Luonto tärkeä

vesimiehelle rauhaa ...

Luin tuossa aiemmin kirjoitetun tekstin , luonto ja sen merkitys vesimiehelle on tärkeä . Se on kuin osa itseäni . Luonnossa mieli kuin lepää , näin saa rauhan itseni sisälle . Saa vaipua omiin ajatuksiin , miettiä olla katsella kuunnella . Järven ranta , istua hiljaa se kuin puhdistaa itseni sisältä . Moni miettii pahan olon sisäistä pois saantia . Sen eten on tehtävä työtä . Asiat on käytävä vain itsensä kanssa läpi . Onko parempaa paikkaa kuin luonnossa oleminen yksin omien ajatusten kanssa .
Se on kuin puhdistus itselleni sisäisesti . Vesimies on tietyllä tavalla tempperamenttinen , mutta toisaalta rauhaa rakastava , asioiden pohtija . Itse ainakin olen , kaipaan yksinoloa , hiljaisuutta välillä . Nauttien vain esim. luonnosta .

7

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääkuningatar

      kauriillakin; luonto, hiljaisuus, yksinäisyys. Niitä sitä kaipaa silloin tällöin, saa ladata akkujaan ja jaksaa taas paremmin. Nautin järven rannalla istuskelemisesta ja luonto on aina kaunis varsinkin ruskan aikaan..

      • vesimiehelle myös

        Uskompa et monelle muullekkin on luonto tärkeä ja onko sen parempaa voimavarojen keräämistä . HILJAISUUS , LUONNON KAUNEUS , VESI ... tuulen humina . Kunpa moni osaisi nauttia näistä , vesimies ainakin osaa . Itselleni merkitseetodella paljon .


    • edelliseen

      puhujaan.
      terveisin skope

      • Kyllä,tulisin hulluksi ilman hiljaisuutta,yksin oloa,tekemättömyyttä,sitä että saa vaan olla ja tuijottaa,mitään ei tarvi tehdä,mitään ei tarvi kuunnella eikä mitään ajatella jos ei halua.


    • vesinainen

      Täysin samanlainen olen minä. Täytyy saada olla paljon yksin.
      Ja luontoa ja eläimiä rakastan enemmän kuin öykkäröivää ihmiskuntaa.

    • Kate83

      mieltä=).. Luonto ja sen merkitys..aah.. kuin rauhaa sisimpään=).. Oon aina tykänny luonnosta ja sen rauhasta=).. Kuin lukisit minusta avointa kirjaa=).. Ajattelen juuri noin=)..

      Vesimies Nainen=)..

      • samaa

        On mukava mietiskellä rauhallisessa ympäristössä asioita...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe