Leijona suuttuu! Miksi, lepytys, seuraukset, kosto?

Neitsyt itse

Leijona-ystävätär nöksähtelee joskus, murjottelee ja eipä tämä tyttö uskalla edes kysyä mikä vaivaa! Tiedän, on aivan kamala suuttuessaan ja oikein vihainen!

Nyt on jostakin suuttunut; enpä ole päässyt juoneen kiinni mistä. Mutta hiertää ja pahasti! Itse olen täysin vilpitön, ei ole syytä vihotella, en siis ymmärrä miksi vihoittelee. Suoraa vastausta ei IKINÄ saa.

Mitä neuvoksi? Miten leijonat teidän mielestä suuttuu? Ja mistä te voitte ottaa nokkiinne???

7

2469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörröys

      helposti nokkiini, jos en koe ystävääni yhtä lojaalina minua kohtaan kuin minä olen häntä kohtaan.
      Olen erittäin luotettava ystävänä ja "aina olemassa" toiselle, joten odotan samaa myös vastapuolelta.
      Olen aika ehdoton tässä asiassa.. =(
      kun lisätään siihen vielä ylpeys, joka ei helposti anna periksi.. niin voi voi.

      Hyvä ystävä on sellainen, jonka päästän lähelleni, kaveria voi olla monen kanssa.. mutta kaverit onkin eri asia =)

      Ymmärrän myös hyvin tuon, miksi et ole päässyt juonesta kiinni..

      selllasta nyt ensimmäisenä tulee mieleen..

    • raivostuttavinta

      on epärehellisyys ja kieroilu, niitä en helposti anteeksi anna. Toisten hyväksikäyttäminen saa myös hermostumaan.

    • pörröys

      että puhutaan ihan mitä sattuu ja pidetään toista niin tyhmänä ettei se muka tajuais mikä on totuus.

      Tämä on tullut esille vastakkkaista sukupuolta tapailtaessa.
      Valehtelee asioista päin naamaa ja kuvittelee että se toinen ei tajua mitään..
      aikani tapailin ja katselin, että voiko olla totta. Sitten katosin jälkiä jättämättä. Siinä se toinen ihmetteli ja ruikutti perään.. turhaan!

      • muistutti...

        Tuo oli ihan kuin eräs tapaus itselläni tässä aikoinaan. Ero tulee siinä, että joka tuolla tavalla kieroili oli leijona nainen, ainoa mikä minut piti sen aikaa maisemissa oli juurikin tuo, että halusin katsoa onko tuo todellista, kun sen todeksi totesin niin läksin litomaan. Hänen tapauksessaan tuosta teki hänelle vaikean se, että hän tuntui itsekin uskovan valheensa, eli kuin jossain haavemaailmassaan jossa ei tarvinnut hyväksyä todellisuutta. Monia leijona naisia olen tavannut/tapaillut ja tämä on kyllä ainoa tällainen tapaus, ja hän vielä itse korosti omaa leijonaisuuttaan vaikka tuo ei leijona naisen "käytös kaavaan" sovi oikein mitenkään.


    • julie84

      Tiedän että leijona osaa olla tosi rasittava ja suuttuu välillä tosi helposti.Itse kun suutun tosissaan saatan raivota pari päivää raivokohtauksin ja mököttämällä.Parhaiten minut saa leppymään kun myötäilee mielipiteitäni ja on niinkun ei huomasikaan,tosin joskus se saa vaan raivostumaan entisestään.Paras keino on kun annat rauhassa leppyä ja jos raivoo ni raivoo

    • leijonana

      Minun neitsyt-ystävättäreni suuttua nöksähtelee joskus enkä tajua mistä. Minä olen aina kuunnellut hänen huolensa ja auttanut kaikin tavoin. Olen laskenut läpi korvien hänen sanalliset tölväisynsä kohta 20 vuotta. Hänelle on tärkeää että hän saa korostaa omaa paremmuuttaan minuun verrattuna. Olen antanut hänen tehdä niin koska en viitsi riidellä. Nolottaa ja suututtaa joskus kun hän varsinkin saadessaan yleisöä nälvii esim. painostani. Olemme työkavereita ja hän on aina suureen ääneen toitottanut miten me emme ole kertaakaan riidelleet vaikka olemme olleet samassa duunissa niin pitkään. Hän unohtaa armollisesti ne omat nöksähdyksensä. Kerran hän ei puhunut minulle yli kuukauteen eikä ollut minua huomaavinaankaan. Ajattelin silloin että kuka syyttä suuttuu se lahjatta leppyy ja niin kävi. Tuli muina miehinä juttelemaan ja selitti että ei hän suutuksissa ollut, on vain ollut kaikenlaista kiirettä. Olin uskovinani selityksen. Suuttumisen syynkin tajusin ja se oli täydellisen väärinkäsityksen aiheuttama. Eniten minua nyppii kun hän on ahdingossa yksityiselämässään eikä usko neuvojani asioiden ratkaisemiseksi. Toheltaa vain omaa rataansa ja työntää päänsä pensaaseen eikä halua nähdä tosiasioita ja hoitaa niitä kuntoon. Hänen mielestään kun oikein siivoaa ja jynssää ja pesee niin kaikki muu järjestyy siinä samalla.

    • Jousileijona

      Saatan suuttua turhasta, koska tapahtunut tilanne muistuttaa jostain vanhasta tapahtuneesta. Eli tavallaan suutun väärälle ihmiselle ja reagoin jo tapahtuneeseen.

      Parhaiten mies lepyttää minut pussaamalla ja halaamalla, naisesta en kyllä osaa sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe