Olen menossa marraskuussa berliiniin ja nyt on mietinnässä kummalta puolelta kannattaisi hankkia hotelli, itä- vai länsipuolelta?
Molemmat aktiviteetit kiinnostavat, sekä shoppailu, että historia.
Itä- vai Länsi-Berliini
4
2300
Vastaukset 4
- Nenna24
Itäpuolella varmaan halvempaa. oon kyl ite ollu vaan hostelleis. mut valinnan varaa riittää. junal ja metrol pääsee kyllä kätevästi liikkumaan mihin vaan. mut ainaki nuoret tykkää yleensä enemmän olla idässä, siellä on enemmän meininkiä, baareja y. ja itäberliiniläiset on jo näky sinällään.. mut jos haluu vähä "hienimman" asuinympäristön ni sit varmaan kantsii länteen.. ihan makukysymys mut idäs tosiaanki enemmän meininkiä ja jännempi ilmapiiri.. jos tykkäät underground-meiningistä, valitse itä :)
- ...
Mene itään:) Ehdottomasti parempi meininki.
- KariK
Keisarivallan Berliinin historia on enimmäkseen itäpuolella, mistä löytyy myös shoppailtavaa - Potsdamer Platzin Arkadia, Friedrichstrassen Lafayette ja paljon muuta. Hotellit eivät idässä ole välttämättä halpoja. Yhdistymisen huumassa rakennettiin paljon kolmen ja neljän tähden hotelleja, mutta länsipuolelle tyypilliset vaatimattomat pikkuhotellit ovat harvinaisempia tai sitten ne sijaitsevat todella kaukana kaikesta. Tyrkkynä tässä kuitenkin Hostel Adler os Friedrichstrasse 124, kalsahkot huoneet, mutta loistava sijainti.
- ichbineinberliililäinen
Mitte on aika kallis. Mikset mene esim. Schönebergiin tai Kreutzbergiin, niistä on kätevä mennä sekä itään, että länteen. Länsi-länteen ei kannata mennä, siellä on tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518