Pakko laittaa tästä aloitus, että onko tosiaan tällaista tapahtunut ja sitten jotkut kehtaavat väittää että Jumala puhdisti seurakuntansa ja kaikki meni oikein, että rakkauden hengessä toimittiin! Aivan järkyttävää, ettekö tajua mitkä traumat tuollainen kohtelu jättää ihmiseen ja ei ole tosiaan ihme, jos ei takaisin halua enää palata sinne missä kiusattiin.
Tässä Albertin puhutteleva kirjoitus:
""SRK lähetti raatelijat laumaansa!
Kirjoittanut: Albert 15.10.2006 klo 11.12
Kus SRK:sta tilatut julmimmat mahdolliset hoitomiehet saapuivat paikalle toteuttamaan itseään, heille oli paikallisten Ry:n johtomiesten toimesta kerrottu ketä heidän kuuluu piinata, hiostaa ja heittää saatanalle. Itse muistan elävästi kun eräässä hoitokokouksessa paikallinen saarnamiehemme osoitti sormellaan SRK:n virka-avulle etukäteen uhriksi valitun mummon ja hoitomies hyökkäsi oikopäätä "hoidettavan" kimppuun:
"Ai tämäkö on se M...a, joka on osoittanut kovakorvaisuutta Jumalan seurakunnan neuvoille.." sitten olikin jo täysi helvetti irti. M...a itki kovalla äänellä ja anoi armoa mitta sitä ei tällä kertaa ollut etukäteissuunnitelman mukaan tarjolla. Oli nääs tultu Oulusta saakka heittämään M...a saatanalle ja sehän tehtiin. Ja näyttävästi tehtiinkin!
Satapäinen seurakunta seurasi kauhulla ja suurella pelolla julmaa näytelmää -sitä kuinka yksinkertaista vanhusta nöyryytettiin oikein olan takaa. Kaikki itkivät -vauvasta vaariin, mutta hoitomiesten esimerkin mukaisesti yhtään kättä ei siunaukseen noussut.
Kun kukaan ei M...aa siunannut seurakunnan edessä, hän tuli yleisön joukkoon penkkien väliin armoa anelemaan: "Etkö sinä K....ikaan voisi minua siunata kun tiedät, että haluan olla uskomassa?" Ihmiset vain itkivät, mutta eivät uskaltaneet siunata M...aa, koska hoitomiehet kielsivät. M...a kierteli parhaat ystävänsä salissa läpi ja pyysi synninpäästöä jokaiselta erikeen mutta ei sitä saanut. Saatanan lapseksihan M...a lopuksi julistettiin ja eräs mies lähti viemään häntä kotiinsa autollaan.
Julma oli SRK:n puimatantereen puhdistaminen! Silti sitä edelleen ihaillaan ja siunauksellisena SRK:ssa pidetään. Epäinhimillistä oli touhu, mutta silläkin on puolustajansa. Itse melkoisesti ihmettelen, kuinka tuollaisesta joku voi nauttia... ""
...Eipä saanut uskoa syntiään anteeksi, vaikka kuinka aneli...Ja muka vielä oikein toimittu!
No jokainenhan sen tietää mitä käy, kun ei anna anteeksi vaikka veli kuinka pyytää!
Onko tämä totta!
45
2869
Vastaukset
- niin...
Suomessa saa uskoa mihin tahansa mutta...
HENKINEN VÄKIVALTA ON KIELLETTY uskoi sitten vaikka itse piruun.
Rikosilmoituksen paikka minun mielestä ja toivottavasti väitätte vastaan... koska naurattaa valmiiksi jo teidän selitykset.
Vaikea todistaa mutta kyllä nuo tulee julki, kuten nytkin.- Ei hyvää päivää
Sama aloittaja ilmeisesti?
Jos ja kun 60-70 luvulla on tapahtunut vastaavaa, niin ei niitä saa enään ilta-sanomien kansiin uutena juttuna?
Kannattas aikuisen oikeasti tajuta jo :) - tsipi
Ei hyvää päivää kirjoitti:
Jos ja kun 60-70 luvulla on tapahtunut vastaavaa, niin ei niitä saa enään ilta-sanomien kansiin uutena juttuna?
Kannattas aikuisen oikeasti tajuta jo :)Nämä tutkimuksethan aloitetaan vasta ensi talvena, jonka jälkeen ne tulevat uutisiin.
- pyytää ipist
tsipi kirjoitti:
Nämä tutkimuksethan aloitetaan vasta ensi talvena, jonka jälkeen ne tulevat uutisiin.
Kerro lisää!
- tuntui?!!!
Kannattas aikuisen oikeasti tajuta jo :)Tuo mummon ei ollut ainoa tapaus, monia muitakin on kuulema samoin kiusattu ja synnit jätetty saarnaamasta. Täytyy olla kovia ja julmia ihmisiä sellaisten, jotka ei osaa asettua tuon mm. Albertin kertomuksen mummon osaan. Siis sanoin kuvaamattoman paha olo on varmaan mummolla ollut, itku kurkussa vanhalla iällä joutuu suljetuksi pos uskonyhteisöstään. ja ihmiset uskaltaneet kukaan puolustaa häntä, saarnata synnit anteeksi. Mummo rukka..
- niin siihen
tuntui?!!! kirjoitti:
Tuo mummon ei ollut ainoa tapaus, monia muitakin on kuulema samoin kiusattu ja synnit jätetty saarnaamasta. Täytyy olla kovia ja julmia ihmisiä sellaisten, jotka ei osaa asettua tuon mm. Albertin kertomuksen mummon osaan. Siis sanoin kuvaamattoman paha olo on varmaan mummolla ollut, itku kurkussa vanhalla iällä joutuu suljetuksi pos uskonyhteisöstään. ja ihmiset uskaltaneet kukaan puolustaa häntä, saarnata synnit anteeksi. Mummo rukka..
voisi jotain sanoakki.
- 3266-2
Kannattas aikuisen oikeasti tajuta jo :)Usko ja oppihan ei muutu. Siinä mielessä aivan akuuttia tavaraa siis.
- Vieläkö kiistät?
niin siihen kirjoitti:
voisi jotain sanoakki.
Vielä vuonna 2006, eli 6 vuotta sitten, kiistit hoitokokousjulmuutenne. Mitä mieltä nyt olet?
- hoitol
niin siihen kirjoitti:
voisi jotain sanoakki.
Totta tuo on olen nähnyt Vastaavaa.
- tietäjä....
Kyllä se ihan totta on. Mutta asioista vaiettiin. Silloisen SRK:n johtomiesten vaikutusvalta oli erittäin suuri, jopa aina presidentti Kekkoseen asti.
Niinpä TV-dokumentit ym. jäivät julkaisematta. Eli SRK käytti häikäilemätöntä valtaa myös maallisesti, jotta kaikki iljettävä pysyisi salassa.
Voisin asiaa verrata jopa sadismiin... Mutta toisaalta tahdon olla armollinen kaikille, jotka tunnustavat tehneensä SUURTA vääryyttä kanssaihmisilleen. Näitä tosin ei juurikaan ole ilmaantunut. - Totuus.
nämä tarinat ovat tosia niin ovat olleet hoitajat mielisairaita mitä suurimmassa määrin.
Ja hävyttömiä. Mutta ei heillä ole helppoa nyt itselläkään kun asiat ovat selviämässä.- Marenki.
..hoitomies on jo haudassa ja ei paljon mieti enää asioita miltään kantilta, jos ei sitten tuonpuoleisessa jotain..
- Albert
Pyydän anteeksi: mulla oli taas huono päivä ja valokuvamuistini ei oikein toiminut, joten tuli kirjoiteltua vähä sitä sun tätä... Mutta yrittäkää ymmärtää: johonkinhan sitä pahaa olo pitää minunkin saada purkaa!
- et ole A
Sinä et ole alkuperäisen viestin kirjoittaja. Miksi feikkaat?
Kyllähän kaikki tietävät, että näitä hoitokokouksia pidettiin ja ihmisiä saatanan lapsiksi julistettiin.
Katsokaa se yksi dokumentti, ylen elävä arkisto "syntisin silmin".
Siinäpä esim. hoidettuja ja erotettuja, omilla nimillä ja itse kertovat, mitä heille tehty. - VL-mäisyys...
Tuo on just tuota vl-mäistä toisten ivaamista. Jos joku puhuu SRK:n kieltämistä asioista, onko siitä heti mentävä ivaamaan ja pilkkaamaan?
- Rakkaudella Sinun
'Rakkaani olet aina' sanoit vaan,
'En unohda sinua koskaan'.
Mutta se oli valhetta vain,
valhetta vain.
Kärsin nyt vuoksesi sun,
elämä sekaisin on nyt mun.
On niin vaikea unohtaa,
sitä kuinka lupasit mua aina rakastaa.
Valhetta vain,
valhetta vain. - Vierailija
JOS kyseinen tapahtuma on totta,niin kaikki tiedämme,ettei se ole ollut oikein. Mutta onko se totta?
Ja jos on,niin tarkoittaako se,että siihen on syyllistynyt koko vl väestö?
Myös meidän keskuudessamme on ollut niitä,jotka ovat levittäneet harhaoppeja.
Oikeat hoitokokoukset on järjestetty siinä hengessä,että rakkaudella neuvotaan pois poikennutta ja saarnataan katuvalle synnit anteeksi. Jos hän ei ole halunnut näin uskoa,niin se on silloin ollut hänen ratkaisunsa. Silloin ei Jumalan lapsille jää muuta keinoa,kuin rukoilla kyseisen henkilön puolesta. Jospa hänelle joskus tämäkin asia avautuisi.- Mummot saatanalle!
Nämä hoitokokoukset ovat totta. Helsingin Sanomatkin on niitä tutkinut ja julkaisee nyt pääkirjoituksessaan!
- VL-pahuutta!
SRK on ulkisesti myöntänyt pitäneensä 488 "virallista", siis lehdessä etukäteen ilmoitetua hoitokokousta ja sihen päälle tuhansittain "epävirallisia".
AIVAN KOKO silloin elänyt vl-väestö on syyllistynyt hoitokokousajan julmuuksiin!
- SRK valehtelee!
Hoitokokousjulmuus on totta!
SRK on kiistänyt koko julmaakin julmemman hoitokokous- ja henkioppioperaationsa järjestelmällisesti, vaikka varsin monet sen vielä muistavatkin!- SRK valehtelee...
SRK:n muisi on palaillut pätkittäin viime aikoina. Sellaiset asiat, joiden väitettiin olevan täyttä valhetta, ovatkin Arkkipiispan painostuksen johdosta yhtäkkiä mistuneet mieleen...
Tutkimattomat ovat SRK:n tiet.
- Raitanen
En ollut kyseisessä hoitokokouksessa läsnä, joten en voi todistaa tuota todeksi. Mutta hyvin samanlaisissa kyllä olin. Eli en näe syytä kyllä epäilläkään, etteikö olisi totta. Aivan valtavan ahdistavia tilaisuuksia. Silloin tällöin vieläkin näen unta niistä, vaikka aikaa on kulunut yli kolmekymmentä vuotta.
- Erotaan kirkosta!
SRK:n julmuus ja häikäilemättömyys uhrejaan kohtaan ei ole mihinkään kadonnut, näkeehän sen Olavi Voittosen sanomisistakin!
SRK on maamme pahin julmuuden pesäke ja todellinen mätäpaise maamme lihassa. SRK pitäisi välittömästi erottaa kansankirkostamme, emme tarvitse tuollaista järjestöä riippakivenämme. Erotkaamme kirkosta jos se ei saa tehtyä lpullista ratkaisua SRK-laisuuden suhteen! - Oikea hoitokokous
Erotaan kirkosta! kirjoitti:
SRK:n julmuus ja häikäilemättömyys uhrejaan kohtaan ei ole mihinkään kadonnut, näkeehän sen Olavi Voittosen sanomisistakin!
SRK on maamme pahin julmuuden pesäke ja todellinen mätäpaise maamme lihassa. SRK pitäisi välittömästi erottaa kansankirkostamme, emme tarvitse tuollaista järjestöä riippakivenämme. Erotkaamme kirkosta jos se ei saa tehtyä lpullista ratkaisua SRK-laisuuden suhteen!VL-pedofiileille kautta Suomen rauhanyhdistysten!
Heille on uhrien pitänyt antaa heti teon jälkeen anteeksi ja niin on voitu raiskaamista jatkaa ja jälleen on pyydetty uhrilta anteeksi ja rinki on pyörinyt vuodesta toiseen. SRK on sulkenut silmänsä näiltä väärintekijöiltä, mutta on vanhoja mummoja raakalaisesti - suorastaan hirviömäisesti kohdellut.
Mummoja, jotka eivät itse tienneet, mitä "syntiä" olivat tehneet.
Tuollainen on ollut ihmisten henkistä murhaamista. Siinä VL-lahko edustaa pirua maan päällä.
Viekää kaikki VL-pedofiilinne SRK:n hoitokokouksiin ja tehkää niistä julkisia - niin näette millaisessa käärmeiden pesässä te "uskoanne" todistatte!
- tuoreessa muistissa
Minullakin on vastaava/vastaavia tapauksia kerottavana, kerron tutkijoille jos tutkimus tehdään.
Tässäpä nuorisolle luettavaa hoitokokousajoilta!
Ylös ylös!
- Anonyymi
Kuka vl-liikkeesä pysyy normaalina, saatanan lahko se on.
- Anonyymi
se on tuhonnut minun herkän minuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on tuhonnut minun herkän minuuden.
vai onko nuin etta siella olevat sairaat on tuhonnu muuten se on konsikaessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai onko nuin etta siella olevat sairaat on tuhonnu muuten se on konsikaessa
Kun ei pysty vastustaa Hulluja sairastuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei pysty vastustaa Hulluja sairastuu
vl liike ei ole syyllinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedan sen kun ite kokee paskaa sairastuu ja sitten jos siella on herkkia jolle se ei kuulu nekin sairastuu
- Anonyymi
kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pystynyt normaaliin elämään vl-liikkeen sisällä. Tuli todella pahoja ongelmia mm. itsetyydytys syntiä, jonka takia tunsin niin syvää itseinhoa ja häpeää, josta seurannut vaikeita ongelmia. Kaikkien psyyke ei kestä näitä vl-sääntöjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pystynyt normaaliin elämään vl-liikkeen sisällä. Tuli todella pahoja ongelmia mm. itsetyydytys syntiä, jonka takia tunsin niin syvää itseinhoa ja häpeää, josta seurannut vaikeita ongelmia. Kaikkien psyyke ei kestä näitä vl-sääntöjä.
Mulle tuli siita olo aina et jumala rankasee
- AnonyymiUUSI
Höpö oo. Täällä vallitsee rakkauden konsensus ja jokainen, joka tässä liikkeessä on, allekirjoittaa tämän. 1970-luvulla mentiin monessa vikaan, mutta asiat on korjattu ja nyt vallitsee taas Jumalan lasten keskinäinen rakkaus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kukaan ei valvo, mitä kukin piilossa tekee. Itse olen harrastanut itsetyydytystä, vaikka tiiän, että liikkeessämme opetetaan sen olevan syntiä. Koska tää ei ole viemässä mua ulos uskosta, näen ettei se omalla kohdallani ole siis synti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö oo. Täällä vallitsee rakkauden konsensus ja jokainen, joka tässä liikkeessä on, allekirjoittaa tämän. 1970-luvulla mentiin monessa vikaan, mutta asiat on korjattu ja nyt vallitsee taas Jumalan lasten keskinäinen rakkaus!
"1970-luvulla mentiin monessa vikaan, mutta asiat on korjattu ja nyt vallitsee taas Jumalan lasten keskinäinen rakkaus!"
Moni hoitoväkivaltatapaus on edelleen käsittelemättä. Totuus ei pala tulessakaan. Tekijät eivät ole myöntäneet eivätkä katuneet eivätkä pyytäneet anteeksi tekojaan eivätkä korvanneet aiheuttamiaan vahinkoja. Puhumattomuus on yhteisön valtava ongelma, todella valtava. Se juontaa juurensa opista, jota toteutetaan niin että toiselle/ lähimmäiselle voi tehdä ihan mitä tahansa ja vahingoittaa toisen elämää, mutta mistään väkivaltakäyttäytymiseen johtavista syistä ei puhuta edes kysyttäessä. Väärintekijä on ehkä ottanut tekonsa anteeksi yleisestä saarnasta tai käynyt jonkun luona ripittäytymässä. Asiasta ei ole tarvetta enää puhua. Väärinkäytöken kohde on täysin merkityksetön ja häntä kiristetään ja painostetaan sillä, että jos ette anna anteeksi toisillenne niin ei isännekään anna anteeksi rikkomuksianne. Monen väkivaltatapauksen syy on selvittämättä ja anteeksi pyytämättä ja antamatta. Teot eivät vanhene. Tältä palstalta on saanut käsityksen, että ohjeitus väärin käyttäytyneiden hoitajien puhumattomuuteen tulee SRK:sta. Hirvittävää henkistä väkivaltaa. Yhteisö tarvitsee ulkopuolista apua.
- Anonyymi
Hyvin sairas uskonliike. Liikkeessä kasvaneet ovat juurtuneet ja turtuneet liikkeen saastaan.
- Anonyymi
Kuinka joku kehtaa puhua tällaista (aloittaja) omasta uskonyhteisöstä? Jeesus opetti aivan toisin!
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka joku kehtaa puhua tällaista (aloittaja) omasta uskonyhteisöstä? Jeesus opetti aivan toisin!
Jaa sinun mielestäsikö Jeesus kehotti valehtelemaan?
Kehottaisin sinua edes pieneen itsekritiikkiin!
Aloitus on totta?
- AnonyymiUUSI
Ihan kuin suomut olisi tippunu silmistä, kun olen lukenut näitä tietoja hoitokokouksista ja niistä seuranneista ongelmista vl-liikkeessä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749