Onko tosi, että vesimiehet on tosi vaikeita ihmisiä? Ainaki omal kohal oon hirveen monimutkanen, ei löydy yhtä suuntaa mihinkään. Vai oonko vain vainoharhanen?
outo?
15
2580
Vastaukset
- Vesimies(N)
tuota noin, ollaan kyllä. vähän sellasia "tuuliviirejä" ;) MUTTA,kyllä me osataan jutella asioista kuin asioista! (kun on tärkeetä) meillä ei ole sellasia "sääntöjä" tai "aikatauluja" kaikki on tehty rikottavaksi..
ÄLÄ ainakaan rakastu meihin veskareihin! ;)
Näkyillään! - "erimies"
Olen vaikea henkilö kun muut eivät tiedä oikein mikä minua kiinnostaa kun yhtenä päivänä teen sitä ja seuraavana toista. Joskus taas en tee mitään vaan olen yksin... ! Olen labyrintti. :D
- Aquarius(n)
..vieköön,näinkö olikin selitettävissä superveemäinen luonteeni?Kai sitten vissiin..:)
- vaikkei myönnäkaan
Veskari ei itsekään tiedosta ongelmaansa. Se ongelma on fyysisen ja psyykkisen minän yhdistäminen tai yhteensovittaminen, pilvistä maanpinnalle. Erityisesti ongelmia syntyy neitsyen kanssa, kun se kertoo totuuden vesimiehelle.
- Vesimies(N)
JUST JOO, me vain ollaan tälläsiä. Neitsyt?? hmmp. noh,sellaset pilkunviilaajat me pyyhkästään samantien omille kuvioille.. ei sitten kannata tutustua meihin, jos et pidä kuulemasta/näkemästä.. ;)
Hyviä jatkoja! :)) - en tiedä
Vesimies(N) kirjoitti:
JUST JOO, me vain ollaan tälläsiä. Neitsyt?? hmmp. noh,sellaset pilkunviilaajat me pyyhkästään samantien omille kuvioille.. ei sitten kannata tutustua meihin, jos et pidä kuulemasta/näkemästä.. ;)
Hyviä jatkoja! :))Yleensä mennään sinne minne nenä näyttää, mutta vesimies menee aina muualle. Joskus maapallon taakse ja kauemmaksikin.
- elena
en tiedä kirjoitti:
Yleensä mennään sinne minne nenä näyttää, mutta vesimies menee aina muualle. Joskus maapallon taakse ja kauemmaksikin.
täytyy tännekin kirjoittaa, että seurustelin vesimiehen kanssa (itse skorpioni) ja se vesimies ei ainakaan koskaan halunnut keskustella ongelmista tms.. oli tosi inhottavaa kun ei voinut puhua kun toinen ahdistui..
- veskaritytsy.
elena kirjoitti:
täytyy tännekin kirjoittaa, että seurustelin vesimiehen kanssa (itse skorpioni) ja se vesimies ei ainakaan koskaan halunnut keskustella ongelmista tms.. oli tosi inhottavaa kun ei voinut puhua kun toinen ahdistui..
Minä haluan puhua mutta kala ahdistui....
- vesimiesnainen
veskaritytsy. kirjoitti:
Minä haluan puhua mutta kala ahdistui....
Kävi aivan samoin, minä halusin keskustella asiat halki, kala-mies vain urahteli, ei osallistunut mitenkään aiheeseen :(
- en tiedä
vesimiesnainen kirjoitti:
Kävi aivan samoin, minä halusin keskustella asiat halki, kala-mies vain urahteli, ei osallistunut mitenkään aiheeseen :(
Yleensä se on niin että kuuntelija ahdistuu kun vesimies avautuu. Riippumatta merkistä. Mutta toisaalta vesimies ei kerta kun skope tai neitsyt avautuu.
- puhuminen ongelma
elena kirjoitti:
Vesimies , itse puhun , keskustelen ja tuo julki kyllä toiselle ongelmani tai yhteiset ongelmat jos elää toisen kanssa yhdessä . Outoa sikäli jos vesimies ahdistuu , mutta onko miehen ja meidän naisten välillä siinä ero .
En ole jäkätävää tyyppiä , sanon kyllä suoraa ja selkeällä suomenkielellä tai ota selvää mistä nyt kengät ahdistaa . Tulta ja tappuraa , se on siinä se . En ole pitkävihainen ja näin asioiden keskusteleminen olisi tärkeää , elämänkoulu on opettanut ja ehkä tietyissä asioissa koulinut itseäni . Parempi puhua kuin ahdistua ongelmien viidakkoon .
Sanoit et voisi puhua kun toinen ahdistuu ...?
OLETKO MIETTINYT , KYSYNYT TIEDÄTKÖ SYYN SIIHEN .MISTÄ MOINEN KÄYTÖS VOISI JOHTUA ?! - on totta
elena kirjoitti:
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että vesimies ahdistuu, jos keskustelu syvenee eikä vesimies pysty sitä käsittelemään. ksinkertaisesti vaan vesimiehen pää on niin täynnä omia (mielikuvitus)asioita, että sinne ei sovi muuta. Tai jos uusi asia rikkoo sen oman ajatuskuvion. Vesimies on erittäin huono ottamaan vastaan uusia asioita ja siten kaikesta uudistusmielisyydestä (?) huolimatta vesimies on voimakkaasti saturnusvaikutteinen. Totta on että vesimies ahdistuu, jos keskustelu menee yhtään syvemmälle. Katsokaapa vaikka vesimiesten määrää astrologiasivuilla. Jokunen täällä vain on, muut seilaavat muualla. Vesimies ei ole kiinnostunut astrologiasta.
- muuten
on totta kirjoitti:
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että vesimies ahdistuu, jos keskustelu syvenee eikä vesimies pysty sitä käsittelemään. ksinkertaisesti vaan vesimiehen pää on niin täynnä omia (mielikuvitus)asioita, että sinne ei sovi muuta. Tai jos uusi asia rikkoo sen oman ajatuskuvion. Vesimies on erittäin huono ottamaan vastaan uusia asioita ja siten kaikesta uudistusmielisyydestä (?) huolimatta vesimies on voimakkaasti saturnusvaikutteinen. Totta on että vesimies ahdistuu, jos keskustelu menee yhtään syvemmälle. Katsokaapa vaikka vesimiesten määrää astrologiasivuilla. Jokunen täällä vain on, muut seilaavat muualla. Vesimies ei ole kiinnostunut astrologiasta.
Olen huomannut tuttavassani, että aina kun alamme keskustelemaan "henkeviä", niin hän katoaa. Ei mitään merkkiä, kunnes pöly laskeutunut ja pyydän "töykeyttä" anteeksi - ja hän antaa.
Kyse on esim. kuitenkin vain miltä tuntuu, mitä olet puuhastellut.. jne... mutta jos ajatuksentaso liikkuu hyvää päivää tasolla, kaikki on ok. Outoja tyyppejä. - veskarinainen.
muuten kirjoitti:
Olen huomannut tuttavassani, että aina kun alamme keskustelemaan "henkeviä", niin hän katoaa. Ei mitään merkkiä, kunnes pöly laskeutunut ja pyydän "töykeyttä" anteeksi - ja hän antaa.
Kyse on esim. kuitenkin vain miltä tuntuu, mitä olet puuhastellut.. jne... mutta jos ajatuksentaso liikkuu hyvää päivää tasolla, kaikki on ok. Outoja tyyppejä.Itse puhun mielelläni henkeviä ja olen monesti ystävieni "terapeutti".Johtuuko sitten siitä,että olen nousumerkiltäni vaaka?....
Itse haluan ehdottomasti selvittää asiat heti ja kuinka syvältä tahansa!
Ehkä ei yleistettäisi kaikkia merkkinsä edustajia kumminkaan.;)
- CaroLuna
...Turhan usein olen saanut kuulla olevani kuin toiselta pallolta... Kenties marssin asukas?
Ennen siitä tuli hiukan omituinen fiilis, mut nykyään miltein otan moisen kohtelijaisuutena. Enpä ole leivottu samasta taikinasta joka mimmin kanssa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992