Ilmoittelisin kaikille että, olen saanut vastaanottaa sheriffin oikeudet tällä katolisuus keskustelupalstalla.
Toivon että yhteistyömme sujuu sovinnollisesti ja palstalla pysyy hyvä keskusteluilmapiiri.
Palstalla uusi seriffi :)
17
1441
Vastaukset
- BLUE-BLUE
Asiallinen kritiikki ja kehityspyynnöt suomi24:n jonkin palstan etc. tilasta kannattaa laittaa suomi24:n kehitysideat&tuki osastoon ennemminkin kuin kyseisen palstan sisarfoorumille. :)
- seonnut
palstasta.
Ei tämä ole katolisuuspalsta.- BLUE-BLUE
sitä se teettää opiskelijaelämä LOL..
Kopioin suoraan Amazonin tekstin keskustelufoorumilta ( XD ) ajan puutteessa.
Noh kumminkin asia tuli kai selväksi. :)
- täti-leelia
ja pitkää pinnaa uuteen virkaan :)
Oli jo aikakin saada tännekin valvoja.- BLUE-BLUE
Ja samoin voimia sinun viranpitoosi :)
- höpisee
tämä palsta on toiminut siististi ja hyvin.
Asiallinen kritiikki on sallittua eikä juttuja ole
poistettu. Toivottavasti uusi sheriffi ei toimi, kuten sinä, joka olet saanut palstasi täysin kaaokseen jatkuvilla
poistoillasi.
Tervetuloa ja onnea uuteen virkaasi.
- BLUE-BLUE
Pidän keskustelupalstan asiallisena ja siistinä.
Kritiikkiä saa kirjoittaa mutta asiattomuuksia en suvaitse.
- ace..
Sano suoraan suvaitse Koraanin kritiikkiä niiltä, jotka eivät pidä sitä kirjaa hyvänä elämänoppaana?
On turha puhua, että kaikki kritiikkiä kirjoittavat ovat häiriköitä.
Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana? Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista.- BLUE-BLUE
silloin kritiikkiä saa olla...
Kuten olen sanonut. Odotan että keskustelupalstalla noudatetaan hyvän maun rajoissa keskustelua. Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita). - ace..
BLUE-BLUE kirjoitti:
silloin kritiikkiä saa olla...
Kuten olen sanonut. Odotan että keskustelupalstalla noudatetaan hyvän maun rajoissa keskustelua. Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).>>Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).
Normaalisti minä tähän luottaisin, mutta nyt on niin huonot kokemukset ollut toisen palstan seriffistä, että luottamus on mennyt. Koskaan ei voi tietää, mitä hyvällä maulla tarkoitetaan. Sitä voidaan kiristää niin pitkälle, että vain islamille myönteiset viestit suvaitaan.
Siksi esitinkin kysymyksen:
"Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana?"
Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista. - BLUE-BLUE
ace.. kirjoitti:
>>Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).
Normaalisti minä tähän luottaisin, mutta nyt on niin huonot kokemukset ollut toisen palstan seriffistä, että luottamus on mennyt. Koskaan ei voi tietää, mitä hyvällä maulla tarkoitetaan. Sitä voidaan kiristää niin pitkälle, että vain islamille myönteiset viestit suvaitaan.
Siksi esitinkin kysymyksen:
"Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana?"
Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista.koraani.blogspot.com:in taikka "KORAANI ON ARABISOTURI... " kaltaisia hävyttömyyksiä/ ei-keskusteluita en tule suvaitsemaan millään muotoa.
Millaisia siis pidän sopivina...
Katso answering islam-palstan kirjoituksia yleisesti. - ace..
BLUE-BLUE kirjoitti:
koraani.blogspot.com:in taikka "KORAANI ON ARABISOTURI... " kaltaisia hävyttömyyksiä/ ei-keskusteluita en tule suvaitsemaan millään muotoa.
Millaisia siis pidän sopivina...
Katso answering islam-palstan kirjoituksia yleisesti.On ikävä todeta, että seriffiksi hakeutuu sellaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla paljastaa omaa kantaansa palstan aiheesta. Palsta on Koraanipalsta, mutta seriffi ei suostu sanomaan, mitä hän pitää Koraanista. Miksi se on salattavaa? Minä sanon suoraan, etten pidä Koraanin tekstejä niin hyvinä kuin Raamatun tekstejä. Raamatun tekstit ovat kauniisti sanottu ja hyvin viisaita monissa paikoissa. En ole löytänyt Koraanista mitään vastaavan tasoista. Allahin pyhyyden korostaminen yksitoikkoista jankutusta ilman mieltä.
- BLUE-BLUE
ace.. kirjoitti:
On ikävä todeta, että seriffiksi hakeutuu sellaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla paljastaa omaa kantaansa palstan aiheesta. Palsta on Koraanipalsta, mutta seriffi ei suostu sanomaan, mitä hän pitää Koraanista. Miksi se on salattavaa? Minä sanon suoraan, etten pidä Koraanin tekstejä niin hyvinä kuin Raamatun tekstejä. Raamatun tekstit ovat kauniisti sanottu ja hyvin viisaita monissa paikoissa. En ole löytänyt Koraanista mitään vastaavan tasoista. Allahin pyhyyden korostaminen yksitoikkoista jankutusta ilman mieltä.
Ei ollut mitään syytä pimittää omaa kantaani asiaan.
En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty - Eihän?
BLUE-BLUE kirjoitti:
En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty>Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty>
Mikäli pidät tuosta kiinni niin sinulla on erinomaiset onnistumisen mahdollisuudet palstan valvojana.
Naapuripalstalta saat malliesimerkin siitä miten kaikki tehdään väärin ja aiheutetaan vain lisää ennakkoluuloja islamia kohtaan. - ace..
BLUE-BLUE kirjoitti:
En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsiteltyTämäkö on se selkeä itsestäänselvyys:
Assalaamu aleikum wa rahmatullaahi wa barakatuh.
>>Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty
Henkilökohtainen usko vaikuttaa kaikessa mitä ihminen tekee. Sellaista se tosi usko on. Jos sinä annat sananvapauden myös islamin vastustajille, uskot sananvapauteen. Se ei kuitenkaan ole islamia. Islamiin ei kuulu sananvapaus islamin vastustajille. Islam määrää sellaisille tappotuomion.
Olen lukenut tämän muslimien omilta sivuilta. En vaan tullut ottaneeksi siitä osoitetta. Sama periaate kuitenkin löytyy varmaan muualtakin. - BLUE-BLUE
ace.. kirjoitti:
Tämäkö on se selkeä itsestäänselvyys:
Assalaamu aleikum wa rahmatullaahi wa barakatuh.
>>Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty
Henkilökohtainen usko vaikuttaa kaikessa mitä ihminen tekee. Sellaista se tosi usko on. Jos sinä annat sananvapauden myös islamin vastustajille, uskot sananvapauteen. Se ei kuitenkaan ole islamia. Islamiin ei kuulu sananvapaus islamin vastustajille. Islam määrää sellaisille tappotuomion.
Olen lukenut tämän muslimien omilta sivuilta. En vaan tullut ottaneeksi siitä osoitetta. Sama periaate kuitenkin löytyy varmaan muualtakin.erinäisiä tulkintoja...
Perinteisimmiltä sunnisivuilta löytyy valtavirran käsitykset: sunniforum on tutustumisen arvoinen.
Ja tämä palsta ei ole keskustelua tietystä sefusta, henkilöstä etc, vaan Koraanista. Lisäkysymykset voit laittaa sähköpostiini, joka löytyy gallerista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718