Hyvää matkaa !

Faktat

Toisella listaviikollaan Antti Tuiskun albumit putoavat sijoille neljä ja seitsemän. Edelle menevät mm. pikkuoravat ja Iron Maiden.

No, ihan hauskaa oli niinkauan kun sitä kesti. Eiköhän sinne Siwan kassallekin vielä pääse takaisin, kun rojaltit alkavat loppua. Eiralaiskämpässä kun on makselemista...

12

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PinjA.

      Ei Antilla niin huonosti mene että sen tarviis nyt tai tulevaisuudessakaa siwan kassalle palata. Sehän on suomen suosituimpia poppareita ja varmasti se jatkaa hommaasa musiikin parissa haluttii me sitä tai ei.
      Nii... Ja Tuiskuhan asuu Ullanlinnassa...

      • top-kundi

        Vai yksin?


      • PinjA.
        top-kundi kirjoitti:

        Vai yksin?

        Todellakin paha mennä sanomaan ku ei Antti ole sitä kertonut...Veikkaampa että yksiksee asustelee.


      • top-kundi
        PinjA. kirjoitti:

        Todellakin paha mennä sanomaan ku ei Antti ole sitä kertonut...Veikkaampa että yksiksee asustelee.

        Toivottavasti pääsen Anttia koeajamaan!!


    • myöskin

      Artistien pääasialliset tulot tulevat ihan muusta kuin levymyynnistä, siitä vie verot ja levylafka niin paljon että artisti jää nuolemaan näppejään. Keikat, teostokorvaukset ja oheismyynti tuovat sen varsinaisen tulon, että eiköhän Antti pärjäile :)

      • Tsemppiä!

        tekemistä biiseistä?


      • Äly hoi
        Tsemppiä! kirjoitti:

        tekemistä biiseistä?

        Meinaatko, että muut artistit tekevät itse omat biisinsä.


      • ole.....
        Tsemppiä! kirjoitti:

        tekemistä biiseistä?

        katkera Antille, jos aikalailla fiksumpana ihmisenä kuin sinä ansaitsee hienosti elantonsa ja pärjää. Vihjeenä sinulle voin sanoa, että se kukkaro ei paksune ainakaan sillä, että täällä netissä käyt katkerana päivittäin päätäs aukomassa. Päinvastoin, tuollaista lapsellista suunsoittajaa ei kukaan työntekijäkseen huoli. Hyviä tulevia kortistopäiviä sinulle!


      • Tsemppiä!
        Äly hoi kirjoitti:

        Meinaatko, että muut artistit tekevät itse omat biisinsä.

        Kenen muuten väitin tekevän?


      • Tsemppiä!
        ole..... kirjoitti:

        katkera Antille, jos aikalailla fiksumpana ihmisenä kuin sinä ansaitsee hienosti elantonsa ja pärjää. Vihjeenä sinulle voin sanoa, että se kukkaro ei paksune ainakaan sillä, että täällä netissä käyt katkerana päivittäin päätäs aukomassa. Päinvastoin, tuollaista lapsellista suunsoittajaa ei kukaan työntekijäkseen huoli. Hyviä tulevia kortistopäiviä sinulle!

        Vai miksi vaihdat puheenaihetta?

        En muuten välitä pätkääkään katkerien pölvästien naurettavista solvauksista. Joten antaa tulla vaan, oi sinä rikas työssäkäyvä puolijumala!


      • ohi.....
        Tsemppiä! kirjoitti:

        Vai miksi vaihdat puheenaihetta?

        En muuten välitä pätkääkään katkerien pölvästien naurettavista solvauksista. Joten antaa tulla vaan, oi sinä rikas työssäkäyvä puolijumala!

        Nuo aikaisemmat ei ole kyllä mun kommenttejani, rakas ystävä. Meneehän se viisaskin vipuun.


      • Tsemppiä!
        ohi..... kirjoitti:

        Nuo aikaisemmat ei ole kyllä mun kommenttejani, rakas ystävä. Meneehän se viisaskin vipuun.

        että pidät minua viisaana. Hyvää jatkoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe