmä tai heikko lähtijäänkin.

Tuolla jo Bleh sanoi että jos joku tulee siitä kipeäksi niin sen pitää lopettaa, ja että ei se mitenkään koukuta. Kyllä nämä tietävät!!! Ja joka on tietävinään muuta on sitten jo suuri saatana ja sika :-D. Ja ennenkaikkea sellainen ei osaa keskustella ja on törkeä muutenkin.

Täällä saa "keskustella" vain yhtymällä kuoroon missä suljetaan silmät pahoilta asioilta ja annetaan ymmärtää että on vain fiksua olla mukana samassa venhossa.

Sellainen tulkinta että nämä ovat tuota jauhaessaan itseasiassa huumekauppiaita ei heidän mielestään miten kään ole asiallista. Hehän vain "keskustelevat".

ai niin .. joka asiaan pitää vielä tunkea että
      -SE SE SE SE VIIIIINA.-

Se lausahdus antaa täkäläisten käsityskyvyn mukaan kaikelle mahdolliselle muita huumeita käsittelevälle vaarojen vähättelylle ja innokkaalle markinointityölle kaiken tarvittavan pohjan.

• HUUME

Siinä missä esim. amfetamiini, gamma ja heroiini

• Jasu
        HUUME kirjoitti:

Siinä missä esim. amfetamiini, gamma ja heroiini

"ai niin .. joka asiaan pitää vielä tunkea että
        -SE SE SE SE VIIIIINA.-

Se lausahdus antaa täkäläisten käsityskyvyn mukaan kaikelle mahdolliselle muita huumeita käsittelevälle vaarojen vähättelylle ja innokkaalle markinointityölle kaiken tarvittavan pohjan. "

• Anonyymi
        Jasu kirjoitti:

"ai niin .. joka asiaan pitää vielä tunkea että
        -SE SE SE SE VIIIIINA.-

Se lausahdus antaa täkäläisten käsityskyvyn mukaan kaikelle mahdolliselle muita huumeita käsittelevälle vaarojen vähättelylle ja innokkaalle markinointityölle kaiken tarvittavan pohjan. "

Moi Jasu! Alkoholilla ja tupakalla (molemmat ns. kovia huumeita) tehdään Suomessa kansanmurhaa. Sekään ei onnistuisi kannabiksella.

• Ex-narkomaani

Ymmärrän kyllä kantasi. Eihän se ole kiva kattoo kun nämä ihmiset ainepäissään ovat vähän heikkohermoisempia ja ajattemattomia, mutta silti..pyytäisin ettet käyttäisi sanaa NISTI! Eikö sulla ole lähipiirissäsi ketään kellä olisi huumeongelma, itse olen entinen narkomaani ja voin sanoa etten nauttinut niistä ajoista päivääkään. Tuskin kukaan narkomaani nauttii. Kyse on siitä että näillä ihmisillä on vaan lapsuudesta pahoja muistoja kuten esim. rikkinäinen perhe, ja luulevat voivan unohtaa ne näin..joo ehkä hetkellisesti..mutta pidemmän päälle se tekee susta agressiivisen ja elämääsi kyllästyneen!! Hyvät uudet vuodet kaikille! P.S. mulle saa kirjottaa!!!

• ..

Pistipä silmään muutama asia kirjoituksestasi. Ensinnäkin jokainen narkomaani on aloittanut käytön, koska se on kivaa! Kamasta saa potkua elämään ja kaikki on niin kaunista. Olet viisain, kaunein, jaksavin jne... Aineesta riippuen voisi lisätä paljon asioita. Sitten kun käyttö ei enää olekaan kivaa, siinä ei todellakaan ole mitään mukavaa. Jatkuvaa kamppailua päivästä päivään kaman saamiseksi. Eläminen alkaa olla mahdotonta, kaikkialla törmää omiin harhoihinsa. Siinä kohtaa oli oikeassa. Mutta on helvetin turhaa vetää ankeaa lapsuutta tähän sekaan, Jokainen ihminen maailmassa voi keksiä elämästään sellaisia syitä, jotka tekisivät kaman käytön oikeutetuksi. Olen toki sitä mieltä, että elämän ongelmat kohottavat riskiä koukahtaa, mutta loppukädessä jokainen ihminen tekee itse omat valintansa. Olen myöskin käyttänyt, mutten ole päivääkään odottanut, että minua pitäisi sääliä sen paremmin silloin kuin vedin, puhumattakaan nyt, kun olen kuivilla. Sitäpaitsi EX-narkkia ei ole, on vain narkkeja jotka eivät vedä juuri nyt. Riippuvuus ei katoa minnekään, mutta sen kanssa voi oppia elämään.

• dansku

jaa et sulle saa mailata...mitäs mailaisin...kuin ex.N olet...kävitkö katkoilla...
        ikäsi?...

• Ohjelmoija II

Ja kurja lapsuushan se oikeuttaakin pilaamaan oman elämänsä lisäksi muidenkin elämän. Vittuako sitä kurjaa lapsuutta lopun ikäänsä kitisemään. ITSESTÄ se on kiinni, mitä elämällään aikuisena tekee. Lapsuutta kun ei takaisin saa. Se on sitten kiva pilata omien mukuloiden lapsuus vai? Tai huumepäissään puukottaa joku perheenäiti tai -isä hengiltä? Selityksiähän aina löytyy - mutta totuus löytyy peiliin katsomalla.

• kas kummaa
        Ohjelmoija II kirjoitti:

Ja kurja lapsuushan se oikeuttaakin pilaamaan oman elämänsä lisäksi muidenkin elämän. Vittuako sitä kurjaa lapsuutta lopun ikäänsä kitisemään. ITSESTÄ se on kiinni, mitä elämällään aikuisena tekee. Lapsuutta kun ei takaisin saa. Se on sitten kiva pilata omien mukuloiden lapsuus vai? Tai huumepäissään puukottaa joku perheenäiti tai -isä hengiltä? Selityksiähän aina löytyy - mutta totuus löytyy peiliin katsomalla.

välttämättä pilaa elämää.

• Ohjelmoija II
        kas kummaa kirjoitti:

välttämättä pilaa elämää.

No miksi eivät? Näytäs esimerkki yhdestäkään elämässä pidemmän päälle onnistuneesta narkkarista. Hetkellisesti voi mennä lujaa, mutta eiköhän jossakin kohdassa mene pahasti pieleen... Ja jos ei oma elämä heti menekään pilalle, niin ainakin läheisten menee (tosin kenelläkään narkkarilla ei saisi olla läheisiä, toivottavasti läheiset hylkäisivät nuo itsekkäät hörhöt täysin).

• Käytön lopettanut narkomaani
        .. kirjoitti:

Pistipä silmään muutama asia kirjoituksestasi. Ensinnäkin jokainen narkomaani on aloittanut käytön, koska se on kivaa! Kamasta saa potkua elämään ja kaikki on niin kaunista. Olet viisain, kaunein, jaksavin jne... Aineesta riippuen voisi lisätä paljon asioita. Sitten kun käyttö ei enää olekaan kivaa, siinä ei todellakaan ole mitään mukavaa. Jatkuvaa kamppailua päivästä päivään kaman saamiseksi. Eläminen alkaa olla mahdotonta, kaikkialla törmää omiin harhoihinsa. Siinä kohtaa oli oikeassa. Mutta on helvetin turhaa vetää ankeaa lapsuutta tähän sekaan, Jokainen ihminen maailmassa voi keksiä elämästään sellaisia syitä, jotka tekisivät kaman käytön oikeutetuksi. Olen toki sitä mieltä, että elämän ongelmat kohottavat riskiä koukahtaa, mutta loppukädessä jokainen ihminen tekee itse omat valintansa. Olen myöskin käyttänyt, mutten ole päivääkään odottanut, että minua pitäisi sääliä sen paremmin silloin kuin vedin, puhumattakaan nyt, kun olen kuivilla. Sitäpaitsi EX-narkkia ei ole, on vain narkkeja jotka eivät vedä juuri nyt. Riippuvuus ei katoa minnekään, mutta sen kanssa voi oppia elämään.

Kiitos palautteesta! Puhut asiaa! Myös minä aloittaessani käytön sain hyvät fiilarit..miksikäs muuten olisin sitä jatkanut. Kaikki oli tosiaan niin kaunista ja siistiä, kuten sanoit se "siisteys" loppuu aikanaan! Loppupelistä kuitenkaan 99% narkomaaneista ei nauti olostaan niin henkisestä kuin fyysisestäkään. Pelkotila, panikkihäiriöitä, ei pysty elämään minkäänlaisessa päivärytmissä (mikäli edes nukkuu tai syö)...listaa vois jatkaa loputtomiin! Se on vaan päivästä toiseen kaman etsimistä ja rahan hankkimista keinoilla millä hyvänsä. Etkä voi ajatella kuin itseäsi. Enkä myöskään sanonut että KAIKKI aloittaisivat sen huononlapsuutensa takia, jokaisella syynsä...kaveripiiri, kokeilunhalut..Mutta olen tavannut paljon näitä joilla se on vaikuttanut asiaan, ei tarvii ajatella, pääsee pois todellisuudesta. Kaikki me ihmiset ei olla luonteeltamme vahvoja! Niin joudun itsekkin taistelemaan noita houkutuksia vastaan joka päivä, ne ei katoa, mutta aika helpottaa tilannetta. Olen kokeillut myöskin NA-ryhmiä hyvin tuloksin!!!

• EX-Narkomaani
        Ohjelmoija II kirjoitti:

Ensinnäkään en sanonut KAIKKIEN aloittavan huumeiden käyttöä siitä syystä!!!! HAloo! Itsestä se homma on kiini, mutta jos sä menit vaikka teininä (kuten minä) sen kaltaisen tulevaisuuden iselleen tekemään siitä on helvetin vaikea irtaantua! Sä olet sitten varmaan onnellisesta perheestä ja sul o asiat helvetin hyvin??? Onneksi olkoon!!!!!!

• Järkevä
        Ohjelmoija II kirjoitti:

No miksi eivät? Näytäs esimerkki yhdestäkään elämässä pidemmän päälle onnistuneesta narkkarista. Hetkellisesti voi mennä lujaa, mutta eiköhän jossakin kohdassa mene pahasti pieleen... Ja jos ei oma elämä heti menekään pilalle, niin ainakin läheisten menee (tosin kenelläkään narkkarilla ei saisi olla läheisiä, toivottavasti läheiset hylkäisivät nuo itsekkäät hörhöt täysin).

Sä voisit mun puolesta painua helvettiin, sori vaan! Ilman mun läheisiä en olisi selvinnyt mun päihderiippuvuudesta!!!

• minä

Älkää puolustelko lapsuudentraumoilla ja muilla elämän kolhuilla. Olen kovissa vesissä keitetty, itsekin melkein kaikkea koittanut, todennut sen tarpeettomaksi ja kaiken tuhoavaksi lopullisesti.
        Lapsellinen "julhlamielen" haku ei niillä jauhoilla pitkälle onnistu. Jos on vähäkin järkee ja itsesuojeluvaistoo, niin sen tajuaa melko alku vaiheessa. Lopettakaa hölmöily ja välittäkää vähän itsestänne, tuollaisina teitä INHOTAAN!

• minä
        Ohjelmoija II kirjoitti:

olet sinänsä jo oikeassa kun toivot että nistit hylättäisiin täysin! Tähän he ovat jo itse avittaneet itsensä, sillä eihät "kunnon nistillä" oleläheisiä ystäviä tai kavereita, koska heihin on täysin mahdoton luottaa. Oletettujen kavereidensa kanssa ne "viilaa toisiaan linssiin" ja "yrittävät kusettaa" toisiaan" oman hyödyn toivossa. Myös vainoharhaiseen ihmiseen on jo vaarallista luottaa. Sellaisiahan ne ovat, että kuulevat mitä sattuvat ja mitä haluavat, yleensä heitä vastaan. Ei kannata puhua niille mitään, säästyy itse vaikeuksilta!

• Anonyymi
        Ohjelmoija II kirjoitti:

Ozzy Osbourne 🦇🦇🦇

• Anonyymi

turpa kiinni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe