olen ollut 60-luvulla 8 vuotta naimisissa eskimonaisen kanssa ja voin sanoa että eskomonaisilla on todella tiukka pillu. olen myös nussinut sen jälkeen kymmeniä eskimonaisia ja toden totta, eskimonaisen tavara on tiukkaa lihaa. monet kymmenet kaverit sanoo ihan samaa. jos sinulla on pieni pili niin mene Grönlantiin ja iske itsellesi eskimonainen niin tiedät mitä tarkoittaa naida molempia puolia yht'äikaa. ja anaali niillä vasta onkin oikea lypsylaite. eskimonaisen perseeseen kun työnnät kalusi niin tunnet todellisen puristuksen.
Eskimoilla tiukempi
9
4712
Vastaukset
- ole vaan
sekoittanut hyljettä eskimo naiseen??
- tuli mullekin
mieleen. Haisiko kalalle?
- varmaan
tuli mullekin kirjoitti:
mieleen. Haisiko kalalle?
kännipäissään moottorikelkkaa.
- liukkis
olin lomalla grönlandissa kerran. nukuin iglussa, kun ovivaate lehahti. kohta tunsin hamuilevat huulet hepin tuntumassa. sitten se siirtyi ylemmäs ja kohta tunsin lämpimän hengityksen kasvoillani. silloin pokkani peti ja kampesin päälle. olipas tiukka vako vastassa, nopeasti mälli laukesi sisään. nukahdin. aamulla eskimomies kysyi, miksi minun vieressä makaa hylje kuolleena!
- tiukka pillu
Sitä hylkeenlihan syönti tekee!
- puutapäin
Kaveritkin ovat kertoneet samaa, ohhoh, minä kun en tunne yhtään kaveria, joka olisi ollut eskimonaisen kanssa. Missä nämä kaverisi asuvat ja missä päässeet naimaan kymmeniä eskimonaisia. heh heh heee....uskotavain juttu, mitä koskaan olen lukenut.
- Anonyymi
Joku tutkimusmatkailija 50-60 -luvulta vois kertoa. Ne on todistetusti nussineet niitä. Niillä kun oli viinaa mukana niin isät laittoivat tyttäriään ostoksille ja valuutta kulki jalkojen välissä. Monella naisella se on lompsa.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://6811222.com/H/Q1yUe 👈
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://6522333.com/H/4Ng2L 👈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524407S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114229Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434130Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693978- 853404
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673289IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150