Itse olen harkisemassa luultavasti Canon 4000, 5000, 9000pro tai 9500pro hankkimista - myös 9900 vanhempoi a3 mallikin ehkä käy.
Onko kenelläkään kokemuksia laitteista...?
Toisenan vaihtoehtona on, joku Epsonin malli.
Mikä (A3) printteri kannattaisi ostaa ??
7
1591
Vastaukset
- (Atte)
no pitää itse ottaa selvää.
- Grändi
Itselläni on Canon i9950 valokuvatulostin. Kuvaan paljon mustavalkoista ja tulostimeni ei tulosta kelvollisia mv kuvia, vaan ne ovat punertavansävyisiä. Vika tai ominaisuus on ollut uudesta lähtien ja olen käyttänyt sitä kerran takuuhuollossa, mutta ongelmaan ei ole tullut parannusta, eikä kukaan Canonillakaan enää tiedä mitä pitäisi tehdä?? Värikuvat se tekee hyvän laatuiset ja värikasetit ovat kohtuuhintaisia. Mikäli kuvaat mv paljon tutki tarkkaan eri merkit ennenkuin teet päätöksiä. Minulla menee tulostin vaihtoon, enkä ole niinkään varma onko uuden merkki edelleen Canon. Ensimmäinen ko. merkin tuote johon olen syvästi pettynyt.
- mortuary
Epson Stylus Photo R1800
Epson Stylus Photo R2400
on kivoja tulostimia - Pekkalinssi
Itselläni on kyseinen tulostin ja mielestäni on aivan mahtavaa jälkeä. Koko on melko suuri ehkä verrattuna johonkin a5 tulostimiin. Itse olen tyytyväinen.
- Atte_
Ehkäpä ostan Canon 4000 aika paljon halvempi kuin Epsonin 1800 ja ilmeisesti samantasoinen laatu(testien mukaan)
- (atte)
Ostin canon 4000IPX(a3), mutta hiukan mietin tulosteen värejä verratuan vanhaan canon 750(a4)printteriin niin värit ovat hiukan rusehtavat ja olen tietenkin tehnyt kaikki puhdistukset jne..
- (atte)
Siis kuvien laatu on todella hyvä ja printteri vaikuttaa laadukkaalta mietin vaan, että olenko tottunut väärän värisiin vai onko uusi printteri sitten vähän erillainen väreiltään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882