Miten neitsyt käyttäytyy kun masentuu

härkyli

Olen ihan ymmälläni. Pidemmän aikaa ollaan viestitelty ja tapailtu. (Enkä puhu muutamista kuukausista). Vko sitten hän ilmoitti, että oli saannut kuulla tosi surullisen uutisen. Tämä uutinen on sitä luokkaa, että minäkin varmasti masentuisin. Ja pitäisi miettiä monia elämän asioita uusiksi. Plus kaikki normaali syysmasis ja duunistressit siihen vielä rinnalle.

Miten neitsyt yleensä käyttäytyy tämänkaltaisissa tilaintessa? Nyt en ole saanut enään jokapäiväisiä viestejä, puhelin ja sähköposti ovat ihan mykkiä. Viimeisessä viestissä hän kertoi voivansa huonosti ja hänellä on tosi kummallinen olo. Eli miettii kaikkia juttuja.

Onko tämmöinen "sulkeutuminen" normaalia käytöstä neitsyelle? Pitäisikö hänelle antaa aikaa vai laittaa iloisia piristäviä viestejä?

Vai onko rivien välistä luettavissa - kiitos ja näkemiin. Sitä kun hän ei ole suoraan minulle sanonut..

Minä kun luulin löytäneeni sen oikean... En vain ole osannut sitä hänelle tarpeeksi ajoissa kertoa. Nyt pelkään menettäneeni hänet :(

26

5760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaahteranlehti 2

      Haluaa viettää paljon aikaa yksikseen ja parantaa itseään.Ei jaksa masentuneena aina vastailla puhelimeen,laittaa viestejä.Mutta ei tarkoita,että olisi suuttunut ystäviin.On vaan niin paha olla,että ajattelee ettei häiritse ystäviään jatkuvalla pahan olon valituksillaan.Eikä neitsyt haluaisi olla koskaan vaivaksi muille,sen takia ajattelee,että on parempi nuolla yksin haavojaan.Olen itse juuri parantumaisillani masennuksesta on kestänyt noin vuoden.Mulla on pari hyvää ystävää joille olen kertonut tuntemuksiani.He ovat pyytäneet mua lenkille ja harrastuksiin,olen mennyt kykyjeni mukaan.He ymmärtävät,että tarvin paljon myös yksinäisyyttä,eivät siksi aina soittele ja kysele mun vointia,sekin alkaa ahdistaa jos aina soittelee.Neitsyt kun viihtyy niin paljon yksinkin ei tarvi olla aina ihminen vieressä.Sitä moni muu merkki ei ymmärrä,neitsyt on erakko ja jopa nauttii siitä suunnattomasti,on vapaasta tahdostaan yksin.

    • masentuneena

      Kerron ystävilleni tunteistani ja puhun puhun ja puhun pahanolon pois. Jos tiedän et henkilö ei tue suruani, en puhu mitään koska haluan selvittää ajatukseni.

    • itsesääliin.

      Tuntemani masentuneet neitsyt jäävät herkästi masentuneisuutensa vangiksi ja ruokkivat itse masennustaan.
      Ei ole ilkeilyä kun sanon, että mielestäni ainakin heidän kohdallaan on kysymys taipumuksesta vaipua herkästi...

    • ainakin minä

      Neitsyt sulkeutuu elämän kolhiessa (ja ihmisten kolhiessa, mutta tuskin olet syypää tapahtuneeseen). Ei tarkoita kiitos ja näkemiin, mikäli et ole aiheuttaja. Mikäli olet, niin anteeksianto ja sulattaminen vie aikaa. Sitkeä odotus voi kuitenkin olla palkitsevaa.

    • frendi

      tyypillistä on, että neitsyt ilmoittaa jostain hänelle sattuneesta ikävästä asiasta, sairaudesta tms. täsmentämättä, mistä oikein on kysymys.
      Joskus se on musta kohtuutonta käytöstä ystäviä ja lähimmäisiä kohtaan.
      Ota siinä sitten selvää, milloin on kyseessä tosivakava paikka milloin huomiontavoittelu.

    • härkyli

      Mitä pitäisi sanoa ja tehdä. Samperi kun ei osaa avata suutaan ajoissa. Ehkä pitää vaan odottaa ja antaa ajan kulua...

    • mirum

      Uskon,että olet säikähtänyt! Tämä on MEISSÄ neitsyissä varmaan yksi vaikeimmin kohdattavia piirteitä!suruissaan neitsyt usein laittaa kynttilät palamaan,haluaa matkata syövereihin saakka laittamalla soimaan sen kaikkein satuttavimman kappaleen, katsoo vanhat valokuvat läpi ja haikailee ja muistelee..mutustaa mahdollisimman makeita herkkujaan, säälii itseään ja ajattelee ettei kukaan koskaan voi ymmärtää kuinka tuskissani olen!Eikä tämä ole missään mielessä itsekkyttä vaan suurta sensitiivisyyttä ja herkkyyttä. Itse koin pahimmaksi reaktioksi kumppaniltani sen,että hän antoi minun "olla rauhassa"..koska neitsyt on myös pelottavan uhkaava ollessaan vihainen:)Halata minua ei parane,mutta sanallista ja älyllistä tukea otan mielelläni vastaan! Joskus riittää katkeamaton "yhteishuokailu" tai se,että toteat: sinulla on varmaan kamalaa,kamalaa,hirveää,et ansaitse tätä!mahdat kärsiä,voinko auttaa?"MAHTAVIA e-mail kortteja neitsyelle löydät sivulta www.positiivarit.fi ! Älä ihmeessä luovuta..ole vain kiinnostunut hänen voinnistaan,kerro kuinka kärsit hänen kivustaan ja lähetä aina ajoittain ns."Minä välitän kivustasi"- kortteja! Kyllä neitsyt ne noteeraa vaikka hänestä ei kuuluisikaan takaisin vastausta. Pahoittelen haastavaa kumppaniasi,mutta olemme neitsyet kuitenkin myös äärimmäisen hassuja,rakastettavia ja uskollisiakin!Itse olen iän myötä oppinut käsittelemään itseäni,mutta melkoisena tunneihmisenä unohdun minäkin ajoittain suruihini! Jaksele!:)

    • sinä

      piristävän viestin lähettää, mutta jätä siihen.
      Jos ryhdyt "kestopiristäjäksi", saat tehdä sitä vastakin jatkuvasti, mikäli suhteenne jatkuu.

      Älä itseäsi tilanteesta syyttele. Neitsyen siitä on vastuu otettava.
      Koska olette jo kauan pitäneet yhteyksiä, turha miettiä, että jos olisit kertonut selvemmin tunteeni, tilanne olisi toinen. Ei olisi.

      • mirum

        ole niin,että jokainen meistä käy yksilöllisin tavoin läpi "prosessejaan"(LUOJAN KIITOS erilaisuudesta!)... ja, jos haluamme sitoutua toiseen erilaiseen ihmiseen on tietous näistä tavoista tuiki tärkeä..joskus ne ovat sitten toiselle, erilaiselle, hieman vaikeampia käsittää tai niihin on hankalampi suhtautua. "Kestopiristäjänä"- hän meidän tulee parisuhteessa toimia tavallaan jokaisen, olla toinen toisellemme "nostava" ja kannustava tuki. Kaiketi tarkoitit ettei tuollaiseen "tukihenkilön" asemaan PELKÄSTÄÄN saa asettautua!? Ymmärsin kuitenkin, että tämä ihminen haki tukea vahvoja tunteita sisältävään orastavaan ihmissuhteeseensa? Olen myös sitä mieltä, että ellei toiselle kerro miten kokee tällaiset mm.neitsyen reagointi- tavat ja ellei kerro tunteistaan.. jää kenties jotain toteutumatta! KOSKAAN ei ole liian myöhäistä selvittää itselleen mitä tapahtui vai eikö sittenkään mitään tapahtunutkaan. Liian usein ihmissuhteet kaatuvat tai eivät koskaan alakaan koska tilanne perustuu molemminpuolisiin oletuksiin ja arvailuihin. Miksi jäädä epätietoisuuteen omasta elämästään! Valinta on toki jokaisen itsensä, jos epätietoisuuden kanssa pystyy elämään, mutta eivätkö tunteet ansaitse tulla kuulluksi? Mitäs tässä muuten on itua, jos vain toteamme, että :"%&"#%"ks meni, mutta olkoon!" HÖH meitä! Eletään, tunnetaan ja annetaan sen kuulua!Muistakaamme siltikin myös se, että koskaan et voi tietää kuinka suuri suru toiselle on sinun pieni kipusi!!Syyllistäminen pois, katkeruus kuriin ja aikuista aitoa keskustelua (lämmöllä) tilalle!Osaamme kyllä jokainen opetella sitä! Toimimattomat suhteet ovat sitten asia erikseen.


