Palstalla uusi seriffi :)

BLUE-BLUE

Ilmoittelisin kaikille että, olen saanut vastaanottaa sheriffin oikeudet tällä katolisuus keskustelupalstalla.
Toivon että yhteistyömme sujuu sovinnollisesti ja palstalla pysyy hyvä keskusteluilmapiiri.

17

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BLUE-BLUE

      Asiallinen kritiikki ja kehityspyynnöt suomi24:n jonkin palstan etc. tilasta kannattaa laittaa suomi24:n kehitysideat&tuki osastoon ennemminkin kuin kyseisen palstan sisarfoorumille. :)

    • seonnut

      palstasta.
      Ei tämä ole katolisuuspalsta.

      • BLUE-BLUE

        sitä se teettää opiskelijaelämä LOL..
        Kopioin suoraan Amazonin tekstin keskustelufoorumilta ( XD ) ajan puutteessa.
        Noh kumminkin asia tuli kai selväksi. :)


    • täti-leelia

      ja pitkää pinnaa uuteen virkaan :)
      Oli jo aikakin saada tännekin valvoja.

      • BLUE-BLUE

        Ja samoin voimia sinun viranpitoosi :)


      • höpisee

        tämä palsta on toiminut siististi ja hyvin.
        Asiallinen kritiikki on sallittua eikä juttuja ole
        poistettu. Toivottavasti uusi sheriffi ei toimi, kuten sinä, joka olet saanut palstasi täysin kaaokseen jatkuvilla
        poistoillasi.


    • Tervetuloa ja onnea uuteen virkaasi.

      • BLUE-BLUE

        Pidän keskustelupalstan asiallisena ja siistinä.
        Kritiikkiä saa kirjoittaa mutta asiattomuuksia en suvaitse.


    • ace..

      Sano suoraan suvaitse Koraanin kritiikkiä niiltä, jotka eivät pidä sitä kirjaa hyvänä elämänoppaana?
      On turha puhua, että kaikki kritiikkiä kirjoittavat ovat häiriköitä.
      Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana? Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista.

      • BLUE-BLUE

        silloin kritiikkiä saa olla...
        Kuten olen sanonut. Odotan että keskustelupalstalla noudatetaan hyvän maun rajoissa keskustelua. Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).


      • ace..
        BLUE-BLUE kirjoitti:

        silloin kritiikkiä saa olla...
        Kuten olen sanonut. Odotan että keskustelupalstalla noudatetaan hyvän maun rajoissa keskustelua. Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).

        >>Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).

        Normaalisti minä tähän luottaisin, mutta nyt on niin huonot kokemukset ollut toisen palstan seriffistä, että luottamus on mennyt. Koskaan ei voi tietää, mitä hyvällä maulla tarkoitetaan. Sitä voidaan kiristää niin pitkälle, että vain islamille myönteiset viestit suvaitaan.
        Siksi esitinkin kysymyksen:
        "Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana?"
        Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista.


      • BLUE-BLUE
        ace.. kirjoitti:

        >>Kritiikin tulee olla hyvän maun rajoissa(eli suoranaista haukuntaa ei suvaita).

        Normaalisti minä tähän luottaisin, mutta nyt on niin huonot kokemukset ollut toisen palstan seriffistä, että luottamus on mennyt. Koskaan ei voi tietää, mitä hyvällä maulla tarkoitetaan. Sitä voidaan kiristää niin pitkälle, että vain islamille myönteiset viestit suvaitaan.
        Siksi esitinkin kysymyksen:
        "Asetatko vaatimuksen, että Koraania on pidettävä pyhänä kirjana?"
        Voisit kai suoraan sanoa, mitä pidät Koraanista.

        koraani.blogspot.com:in taikka "KORAANI ON ARABISOTURI... " kaltaisia hävyttömyyksiä/ ei-keskusteluita en tule suvaitsemaan millään muotoa.
        Millaisia siis pidän sopivina...
        Katso answering islam-palstan kirjoituksia yleisesti.


      • ace..
        BLUE-BLUE kirjoitti:

        koraani.blogspot.com:in taikka "KORAANI ON ARABISOTURI... " kaltaisia hävyttömyyksiä/ ei-keskusteluita en tule suvaitsemaan millään muotoa.
        Millaisia siis pidän sopivina...
        Katso answering islam-palstan kirjoituksia yleisesti.

        On ikävä todeta, että seriffiksi hakeutuu sellaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla paljastaa omaa kantaansa palstan aiheesta. Palsta on Koraanipalsta, mutta seriffi ei suostu sanomaan, mitä hän pitää Koraanista. Miksi se on salattavaa? Minä sanon suoraan, etten pidä Koraanin tekstejä niin hyvinä kuin Raamatun tekstejä. Raamatun tekstit ovat kauniisti sanottu ja hyvin viisaita monissa paikoissa. En ole löytänyt Koraanista mitään vastaavan tasoista. Allahin pyhyyden korostaminen yksitoikkoista jankutusta ilman mieltä.


      • BLUE-BLUE
        ace.. kirjoitti:

        On ikävä todeta, että seriffiksi hakeutuu sellaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla paljastaa omaa kantaansa palstan aiheesta. Palsta on Koraanipalsta, mutta seriffi ei suostu sanomaan, mitä hän pitää Koraanista. Miksi se on salattavaa? Minä sanon suoraan, etten pidä Koraanin tekstejä niin hyvinä kuin Raamatun tekstejä. Raamatun tekstit ovat kauniisti sanottu ja hyvin viisaita monissa paikoissa. En ole löytänyt Koraanista mitään vastaavan tasoista. Allahin pyhyyden korostaminen yksitoikkoista jankutusta ilman mieltä.

        Ei ollut mitään syytä pimittää omaa kantaani asiaan.
        En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty


      • Eihän?
        BLUE-BLUE kirjoitti:

        Ei ollut mitään syytä pimittää omaa kantaani asiaan.
        En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty

        >Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty>

        Mikäli pidät tuosta kiinni niin sinulla on erinomaiset onnistumisen mahdollisuudet palstan valvojana.

        Naapuripalstalta saat malliesimerkin siitä miten kaikki tehdään väärin ja aiheutetaan vain lisää ennakkoluuloja islamia kohtaan.


      • ace..
        BLUE-BLUE kirjoitti:

        Ei ollut mitään syytä pimittää omaa kantaani asiaan.
        En vain vastannut kysymykseen, koska se on selkeä itsestäänselvyys niille, jotka ovat vaivautuneet lukemaan galleriasivuni. Olen muslimikäänynnäinen :) Uskon siten Jumalaan, Viimeiseen tuomioon, Koraaniin Jumalan viimeisenä ilmoituksena sunni-islamin mukaisesti. Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty

        Tämäkö on se selkeä itsestäänselvyys:
        Assalaamu aleikum wa rahmatullaahi wa barakatuh.

        >>Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty

        Henkilökohtainen usko vaikuttaa kaikessa mitä ihminen tekee. Sellaista se tosi usko on. Jos sinä annat sananvapauden myös islamin vastustajille, uskot sananvapauteen. Se ei kuitenkaan ole islamia. Islamiin ei kuulu sananvapaus islamin vastustajille. Islam määrää sellaisille tappotuomion.
        Olen lukenut tämän muslimien omilta sivuilta. En vaan tullut ottaneeksi siitä osoitetta. Sama periaate kuitenkin löytyy varmaan muualtakin.


      • BLUE-BLUE
        ace.. kirjoitti:

        Tämäkö on se selkeä itsestäänselvyys:
        Assalaamu aleikum wa rahmatullaahi wa barakatuh.

        >>Henkilökohtainen uskontoni ei kuitenkaan tule vaikuttamaan seriffin tehtäviin, joten asia on loppuun käsitelty

        Henkilökohtainen usko vaikuttaa kaikessa mitä ihminen tekee. Sellaista se tosi usko on. Jos sinä annat sananvapauden myös islamin vastustajille, uskot sananvapauteen. Se ei kuitenkaan ole islamia. Islamiin ei kuulu sananvapaus islamin vastustajille. Islam määrää sellaisille tappotuomion.
        Olen lukenut tämän muslimien omilta sivuilta. En vaan tullut ottaneeksi siitä osoitetta. Sama periaate kuitenkin löytyy varmaan muualtakin.

        erinäisiä tulkintoja...
        Perinteisimmiltä sunnisivuilta löytyy valtavirran käsitykset: sunniforum on tutustumisen arvoinen.
        Ja tämä palsta ei ole keskustelua tietystä sefusta, henkilöstä etc, vaan Koraanista. Lisäkysymykset voit laittaa sähköpostiini, joka löytyy gallerista :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe