Kiinteistönvälitys Iisalmessa

Asunnon etsijä

Hei!

Haluaisimme kuulla asiallisia ja aikuismaisia kommentteja kokemuksista Iisalmen kiinteistönvälittäjistä? Mistä saitte hyvää ja laadukkainta palvelua sekä ostajan että myyjän näkökulmasta. Kannattaako maksaa välityspalkkio? Oliko palvelu sen arvoista vai kannattaako myydä itse?

12

3228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

myydä itse.. kummosia papereita ei tarvitse hankkia ja myyntiajan päätät itse. Välityksillä ei ole kiirettä, pääasia että myytävää on. Melko ihme sakkia; kun jotain kysyy niin vastaus on ylimalkainen jos sitäkään vähää. Kait ne Iisalmessa luulee, että akat ei osaa myydä eikä ostaaa omia asuntoja tai äijän pitäs olla mukana lompsan kanssa.

• -Kooma-

Myynnin kannalta ajatellen... itse tekisin niin, että pyytäisin esim. viideltä välittäjältä arvion asuntoni realistisesta myyntihinnasta. Sitten pudottaisin pois suoraan pienimmän arvion tehneen sekä suurimman arvion tehneen. Jäljelle jääneistä valitsisin kai sen, jossa kokisin saaneeni parasta palvelua.
      Myisin siis välittäjän kautta, mutta onnistuu se myynti varmaan ihan hyvin ilman sellaistakin.

• :-)

Itse tein viime keväänä vertailua useamman välittäjän palveluista ja hinta-arvioista. Yksi oli huomattavasti (toistakymmentätuhtatta) pienempi kuin muiden arvio, ja suhtautuminen muutenkin ylimalkaista. Toisessa taas oltiin mielestäni vähän liiankin hanakoita utelemaan muitakin kuin asuntoon liittyviä asioita - tuolta en edes ottanut arviota. Huoneistokeskus oli asiallisin ja hinta-arvioi kohdallaan, välityspalkkiosta pystyi neuvottelemaan (vaikka on niillä se prosenttikin olemassa), ja talo myytiin alle viikossa, sillä hintaa mitä oltiin vailla. Tietenkin tilanteeseen vaikuttaa aina myös se, onko myytävälle kohteelle sopivia ostajia - meillä se vaan sattui just kohilleen :). Onnea asunnon myyntiin!

• ilmaa

Paljonkohan nämä välittäjät laittaa ilmaa näihin myyntikohteisiin? (tottakai tavoitteena on voitto)

• toki, ei
        ilmaa kirjoitti:

Paljonkohan nämä välittäjät laittaa ilmaa näihin myyntikohteisiin? (tottakai tavoitteena on voitto)

sitä muuten uusilla autoilla kannata kiertää kohteita tutustumassa.

• dfovbhjkhdlkab

huoneistokeskus on ihan paska paikka ja ne äijät siellä..huh huh.varsinkii se yks.ihme peruna suussa puhujia!!

• kalliinpi
        ilmaa kirjoitti:

asunto sitä isompi välityspalkkio.
        Mutta on niillä aika isot palkkiot prosenteissa.

• firmaa

ja missä päin Iisalmea ovat, en tunne paikkoja.
      Tietysti suositukset otetaan huomioon.

• suosin vihreätä

Iisalmen välittäjistä kahta firmaa testannut... tähän oranssiin en astu jalallakaan enää ikinä!!!

• ja missä

tää vihreä sijaitsee.
        Kiitos jo etukäteen.

• kaupat

Katso lähiaikoina olevia ilmoituksia ja toimi!

• pitäs tulla
        kaupat kirjoitti:

Katso lähiaikoina olevia ilmoituksia ja toimi!

lehdet kun vaikka minkälaista ilmoitusta täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      88
      1651
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      179
      1234
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe