pitääkö naiset oikeasti anaalista?

Moi!

Olin viime kuussa laivalla ja eteeni sattui nainen joka oli kiinnostunut viemään minut hyttiini. Nainen oli jonkin verran humalassa. No kaikki meni aikas kivasti... sain monta kertaa vaikka ei mikään ihmeellinen nainen ollutkaan. Ei ottanut suihin eikä muutenkaan ollut kovin aktiivinen. Mutta......

Sitten aamulla halusi, että panen häntä anaaliin.

Tiedän, että jotkut tykkää anaaliseksistä mutta miten yeistä tämä on naisten keskuudessa, että naiset pitää anaaliseksistä?

16

17187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete_hj

      suistuitko aamulla naisen pyyntöön vai juoksitko karkuun??

    • saramiah

      yksi nainen joka oikeasti tykkää kun perseeseen vedetään...

      • Niin ettäs tiedät!

        Err! Työnnetään ?


    • Vastaus_

      Todella vaikea on kysymyksesi: "pitääkö naiset oikeasti anaalista?" Omasta puolestani osaisin toki vastata, mutta kaikkien muiden puolesta en kyllä mitenkään. Jos olisit muotoillut kysymyksesi "pidätkö oikeasti anaalista" olisin kokenut tiedustelun kohdistuvan yksittäiseen naiseen - ei koko naissukupuoleen.

    • voin sanoa

      että tykkään, ei aina mutta aina välillä kun satun sille tuulelle. Muitakin naisia ketkä tykkää taatusti on vaan en tiedä että kuinka paljon. Taitaa riippua iästäkin, nuoremmat ehkä tykkää enemmän kun me "vanhat" (oon 39) niitä ei oo opetettu niin ahdasmielisiks.

      • tietää mitä tahtoo

        Mä oon taas tosta asiasta ihan toista mieltä.

        Iäkkäämpi (yli 30) tietää paremmin mitä tahtoo ja osaa myös nauttia seksistä ja omasta vartalostaan kuin nuorempi. Tästä syystä he eivät myöskään useinmiten ujostele sanoa mitä haluavat. Päin vastoin melkein vaativat sitä mistä tietävät pitävänsä myös yhden illan suhteissa.


    • Kaarlo Temmi

      Epäilisin että olit itsekin sen verran jurrissa ettet huomannut tuikkineesi jotain shemalea pyllyyn. No, sellaista sattuu.

      • Kaarlo Temmi

        Minulle kävi niin mutta olin antava osapuoli ja raakana vielä tuli. No kivaahan se oli kuiteski.


      • Voi sua

        Painu sinä kaarlo hevon vittuun näiltä sivuilta, kun et asiasta mitään tiedä etkä ymmärrä.
        Kaappihomo Kaarlo Temmi, Gay sivut voivat olla paremmin alaasi


    • kuumiehen malli

      ...tutkimukseni on osoittanut että tatuoidut naiset ovat tässä asiassa aktiivisempia eli heiltä saa pyllyä helpommin.nyrkkisääntönä sanoisin nykyään että ehkä jopa 2-4 kymmenestä naisesta antaa persettä mutta ehkä vaan yksi oikeasti pitää siitä.

      • Jaltsupaltsu

        Joo kyllä tatuointi on melko varma merkki.


    • Ts Mies

      Oletko varma että hän oli nainen?, kuvauksesi perusteella voisin väittää Trans Naiseksi.

    • Pyllyhullu

      minusta on myös kivaa nuolla naisen pyllyä ja erikoisen kivaa on laittaa sinne sormi. Mitä kokemattomampi nainen, sen parempi, sillä osa minun nautintoa on se kun huomaan, kuinka nainen nolostuu ja häpeää perseensä koskettelua. Kaikkein parasta on se, kun häpeilevän tytön saa hiplaamaan persettään omilla sormillaan ja samalla voin vaikka runkata pepulle. Kummia perversioita minulla vai mitä?

    • annah26

      en tiiä muista mut mä pidän, tuntuu vaan niin hyvältä. en heti siis, vaan pimppiseksin jälkeen.

      • Kaarlo Temmi

        Niin mutta kun en saa sitä pimppaakaan niin en voi sietää perse juttujakaan ainakaan että ite panisin. Kyllä minäkin annan persettä.


      • tykkää
        Kaarlo Temmi kirjoitti:

        Niin mutta kun en saa sitä pimppaakaan niin en voi sietää perse juttujakaan ainakaan että ite panisin. Kyllä minäkin annan persettä.

        Olen mies, en nuori. Reilut viiskybää. Mulla on työkaveri, nelkyt ja rista. Se tykkää ja on ihan ite ehdottanut sitä. No ei mulla ollut silloin mitään sitä vastaan, eikä oo vieläkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe