Oinasmies

kyselee

Hei !!!
kysyisin kiinalaisen horoskoopin mukaan
soipivatko yhteen oinas ja kaksonen, tarvitaanko
lisätietoja ?
kivaa syksyä kaikille, kiitos vastauksista

7

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

Tarvitsen vähän lisää tietoa, koska Kaksonen ja Oinas eivät määrittele sinun ja rakkaasi kiinalaista horoskooppia.

Tarvitsen tarkat syntymäaikanne, jotta voin katsoa mitkä te olette ja mikä on teidän molempien kiinalaisen horoskoopin elementit. Nekin kun voi olla tuli, vesi, maa, puu tai metalli.

• Nimetön

santtu, voiko sulle lähetää tiedon sähköpostilla
        ja rittääkö syntymäpäivätiedot ja tarvitaanko myös vuosi.
        yt. oinasmis

• Santtu
        Nimetön kirjoitti:

santtu, voiko sulle lähetää tiedon sähköpostilla
        ja rittääkö syntymäpäivätiedot ja tarvitaanko myös vuosi.
        yt. oinasmis

Laita ne tulemaan tähän keskustelu juttuun vain. Laita päivä, kuukausi ja vuosi. Siitä selviää merkki, sekä länsi-, että itämaiseen horoskoopiin ja sinun ja rakkaasi elementit. minä voin sitten laittaa sinulle tulemaan selvityksen niistä.

Onko sinulle ok?

• kyselee
        Santtu kirjoitti:

Laita ne tulemaan tähän keskustelu juttuun vain. Laita päivä, kuukausi ja vuosi. Siitä selviää merkki, sekä länsi-, että itämaiseen horoskoopiin ja sinun ja rakkaasi elementit. minä voin sitten laittaa sinulle tulemaan selvityksen niistä.

Onko sinulle ok?

olisiko muuta tapaa lähettää viestin tiedot,
        tuntuvat aika henkilökohtaiselta....
        yt. oinasmies

• Santtu
        kyselee kirjoitti:

olisiko muuta tapaa lähettää viestin tiedot,
        tuntuvat aika henkilökohtaiselta....
        yt. oinasmies

En mä viitsi tänne laittaa mun sähköpostia, enkä postiosotetta. Laita vain. Kyllä täällä muutkin laittaa tulemaan vain tähän suoraan ne. Mä olen tässä monta kertaa jo vastaillu erilaisille ihmisille. Ei siinä ole mitään hävettävää. On siinä monia muitakin ihmisiä, jotka laittaa tänne viestiä ja omat syntymäaikansa. Muuta en tarvitse, kuin ajan ja vuoden. Siitä saan sulle jo kerrottua. Kukaan ei näin suuressa maailmassa voi tietää, että se olet juuri sinä. Muitakin on syntynyt samaan aikaan.

Ei mitiä hätiä. Rohkeutta vain jos haluat tietää!

• santulle
        Santtu kirjoitti:

En mä viitsi tänne laittaa mun sähköpostia, enkä postiosotetta. Laita vain. Kyllä täällä muutkin laittaa tulemaan vain tähän suoraan ne. Mä olen tässä monta kertaa jo vastaillu erilaisille ihmisille. Ei siinä ole mitään hävettävää. On siinä monia muitakin ihmisiä, jotka laittaa tänne viestiä ja omat syntymäaikansa. Muuta en tarvitse, kuin ajan ja vuoden. Siitä saan sulle jo kerrottua. Kukaan ei näin suuressa maailmassa voi tietää, että se olet juuri sinä. Muitakin on syntynyt samaan aikaan.

Ei mitiä hätiä. Rohkeutta vain jos haluat tietää!

mulle voit kirjoitta mies-54 at suomi24.fi
        kävisikö jos laitan paluupostilla...

• Santtu
        santulle kirjoitti:

mulle voit kirjoitta mies-54 at suomi24.fi
        kävisikö jos laitan paluupostilla...

Sähköpostia on tulossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2798
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2322
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2199
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1812
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1672
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1607
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      303
      1509
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1429
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1428
    Aihe