Heips,
tulipa vain tässä mieleeni että nyt kun olen ruvennut säännöllisesti lenkkeilemään, niin pystyisin vaikka pari kertaa vkossa ottamaan mukaan juoksulle sporttisen koirasi.
Voisin olla samalla hyödyksi jollekkin tällä tavalla ja olisi kiva saada koirakaveri mukaan liikkumaan:)
Kokemusta koirista on, itsellä ollut rotikka, sakemannisekoitus ja bichon havanais sekä läheisilläni on aina ollut koiria (isoja)joiden kanssa on tullut oltua tekemisissä paljon.
Kovasti tykkäilen dogeista ja harkinassa on hommata sellainen joskus vielä.
Olen siis 25v ja sinun tulisi asua akselilla Hakaniemi-Kallio-Vallila-Arabia-Hermanni-Itä-Pasila-
Kumpula-Merihaka-Krunikka jne...Onnistuu aamu/päivä/ilta-aikaan, riippuen työvuoroista.
Kiinnostusta?
Voin lenkittää koiraasi samalla kun itse lenkkeilen!
aikuinen_
1
471
Vastaukset
- aikuinen_
lisään vielä että minusta voi saada hoitoapua (sinun kotiisi, itsellä 2 kissaa suht pienessä asunnossa.
Ja mailihan oli [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102