    • Codetsu

      äkillisen masennuksen tai surun iskiessä
      vetäydyn omaan sokkelooni ja sieltä on
      huono minua tavoittaa olen muualla
      vaikka ruumiini eloton onkin
      hengitän sydämmeni lyö
      ajatukset ovat tuolla jossain kaukana
      tämä maailma ja sen ongelmat eivät tavoita minua
      tunne scaalat käyvät kuumana pinna palaa herkästi
      muutun ihmisenä miksi haluaisin muiden näkevän minua sellaisena josta en itsekkään pidä
      suru masennus on Hautausmaa jolle en halua muita
      palaan sieltä kun olen matkani tehnyt kyyneleeni kuivannut suruni surrut tuskani turruttanut
      silti kaipaan viestejä maailmasta jossa elän
      ne pitävät minut lähellä rantaa jonne palata
      ilman niitä ajalehdin ehkä liian kauvas
      yritän vastata niihin mutta ajatukseni ovat kuin puuroa en saa mitään aikaiseksi
      päätän kirjoittaa joskus myöhemmin
      ja unohdan unohdan velvolisuudet unohdan niin paljon että voisin muistaa enemmän kun palaan
      kirjoitan uudelleen elämääni muovaan siitä pyöreää tasaista uudelleen
      eikä se ole helppoa se vie aikaa energiaa
      lakkaan syömästä saadakseni sitä lisää
      toimin omin tavoin suoritan rituaalit
      teen omaa kärsimystä...

      menipä runolliseksi taas
      viesteillä ei tavoita
      mutta naamatusten saattaa onnistuakin *wink*
      voimia tämänkin maailman eläjille ;]

      • härkyli

        Runollista :) Vaikeaa, kun ei tiedä miten pitäisi toimia. Toivottavasti hän palaa rantaan ja hymyilee jälleen jonain päivänä.. Ehkäpä minulle. Toivossahan on hyvä elää.


      • Nunnu..
        härkyli kirjoitti:

        Runollista :) Vaikeaa, kun ei tiedä miten pitäisi toimia. Toivottavasti hän palaa rantaan ja hymyilee jälleen jonain päivänä.. Ehkäpä minulle. Toivossahan on hyvä elää.

        Voimani eivät riitä kertomaan juuri nyt koko tarinaa, mutta kyneleitä täällä poskiltani kuivailen, koska olo on niin epätoivoinen. Olen rakastunut neitsyt mieheen. Hän on tällä hetkellä todella vaikeassa elämätilanteessa. Ja nuo aiemmat kuvaukset osuvat niin nappiin niin nappiin. Olen tässä toki vapaaehtoisesti, olen sanonut olevani tukena ja apuna ja olkapäänä. Ja on sitä jonkun verran käytettykin... paljonkin. Mutta miksi minusta tuntuu että kaikki menee koko ajan pahempaan suuntaan?

        Tunteeni ovat todella vahvat ja olen valmis antamaan aikaa ja odottamaan, mutta mistä tiedän ettei minua heitetä pois kuin käytettyä rukkasta kun se olo sitten joskus helpottaa? Hän on niin viileä ja etäinen ja hetken päästä taas lähellä ja luulen että meistä tulee vielä joskus onnellisia yhdessä.

        Yritän olla ottamatta yhteyttä ja antaa tilaa. Hän kyllä ottaa minuun yhteyttä ja kertoo asioistaan ja tuntemuksistaan, mutta ei sanallakaan anna toivoa meille. En tiedä mitä ajatella, miten käyttäytyä, kunpa hän antaisi meille mahdollisuuden. Unohtaisi kuinka pitää käyttäytyä ja kuinka olisi järkevää ja asiallista olla. Minua pelottaa. Minua on satutettu ennenkin taholta josta en koskaan sitä odottanut. Toivoisin niin tämän olevan se loppuelämän juttu.

        Rakatan häntä juuri siksi, koska hän on niin herkkä ja vaikea ja haastava ja ihana ja heikko omalla tavallaan kovan ulkokuoren alla. Mutta pelkään tätä mitä nyt tapahtuu, en osaa suhtautua oikein ja luulen karkottavani hänet kauemmas ja lopulta pois tein kuinka päin vain. Mitä minä voin tehdä? Rakastan häntä ja hän tietää sen. Mutta olen myös luvannut olla ystävänä tukena jos se on mitä hän haluaa ainakin tällä hetkellä. Hän ei voi tällä hetkellä muuta kuin yrittää jollain lailla pärjätä yksin ja itsensä kanssa tunteiden vuoristoradassa. Joku aiemmista kirjoittajista sanoi että kärsivällinen odottaminen saattaa olla palkitsevaa. Mutta miksi minulla on näin paha ja hylätty olo? Olenko minä tässä itsekäs?


      • härkyli
        Nunnu.. kirjoitti:

        Voimani eivät riitä kertomaan juuri nyt koko tarinaa, mutta kyneleitä täällä poskiltani kuivailen, koska olo on niin epätoivoinen. Olen rakastunut neitsyt mieheen. Hän on tällä hetkellä todella vaikeassa elämätilanteessa. Ja nuo aiemmat kuvaukset osuvat niin nappiin niin nappiin. Olen tässä toki vapaaehtoisesti, olen sanonut olevani tukena ja apuna ja olkapäänä. Ja on sitä jonkun verran käytettykin... paljonkin. Mutta miksi minusta tuntuu että kaikki menee koko ajan pahempaan suuntaan?

        Tunteeni ovat todella vahvat ja olen valmis antamaan aikaa ja odottamaan, mutta mistä tiedän ettei minua heitetä pois kuin käytettyä rukkasta kun se olo sitten joskus helpottaa? Hän on niin viileä ja etäinen ja hetken päästä taas lähellä ja luulen että meistä tulee vielä joskus onnellisia yhdessä.

        Yritän olla ottamatta yhteyttä ja antaa tilaa. Hän kyllä ottaa minuun yhteyttä ja kertoo asioistaan ja tuntemuksistaan, mutta ei sanallakaan anna toivoa meille. En tiedä mitä ajatella, miten käyttäytyä, kunpa hän antaisi meille mahdollisuuden. Unohtaisi kuinka pitää käyttäytyä ja kuinka olisi järkevää ja asiallista olla. Minua pelottaa. Minua on satutettu ennenkin taholta josta en koskaan sitä odottanut. Toivoisin niin tämän olevan se loppuelämän juttu.

        Rakatan häntä juuri siksi, koska hän on niin herkkä ja vaikea ja haastava ja ihana ja heikko omalla tavallaan kovan ulkokuoren alla. Mutta pelkään tätä mitä nyt tapahtuu, en osaa suhtautua oikein ja luulen karkottavani hänet kauemmas ja lopulta pois tein kuinka päin vain. Mitä minä voin tehdä? Rakastan häntä ja hän tietää sen. Mutta olen myös luvannut olla ystävänä tukena jos se on mitä hän haluaa ainakin tällä hetkellä. Hän ei voi tällä hetkellä muuta kuin yrittää jollain lailla pärjätä yksin ja itsensä kanssa tunteiden vuoristoradassa. Joku aiemmista kirjoittajista sanoi että kärsivällinen odottaminen saattaa olla palkitsevaa. Mutta miksi minulla on näin paha ja hylätty olo? Olenko minä tässä itsekäs?

