Jahas, tiensä päässä

Ben_Sjatkel

on tämäkin palsta. Ja ei enää elvy. Nykyisin kaikenlaiset YouTube linkit vain täyttävät palstan, ei siis huuhaakeskustelut. Sääli, sääli... GodBajs...

Bengt

41

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Ei huuhaa koskaan lopu...maailma on sitä pullollaan;o))))

• Ben_Sjatkel

maailmasta mutta on jo poissa tältä hyyhyy palstalta. Borta, finito!

Bengt

• kipparinoma
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

maailmasta mutta on jo poissa tältä hyyhyy palstalta. Borta, finito!

Bengt

Onks naäi pahasti asiat...:o/..Auttaiskohan elvytys...painele sä niin mä puhaltelen;o)))...

• Ben_Sjatkel
        kipparinoma kirjoitti:

Onks naäi pahasti asiat...:o/..Auttaiskohan elvytys...painele sä niin mä puhaltelen;o)))...

Elvytys ei auta. Tämä palsta on vain ilmoitustaulu YouTuBen laittomille linkeille. Näin on.
        Muuta sinäkin Maailman Menoa palstalle.

Bengt

• kipparinoma
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Elvytys ei auta. Tämä palsta on vain ilmoitustaulu YouTuBen laittomille linkeille. Näin on.

Bengt

huhhahaalla...ei tahdo muualle...pelottaville palstoille...;o))))

• quunoma
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Bengt

Bengt wigittele mun igiomaa:(

• Rappiomies
        kipparinoma kirjoitti:

huhhahaalla...ei tahdo muualle...pelottaville palstoille...;o))))

ja yksin huuhaailet.

Bengt

• kipparinoma
        Rappiomies kirjoitti:

ja yksin huuhaailet.

Bengt

igioman kanssa mä:o))))
        Tai sit vedän monologia;o))))

• Ben_Sjatkel
        quunoma kirjoitti:

Bengt wigittele mun igiomaa:(

sillä Bengt on vain nettihahmo ja Bengtiä ei ole...

Bengt

• outzak

Eihän meidän huuhaa saa tiensä päässä olla!!:(((

Minä en oo ainakaan yhtään linkkiä tänne laittanut... Kun en ossaa semmosta tehä. Enkä muutenkaan, kun miusta on mukavempaa jutella ihan ihmisten kesken, eikä sillei, et videot juttelee toisilleen....:)))

• Ben_Sjatkel

80% nykyisistä viesteistä on YouToBe linkkejä.
        20% on huuhaakeskustelua.
        Ja Maailman Menoa palstalla on 900 viestiä ja täällä vain 400. Huuhaapalsta on tiensä päässä!

Bengt

• Ben_Sjatkel
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Ja Maailman Menoa palstalla on 900 viestiä ja täällä vain 400. Huuhaapalsta on tiensä päässä!

Bengt

380 / 1200 viestiä.
        Stoppi on huuhaalla.

Bengt

• outzak
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Bengt

monelta päivältä olet tutkimustasi tehnyt..?? Ei tästä nyt niin kovin montaa päivää ole, kun huuhaalle oli tullut yli 900 viestiä päivässä... yli tuhannenkin on menty monesti.

Ei kai täällä mikään palstojen välinen kilpailu ole meneillään, kai...???:)

En voi kieltää, etteikö minuakin harmittaisi nuo jatkuvat videoiden ja kuvien lähettämiset, omin käsin kijoitettujen viestien sijaan.. Mutta noi sun prosentit kuulosti vähän liioitelluilta......

• Avenging.Angel

on väliä jos kaikki häipyy? Sittenhän on enempi tilaa

• Ben_Sjatkel
        Avenging.Angel kirjoitti:

on väliä jos kaikki häipyy? Sittenhän on enempi tilaa

tilaa...

Bengt

• Ben_Sjatkel
        outzak kirjoitti:

monelta päivältä olet tutkimustasi tehnyt..?? Ei tästä nyt niin kovin montaa päivää ole, kun huuhaalle oli tullut yli 900 viestiä päivässä... yli tuhannenkin on menty monesti.

Ei kai täällä mikään palstojen välinen kilpailu ole meneillään, kai...???:)

En voi kieltää, etteikö minuakin harmittaisi nuo jatkuvat videoiden ja kuvien lähettämiset, omin käsin kijoitettujen viestien sijaan.. Mutta noi sun prosentit kuulosti vähän liioitelluilta......

Ei kai kilpailua mutta Suomi24 mittaa kuitenkin.
        Ja videolinkkien liistaminen ei ole huuhaata, ei ainakaan aitoa huuhaata.

Kakarat ovat vallanneet palstan ja siitä seuraa vain palstan kuolema.

Bengt

• Avenging.Angel
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Ei kai kilpailua mutta Suomi24 mittaa kuitenkin.
        Ja videolinkkien liistaminen ei ole huuhaata, ei ainakaan aitoa huuhaata.

Kakarat ovat vallanneet palstan ja siitä seuraa vain palstan kuolema.

Bengt

Täällä saa olla kuka haluaa

• outzak

Täällä saa olla kuka haluaa

..ja se on hyvä juttu!! Kivaa kun on mahdollisuus jutella monenlaisten ihmisten kanssa!!! Noi jatkuvat linkit muakin kyllästyttää, mut ei kai niiden paljous tarkoita, et tää palsta olis kuolemassa...???

Mä kyl epäilen että suurin osa noista linkittäjistä on ihan aikuisia.. Se mua ihmetyttää etteivät he koskaan sano mitään ihan itse!!!! Ei sen tällä palstalla niin viisasta tarviis olla...

• Avenging.Angel
        outzak kirjoitti:

..ja se on hyvä juttu!! Kivaa kun on mahdollisuus jutella monenlaisten ihmisten kanssa!!! Noi jatkuvat linkit muakin kyllästyttää, mut ei kai niiden paljous tarkoita, et tää palsta olis kuolemassa...???

Mä kyl epäilen että suurin osa noista linkittäjistä on ihan aikuisia.. Se mua ihmetyttää etteivät he koskaan sano mitään ihan itse!!!! Ei sen tällä palstalla niin viisasta tarviis olla...

minäkin voin enemmän höpöttää.
        Onko kokkola sulle tuttu paikka?

• Ben_Sjatkel
        outzak kirjoitti:

Kun heillä ei ole mitään sanottavaa ei asiaa niin lähettävät linkkejä!
        Mitäänsanomattomia, asiattomia linkkejä.
        Mitä ja miten juttelet hönön kanssa jotka vain linkittää sinut YouToBen älyttömiin videoihin?
        Ei se ole Huuhaata vaan tappaa palstan! Minä olen nähnyt jo monien palstojen kuoleman juuri älyttömien viestien ansiosta... :-hähähähäää

Bengt

• outzak

olla.. Oon kyllä Suomea kiertänyt ristiin rastiin, mutta eipä tule mieleen, että olisinko käynyt kokkolassa......

Mites, onko Mikkelin seutu sulle tuttua..???:)))))

• Ben_Sjatkel

Mutta onhan minulla tuttuja siellä. Miksi kysyt?

Bengt

• outzak
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Kun heillä ei ole mitään sanottavaa ei asiaa niin lähettävät linkkejä!
        Mitäänsanomattomia, asiattomia linkkejä.
        Mitä ja miten juttelet hönön kanssa jotka vain linkittää sinut YouToBen älyttömiin videoihin?
        Ei se ole Huuhaata vaan tappaa palstan! Minä olen nähnyt jo monien palstojen kuoleman juuri älyttömien viestien ansiosta... :-hähähähäää

Bengt

Mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa!!!!

Ilmaisinko sen jotenkin huonosti, vai...????

Mäkin haluaisin, että ihmiset juttelis täällä ihan omin sanoin mitä tahansa. En mä noita linkkejä ees aukase, mieluummin luen jotain, mitä ihan itse on kirjotettu.

Miksi toi hähähähäää...??? Olisko susta kauhean hauskaa, että tää palsta loppuis....????

• Avenging.Angel
        outzak kirjoitti:

olla.. Oon kyllä Suomea kiertänyt ristiin rastiin, mutta eipä tule mieleen, että olisinko käynyt kokkolassa......

Mites, onko Mikkelin seutu sulle tuttua..???:)))))

nuorempana pyöriny mäntyharjulla päin.

• outzak

nuorempana pyöriny mäntyharjulla päin.

lähellähän se mänttis on, mut enpähän oo sielläkään juuri pyörinyt..

Hmmm.... Vai nuorempana... Kuinkas vanha enkeli sä sit ootkaan..??

• Ben_Sjatkel
        outzak kirjoitti:

Mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa!!!!

Ilmaisinko sen jotenkin huonosti, vai...????

Mäkin haluaisin, että ihmiset juttelis täällä ihan omin sanoin mitä tahansa. En mä noita linkkejä ees aukase, mieluummin luen jotain, mitä ihan itse on kirjotettu.

Miksi toi hähähähäää...??? Olisko susta kauhean hauskaa, että tää palsta loppuis....????

Mutta kun olen palstojen kuoleman jo niin monesti nähnyt. Eihän palsta ole loppumaisillaan vaan huuhaa on poissa pian. Oikeaa huuhaata ei ole viime aikoina näkynyt... Ehkä jokunen vanha huuhaalainen sitä lähettelee mutta saapi vain linkkejä vastaukseksi. Sorry...

Bengt

• Avenging.Angel
        outzak kirjoitti:

lähellähän se mänttis on, mut enpähän oo sielläkään juuri pyörinyt..

Hmmm.... Vai nuorempana... Kuinkas vanha enkeli sä sit ootkaan..??

sopivan ikäinen.Tansseissa pyörin sielläpäin.

• outzak
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Mutta kun olen palstojen kuoleman jo niin monesti nähnyt. Eihän palsta ole loppumaisillaan vaan huuhaa on poissa pian. Oikeaa huuhaata ei ole viime aikoina näkynyt... Ehkä jokunen vanha huuhaalainen sitä lähettelee mutta saapi vain linkkejä vastaukseksi. Sorry...

Bengt

Mä kun tänne saavuin, niin oikea huuhaa oli jo kuollut, niin olen kuullut. Mäkään en osaa huuhaata kirjottaa, oon sen jo moneen kertaan täällä todennut.

Osaiskos herra Sjatkel?? Pitäis kai osata, kun kuitenkin suht kärkevästi palstaa arvostelet... Eihän semmoista voi arvostella, mitä ei itse osaa!! Vai voiko???

Mitä se OIKEA huuhaa ees on..?? Sitä on täällä monesti kyselty. Kuka osais vastata?????

• outzak

sopivan ikäinen.Tansseissa pyörin sielläpäin.

Mehän ollaankin sit saman ikäisiä!! Mäkin kun oon just sopivan ikäinen!!:)))

Me käytiin jokin aika sitten Tommolan lavalla Yölinnun keikalla. Onkos Tommola tuttu paikka..??:)))

• Ben_Sjatkel
        outzak kirjoitti:

Mä kun tänne saavuin, niin oikea huuhaa oli jo kuollut, niin olen kuullut. Mäkään en osaa huuhaata kirjottaa, oon sen jo moneen kertaan täällä todennut.

Osaiskos herra Sjatkel?? Pitäis kai osata, kun kuitenkin suht kärkevästi palstaa arvostelet... Eihän semmoista voi arvostella, mitä ei itse osaa!! Vai voiko???

Mitä se OIKEA huuhaa ees on..?? Sitä on täällä monesti kyselty. Kuka osais vastata?????

niin oikea huuhaa oli jo kuollut. Niin kai, oli kuollut. Ja nyt kuolee lopullisesti.
        Enhän minä palstaa arvostellut, en ollenkaan.
        Totesin vain että palsta on tiensä päässä eikä enää ole HuuHaapalsta vaan joku linkkien vaihtelupalsta.
        Huuhaata oli ennen kun itse kirjoittelimme hassuja juttuja ja naureskelimme toisillemme. Ja valehtelimme oikein olan takaa. Kerroimme aivan mielettömiä asioita toisillemme ja saimme samaa huuhaata takaisin eikä mitään linkkejä.

Jos ei ole mitään sanottavaa niin laita joku linkki.

Bengt

• outzak
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

niin oikea huuhaa oli jo kuollut. Niin kai, oli kuollut. Ja nyt kuolee lopullisesti.
        Enhän minä palstaa arvostellut, en ollenkaan.
        Totesin vain että palsta on tiensä päässä eikä enää ole HuuHaapalsta vaan joku linkkien vaihtelupalsta.
        Huuhaata oli ennen kun itse kirjoittelimme hassuja juttuja ja naureskelimme toisillemme. Ja valehtelimme oikein olan takaa. Kerroimme aivan mielettömiä asioita toisillemme ja saimme samaa huuhaata takaisin eikä mitään linkkejä.

Jos ei ole mitään sanottavaa niin laita joku linkki.

Bengt

linkkiä laita!!:) Kun en ossoo, pahus..

Kyl tässä maalla asumisessa on tunnelmaa... Justiinsa rantasaunassa käytiin ja ei tarvinnu ku kolme karhua hätistää tieltä pois!! Yleensä niitä on enemmän. Nii, no se ykshän meillä on lemmikkinä, se vaan hikoilee saunassa liikaa ja haisee pahalle..

Ja niin pimiääkin oli, että kolautin pääni kolme kertaa oveen, ennenku kahvan löysin.. Sit sain öljylamppuun laitettua tulen ja sain opastettua karhun sekä miehen saunamökkiin.

Kyllä tää vaan on sellasta ylellisyyttä, mitä kaupunkilaiset ei ymmärrä!!!!!

• Avenging.Angel
        outzak kirjoitti:

Mehän ollaankin sit saman ikäisiä!! Mäkin kun oon just sopivan ikäinen!!:)))

Me käytiin jokin aika sitten Tommolan lavalla Yölinnun keikalla. Onkos Tommola tuttu paikka..??:)))

tota tommolansalmea

• outzak

tota tommolansalmea

paikannimee tiedä, mut siellä on iso tanssilava kuitenkin.

Pikkusen v*tutti, kun tykkään yölinnusta ja mun muu seurue halus viettää illan karaoketeltassa silloin... En oikein kehdannut itekseenkään mennä sitä sinne lavalle ihailemaan...:(((

• Avenging.Angel
        outzak kirjoitti:

paikannimee tiedä, mut siellä on iso tanssilava kuitenkin.

Pikkusen v*tutti, kun tykkään yölinnusta ja mun muu seurue halus viettää illan karaoketeltassa silloin... En oikein kehdannut itekseenkään mennä sitä sinne lavalle ihailemaan...:(((

olisit voinu mennä.Vai olisiko joku ollu mustasukkainen?

• outzak

olisit voinu mennä.Vai olisiko joku ollu mustasukkainen?

Mut en mä muuten uskaltanut. Kun edes käväistiin siellä lavan puolella, ni meinattiin joutua tallotuiksi... Ne tanssijat, ja ne himokkaat naiset... Kyl mä mielummin luikin karkuun, kuin et olisin niitten kans ruvennut taistelemaan.....

• Brune..ejk...

tai sitten ei....
      EI MUUTA KU KAIKKI TEKOHENGITYSTÄ ANTAMAAN..!!!
      Aahaa mun nukkumaanmenoaikaaaaaaaaaaaaaaa...tyyny hyvin ja matka höyhensaarille käy....diu diu...=:0))))))

• Ben_Sjatkel

Eikä tehohoitokaan. Palsta kuolee ja hiipuu hiljalleen, voi voi...
        YouToBen mainospalstaksi vain...

No, Brune, kirjoitteles oikeita HuuHaa viestejä ja pelasta palsta.

Bengt

• Ben_Sjatkel kirjoitti:

Eikä tehohoitokaan. Palsta kuolee ja hiipuu hiljalleen, voi voi...
        YouToBen mainospalstaksi vain...

No, Brune, kirjoitteles oikeita HuuHaa viestejä ja pelasta palsta.

Bengt

osaa kirjoittaa huuhaata.....moon taantunut.....
        =:0)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2444
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1839
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1407
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1406
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      193
      1248
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1035
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      840
    Aihe