Mitä mieltä ootte siitä,kun Rakkaan lemmikin menettää ja haluaa tuhkata?Meijän rakas Prinsessa on tuhkattu ja säilytämme hänen tuhkaa kotona kirjahyllyssä?Astia jossa tuhka on,on nätti posliininen purkki.
Missä Te säilyttäisitte tuhkaa?
Menetin Prinsessamme syliini 7.1.03:(
Mitä mieltä koiran tuhkan säilyttämisestä kotona?
12
9027
Vastaukset
- Rotta
Hienoa =) Tärkeitä nuo eläimet ovat :)
- Kiratsu
Niin munkin mielestä lemmikit on tärkeitä:)
Halusimme Prinsessamme kotiin ja saimme.... - Maastomakkara
Kiratsu kirjoitti:
Niin munkin mielestä lemmikit on tärkeitä:)
Halusimme Prinsessamme kotiin ja saimme....tuhkauurna kulkee mukana myös muutoista toiseen. Kaikkialla kun ei ole pieneläinhautausmaata lähettyvillä, mielestäni hyvä tapa tuhkata ja säilyttää uurna kotona, vaikka sitten kirjahyllyssä. Tuttavallani tuhkauurnan vieressä on koirasta kuva viimeisinä pirteinä päivinään.
Osoittaa että koira on ollut rakas perheenjäsen, jonka muistoa vaalitaan.
- Kaisa
kun meidän ukosta aika jättää, tuhkan käyn sirottelemassa tunturille ja uurnan poltan.
Säilyy mukavammin muistossa elävänä,
eikä purkissa kirjahyllyllä.- Ferro
Olen Kaisan kanssa samaa mieltä, en minäkään ole halunnut yhtään uurnaa kirjahyllyyni, vaikka vuosien varrella olen neljästä koirasta joutunut luopumaan. Mulla on niistä aivan erilaisia muistoja kuin tuhka, ne muistot on sydämessä.
- tuuli
Hei, tosi hieno ele menetettyä pikku ystävää kohtaan. Itselläni on myös uurna kirjahyllyssä, koska halusin hänet kotiin. Kun isompi suru joskus hellittää niin ripottelen tuhkan meille tärkeään paikkaan.
- Amanda
Kun aika rakkaasta arktista rotua olevasta ystävästäni joskus jättää, teettäisin siitä mielelläni lämpimän torkkupeiton! Voisin sitä sitten paijailla vieläkin halutessani.
- Jazzy
meilläkin on koiramme tuhka kirjahyllyssä!oli ensiksi tarkoitus ripotella se metsään,missä sen kanssa usein kuljimme...mutta päätimme kuitenkin säilyttää se!meidänkin koiran tuhkaus on todella nätissä purkissa,ja sen viimeisin kuva on siinä vieressä!mielessä on myös kyllä käynyt että veisimme sen jonnekkin eläintenhautausmaalle...mutta täytyy nyt katsoa..!!
- ewy
... itse en voisi kuvitella, että omat mamman mussut kärvennettäisin ja laitettaisiin purkkiin. Meillä jokainen paremmille maille siirtynyt eläin on haudattu tiettyyn paikkaan ja jokaisella on kasvatettu oma kuusi. =,) Aina tulee itku, kun sinne menee..
- Koiruli
Moiks.Mulla on kirjahyllyssä kahden koirani uurnat,olen sanonut läheisilleni,että sit ku minusta aika jättää ni minut tuhkataan ja kaikkien tuhkat sirotellaan samaan paikkaan.....
- Kiratsu
niin mutkin tuhkataa ja kaikki koirut laitetaa samaa paikkaa mun kans =) Kun aika jättää...toivottavast ei ihan heti.
- manninen
Kun midän pikku-mussukka nukkui pois, päätimme tuhkata ja ripotella tuhkan sitten paikkaan joka oli meille molemmille rakas. Mutta kun uurna vihdoin saapui emme ole raskineet siitä luopua, tuntuu kun mussukkamme olisi palannut kotiin. Ikävä on vielä liian suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968