        Tekstisi oli juuri kuin omista ajatuksistani. Veneemme on tuuliajolla.. Kuka nostaisi purjeet ja ohjaisi sen oikeaan satamaan?


      • Vaahteranlehti 2
        härkyli kirjoitti:

        Tekstisi oli juuri kuin omista ajatuksistani. Veneemme on tuuliajolla.. Kuka nostaisi purjeet ja ohjaisi sen oikeaan satamaan?

        Ei minusta noissa jutuissa ole mitään outoa tai pelottavaa,yleensä neitsyttä vaan tulkitaan väärin.Mun ystävä vaaka nainen sanoo,että neitsyt on niin helppo melkein samanlainen kuin vaaka.Neitsyt kun tarvii niin paljon rakkautta,siitä se on jäännyt paitsi lapsuudessa ja aikuisena on usein ollut suhteita jossa sitä on hyväksikäytetty.Siksi se vetäytyy kuoreensa ja ajattelee,että häntä ei ikinä enään kukaan hyväksikäytä. Jospa ottaiset sen neitsyesi kainaloon ja pitäisit hyvänä,sitä se kaipaa lämmintä syliä ja rakkautta.Rakkaus on se mitä ei koskaan saa tarpeeksi ajattelee neitsyt,rakkaus on tärkein asia neitsyelle,sitte tulee vasta muut asiat.Näin sanoo neitsyt itsekin.


      • härkyli
        Vaahteranlehti 2 kirjoitti:

        Ei minusta noissa jutuissa ole mitään outoa tai pelottavaa,yleensä neitsyttä vaan tulkitaan väärin.Mun ystävä vaaka nainen sanoo,että neitsyt on niin helppo melkein samanlainen kuin vaaka.Neitsyt kun tarvii niin paljon rakkautta,siitä se on jäännyt paitsi lapsuudessa ja aikuisena on usein ollut suhteita jossa sitä on hyväksikäytetty.Siksi se vetäytyy kuoreensa ja ajattelee,että häntä ei ikinä enään kukaan hyväksikäytä. Jospa ottaiset sen neitsyesi kainaloon ja pitäisit hyvänä,sitä se kaipaa lämmintä syliä ja rakkautta.Rakkaus on se mitä ei koskaan saa tarpeeksi ajattelee neitsyt,rakkaus on tärkein asia neitsyelle,sitte tulee vasta muut asiat.Näin sanoo neitsyt itsekin.

        :( Hän ilmoitti että nyt tuntuu siltä...


      • Nunnu...
        härkyli kirjoitti:

        :( Hän ilmoitti että nyt tuntuu siltä...

        olen pahoillani. Minäkin pelkään saavani viestin tai puhelun, jossa kerrotaan kuinka olen ollut mahtava ja uskomaton ihminen kun jaksanut kuunnella. Nyt vaan tuntuu siltä ettei mikään tunnu miltään ja parempi ettei olla yhteydessä enää.

        Ovatko neitsyet sellaisia että yleisillä paikoilla ei tunteita näytetä ja muutenkaan ei todellakaan tuhlata tunteita, varsinkaan näkyvästi ja kuuluvasti? Vai tarkoittaako se että ei ole yksinkertaisesti kiinnostunut romanttisessa mielessä?

        Nyt ajattelen että en ota yhteyttä. Luulen että on parempi antaa nyt oikeasti tilaa ja aikaa. Hän ei pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin oman itsensä kanssa toimeen tulemiseen. Minulla ei kyllä ole ikinä ollut kenenkään kanssa näin huono itsetunto, johtuu varmaan siitä että olen niin hirveän ihastunut ja koen sen yksipuoliseksi vaikkei se vältämättä ole.
        Tiedän että osa ongelmaa on minun päässä. Turha tätä on puhki analysoida. Olen vain tämmöinen ääliö.


    • että...

      Sinun tulee ymmärtää että neitsyt horoskoopissa on tähtitaivaanmerkkien ylijumala. Jos neitsyeen et saa yhteyttä niin hän ei halua vastata omassaa yliarkkitehtoorisessa olemuksessaan.

      Neitsyttä sanotaan kylmäksi ihmiseksi, mutta kuitenkin huomauttaisin siitä että siitä löytyy... kiltti ja lämmin ihminen.

      Neitsyt on paskapäille vittupää, mutta kivoille ihmisille todellinen löytö. Neitsyt haluaa rakastaa, mutta kun ei saa tilaa sille niin siitä tulee vittupää.

      Neitsyt harrastaa rakkauttaan erikoisilla tavoilla. Neitsyt naisena itse haluaisin että minut sidottaisiin sänkyyn kiinni ketjuilla ja nussittaisiin että lähtee järki. Voimakkuus neitsyen rakkaudessa on merkki siitä että rakkaus on syvää ja voimakasta.

      Ajattele neitsyttä ain ylijumalana, rakkaudessa, hyvinvoinnissa ja mitä etenkin haluaisin sanoo... Nai sitä että kaikki vapisee...

      • Nu´nnu...

        että neitsyt haluaa rakastaa mutta kun ei saa tilaa sille niin alkaa vittupäksi? Pitäisikö nyt antaa sitä tilaa niin että tietääpähän saaneensa. Olla tavoittamattomissa.


      • toteutunut.

        päätellen sinua onkin jo nu***ttu melkoisesti, koska järki on ilmiselvästi pääsi jättänyt.
        Toiveesi järjen suhteen on siis...


    • Audrey

      Masentuneena sulkeudun ja yritan itse hoitaa ongelmani,vaikka se ei onnistuisikaan.
      Muutun apaattiseksi.

    • Nimetön

      Miten sinulla on mennyt masentuneen neitsyen kanssa. Ollaanko sitä päästy jo paremmille vesille?

      • Nunnu...

        Masentunut neitsyt ei ehkä enää ole niin masis, mutta omissa ajatuksissaan ja maailmassaan kyllä. Ei valmis uuteen ei energiaa enempää kuin pyörittää arkea. Emme ole olleet paljon tekemisissä viime aikoina, puhelimitse jonkun verran, ei muuta. Sitä tilaa ja ymmärrystä koetan antaa edelleen.

        Onhan se paljon parempi, mahdollisen meidänkin yhdessäolon kannalta, että on ollut oma hetki ja aika selvitellä omat tunteet. En tiedä onko niitä minua kohtaan, mutta vielä jaksan odottaa, kun ei muutakaan ole annettu ymmärtää. Toivon parasta! Kun vain sen keinon keksisi millä viestittää toiselle: olen olemassa, välitän, en odota silti vastinetta enkä halua painostaa.

        Kiitos kysymästä, koetan pärjäillä omien tunteideni kanssa, niitähän ne vain ovat!


      • PuntariN
        Nunnu... kirjoitti:

        Masentunut neitsyt ei ehkä enää ole niin masis, mutta omissa ajatuksissaan ja maailmassaan kyllä. Ei valmis uuteen ei energiaa enempää kuin pyörittää arkea. Emme ole olleet paljon tekemisissä viime aikoina, puhelimitse jonkun verran, ei muuta. Sitä tilaa ja ymmärrystä koetan antaa edelleen.

        Onhan se paljon parempi, mahdollisen meidänkin yhdessäolon kannalta, että on ollut oma hetki ja aika selvitellä omat tunteet. En tiedä onko niitä minua kohtaan, mutta vielä jaksan odottaa, kun ei muutakaan ole annettu ymmärtää. Toivon parasta! Kun vain sen keinon keksisi millä viestittää toiselle: olen olemassa, välitän, en odota silti vastinetta enkä halua painostaa.

        Kiitos kysymästä, koetan pärjäillä omien tunteideni kanssa, niitähän ne vain ovat!

        Huomasin olevani samassa tilanteessa kuin sinä viime syksynä. Haluaisinkin kuulla, että mitä sinulle kuuluu ja oletko jo saanut selkoa neitsyestä?

        Kirjoitin myös viestiketjun aloittajalle. Olisi mukavaa jos lukisit viestini ja kenties kertoisit omia kokemuksiasi asiasta :)

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000000090&posting=22000000023044632


    • otava

      Tervehdys!

      Itse olen neitsyt nainen ja tiedän kyllä mitä masennus on, mutta ainakin omalla kohdallani ihmiset tulkitsevat tunteeni usein väärin. Se että olen poissa tästä maailmasta ja en välttämättä vastaa heti viesteihin tarkoittaa, että haluan olla rauhassa. En siis välttämättä ole lainkaan masentunut vaan päässäni pöyrii suuria päätöksiä joihin haen ratkaisuja olemalla omissa oloissani. Se että vetäydyn omaan kuoreeni ei tarkoita, että olen unohtanut ne joita rakastan. Odotan vain aikaa jolloin minulla on aikaa ja voimia iloita rakkaiden ihmisten kanssa.
      Paras antaa neitsyt naisen olla he kyllä tulevat luoksesi ja kerjäävät huomiotasi kun ovat siihen valmiita;)

    • Martsukkaliini

      Hei,

      Luin viestisi neitsyt miehestä, joka käyttäytyy niin kuin kerroit. Se taitaa olla melko tyypillistä neityt miehelle. Tunnen erään neitsyt miehen, joka käsittelee asioita juuri sulkeutumalla ja menemällä omaan kuoreensa. Kerran tämä kyseinen herra lähti mun luota ja sanoi et on parempi jos hän nyt lähtee ja mä (neitsyt naisena) jäin äimän käkenä ihmettelemään ko tilannetta. Neitytmies ei välttämättä osaa puhua niistä samalla tavalla kuin yleensä nainen vaikka herkkä ja tunteellinen onkin. Mutta en osaa neuvoa sinua muuta kuin, että neitsyt miehessä kun tuli syttyy niin se voi palaa ikuisesti. Eli älä vielä luovuta vaan varovaisesti pidä yhteyttä mutta älä painosta. Anna aikaa hänelle niin hän todennäköisesti ottaa sinuun yhteyttä kun saa asiansa järjetykseen. Voi kyllä mennä aikaa mutta sitä juuri neitsyt mies tarvitsee kun pohtii, pohtii ja analysoi...
      Toivottavasti musta oli jotakin apua sulle:)

    • PuntariN

      Ajauduin lukemaan viestiketjuasi näin kelmen kuukauden päästä ja huomaan olevani samassa tilanteessa kuin sinä.

      Haluaisinkin tiedustella, että miten teillä menee ja miten sinulla menee? Kuinka olet jaksellut ahdistavassa ja mieltä painavassa tilanteessa?

      Itse olen tapaillut neitsyt miestä jonkin aikaa ja hänellä on todella vaikea kausi elämässään menossa. Välillä hän on ihan messissä, mutta toisinaan tulee aikamoisia takapakkeja ja etääntymistä.

      En oikeastaan tiedä, että mitä hän minusta haluaa, vaan hän tuntuu soutavan ja huopaavan joissain omissa ajatuksissaan, tuskin tietäen itsekään mitä haluaa. En tiedä pitäisikö minun pyrkiä lähelle vai olla itsekin etäinen. Itseluottamukseni on asteen verran vajonnut tämän tapauksen myötä, mutta toisaalta taas haasteellisuus viehättää minua.

      Turhat sydänsurut sitä tietysti jättäisi mielellään kokematta, mutta koen tämän olevan sen verran ainutlaatuinen tilaisuus, että olen valmis laittamaan itseni likoon. Olisi siis mukava kuulla sinun kokemuksiasi tilanteesta ja saada rohkaisua suuntaa jos toiseen =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe