Olipas surkea esitys toisen Jyrki-kaverinsa ohjelmassa. Molli-Olli on varsin hauska, positiivinen ja viihteellinen hahmo, mutta politiikalle hänellä ei näytä olevan paljoa annettavaa. Itse asiassa hän saattaa jopa viedä puolueelta uskottavuuttakin ehdokkuudellaan.
Olli Oikarinen
5
1756
Vastaukset
- adolf
molli-olli ehdokkaana... totaalista äänten kalastelua. jätkä on tyhmä kuin saapas ja senkö pitäisi päästä edustamaan meitä. hyi helvetti, eikö kokoomuksella ole tosiaankaan muita äänten keräysmuotoja. on vakaumuksellinen porvaripuolue vajonnut aika alas, toisaalta edellinen pressanvaali näytti puolueen todellisen karvan-valtaa halutaan hinnalla millä tahansa. sosialistit olivat mieluisimpia kumppaneita kuin porvarit, siis valta sokaisee.
- Tahvanainen
Molli-Olli piereskeli viimeisessä Jyrki ohjelman lähetyksessä mielenosoituksellisesti ja kuuluvasti.Kokoomushan onkin tunnetusti älyä ja sivistystä arvostava puolue.
- Teppo
Se jätkä muuta ku omia etujaa siellä aja.
Työn teon tulee aina kannattaa- kaikkihan nii sanoo ja tuottajana vielä sanoo et suomalaisest musiikist vienti tuote ja sit se maalämpö juttuki... Remontti-Reiskaha pisti sille se uutee taloo sellase. Pelle. Mut viel pellempi oli Kari Peitsamo. Mokomaki kommarin ketale! - Molli-Olli
Älkää hei viittikö haukkuu mua! Musta tulis parempi edustaja ku teistä kaikista yhteensä!
- Riina
Täysin perusteetonta "perustelua" Ollilla on paremmat teemat kun esim. Lea Saukkosella, joka on vähän tylsä. Musta noi vaaliteemat on hyvät (maalämpö, musiikki ja työnteon kannattavuus, ja sanavalmis tuo Olli näyttää olevan mun mielestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713