Hei! Eli ongelmana on se, että en tiedä miten "kirjeenvaihtoilmoitus" sanotaan ruotsiksi. Kirjeenvaihto on "korresbondes" ja ilmoitus "anmälan". Mutta voiko näitä sanoja yhdistää niin, että niistä tulisi järkevä sana? Kaikki te, joilla on vähänkään aavistusta tästä, olkaa niin ystävällisiä ja auttakaa.
Kiitos.
Miten sanotaan...?
3
963
Vastaukset
- brevväxling
Luulisin, että tarkoitukseesi paremmin sopivat sanat ovat brevväxling ja annons
En annons om brevväxling. Propositiosta en ole aivan varma. Voisi olla myös över tai av?
Anmälan on vaikkapa ilmoitus vahingonteosta poliisille tai muuttoilmoitus tms. Annons on lehti-ilmoitus tai vastaava. Korresbondens on minun korvaani enemmän liikekirjeenvaihtoa ja brevväxling tavallisten ihmisten kirjeen kirjoittelua.
Kielinerommat osannevat kertoa tarkemmin.- verkkofan
Nykyään näyttää kontaktannons olevan käytössä. viikkolehdissä on palstoittain juuri näitä personliga kontaktannonser.
- vihje
sinähän voisit käydä kirjastossa ja katsot Svenska Dagbladet tai Dagens Nyheterin lehtiä,sieltä pitäisi löytyä myös nuita "kontaktannonser" tai eri "brevväxlingar".
tai sitten voisit mennä suoran nettisivuille ja etsiä sieltä.
Itse osaan ruotsia paremmin kuin suomea. Joo ruotsiksi se on brevväxling, es,, jag skulle vilja brevväxla med dig/någon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882