Olli Oikarinen

Olipas surkea esitys toisen Jyrki-kaverinsa ohjelmassa. Molli-Olli on varsin hauska, positiivinen ja viihteellinen hahmo, mutta politiikalle hänellä ei näytä olevan paljoa annettavaa. Itse asiassa hän saattaa jopa viedä puolueelta uskottavuuttakin ehdokkuudellaan.

5

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adolf

molli-olli ehdokkaana... totaalista äänten kalastelua. jätkä on tyhmä kuin saapas ja senkö pitäisi päästä edustamaan meitä. hyi helvetti, eikö kokoomuksella ole tosiaankaan muita äänten keräysmuotoja. on vakaumuksellinen porvaripuolue vajonnut aika alas, toisaalta edellinen pressanvaali näytti puolueen todellisen karvan-valtaa halutaan hinnalla millä tahansa. sosialistit olivat mieluisimpia kumppaneita kuin porvarit, siis valta sokaisee.

• Tahvanainen

Molli-Olli piereskeli viimeisessä Jyrki ohjelman lähetyksessä mielenosoituksellisesti ja kuuluvasti.Kokoomushan onkin tunnetusti älyä ja sivistystä arvostava puolue.

• Teppo

Se jätkä muuta ku omia etujaa siellä aja.
      Työn teon tulee aina kannattaa- kaikkihan nii sanoo ja tuottajana vielä sanoo et suomalaisest musiikist vienti tuote ja sit se maalämpö juttuki... Remontti-Reiskaha pisti sille se uutee taloo sellase. Pelle. Mut viel pellempi oli Kari Peitsamo. Mokomaki kommarin ketale!

• Molli-Olli

Älkää hei viittikö haukkuu mua! Musta tulis parempi edustaja ku teistä kaikista yhteensä!

• Riina

Täysin perusteetonta "perustelua" Ollilla on paremmat teemat kun esim. Lea Saukkosella, joka on vähän tylsä. Musta noi vaaliteemat on hyvät (maalämpö, musiikki ja työnteon kannattavuus, ja sanavalmis tuo Olli näyttää olevan mun mielestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe