Mikä (A3) printteri kannattaisi ostaa ??

(Atte)

Itse olen harkisemassa luultavasti Canon 4000, 5000, 9000pro tai 9500pro hankkimista - myös 9900 vanhempoi a3 mallikin ehkä käy.

Onko kenelläkään kokemuksia laitteista...?

Toisenan vaihtoehtona on, joku Epsonin malli.

7

1557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (Atte)

      no pitää itse ottaa selvää.

    • Grändi

      Itselläni on Canon i9950 valokuvatulostin. Kuvaan paljon mustavalkoista ja tulostimeni ei tulosta kelvollisia mv kuvia, vaan ne ovat punertavansävyisiä. Vika tai ominaisuus on ollut uudesta lähtien ja olen käyttänyt sitä kerran takuuhuollossa, mutta ongelmaan ei ole tullut parannusta, eikä kukaan Canonillakaan enää tiedä mitä pitäisi tehdä?? Värikuvat se tekee hyvän laatuiset ja värikasetit ovat kohtuuhintaisia. Mikäli kuvaat mv paljon tutki tarkkaan eri merkit ennenkuin teet päätöksiä. Minulla menee tulostin vaihtoon, enkä ole niinkään varma onko uuden merkki edelleen Canon. Ensimmäinen ko. merkin tuote johon olen syvästi pettynyt.

    • mortuary

      Epson Stylus Photo R1800
      Epson Stylus Photo R2400

      on kivoja tulostimia

    • Pekkalinssi

      Itselläni on kyseinen tulostin ja mielestäni on aivan mahtavaa jälkeä. Koko on melko suuri ehkä verrattuna johonkin a5 tulostimiin. Itse olen tyytyväinen.

      • Atte_

        Ehkäpä ostan Canon 4000 aika paljon halvempi kuin Epsonin 1800 ja ilmeisesti samantasoinen laatu(testien mukaan)


    • (atte)

      Ostin canon 4000IPX(a3), mutta hiukan mietin tulosteen värejä verratuan vanhaan canon 750(a4)printteriin niin värit ovat hiukan rusehtavat ja olen tietenkin tehnyt kaikki puhdistukset jne..

      • (atte)

        Siis kuvien laatu on todella hyvä ja printteri vaikuttaa laadukkaalta mietin vaan, että olenko tottunut väärän värisiin vai onko uusi printteri sitten vähän erillainen väreiltään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe