Itse olen harkisemassa luultavasti Canon 4000, 5000, 9000pro tai 9500pro hankkimista - myös 9900 vanhempoi a3 mallikin ehkä käy.
Onko kenelläkään kokemuksia laitteista...?
Toisenan vaihtoehtona on, joku Epsonin malli.
Mikä (A3) printteri kannattaisi ostaa ??
7
1618
Vastaukset
- (Atte)
no pitää itse ottaa selvää.
- Grändi
Itselläni on Canon i9950 valokuvatulostin. Kuvaan paljon mustavalkoista ja tulostimeni ei tulosta kelvollisia mv kuvia, vaan ne ovat punertavansävyisiä. Vika tai ominaisuus on ollut uudesta lähtien ja olen käyttänyt sitä kerran takuuhuollossa, mutta ongelmaan ei ole tullut parannusta, eikä kukaan Canonillakaan enää tiedä mitä pitäisi tehdä?? Värikuvat se tekee hyvän laatuiset ja värikasetit ovat kohtuuhintaisia. Mikäli kuvaat mv paljon tutki tarkkaan eri merkit ennenkuin teet päätöksiä. Minulla menee tulostin vaihtoon, enkä ole niinkään varma onko uuden merkki edelleen Canon. Ensimmäinen ko. merkin tuote johon olen syvästi pettynyt.
- mortuary
Epson Stylus Photo R1800
Epson Stylus Photo R2400
on kivoja tulostimia - Pekkalinssi
Itselläni on kyseinen tulostin ja mielestäni on aivan mahtavaa jälkeä. Koko on melko suuri ehkä verrattuna johonkin a5 tulostimiin. Itse olen tyytyväinen.
- Atte_
Ehkäpä ostan Canon 4000 aika paljon halvempi kuin Epsonin 1800 ja ilmeisesti samantasoinen laatu(testien mukaan)
- (atte)
Ostin canon 4000IPX(a3), mutta hiukan mietin tulosteen värejä verratuan vanhaan canon 750(a4)printteriin niin värit ovat hiukan rusehtavat ja olen tietenkin tehnyt kaikki puhdistukset jne..
- (atte)
Siis kuvien laatu on todella hyvä ja printteri vaikuttaa laadukkaalta mietin vaan, että olenko tottunut väärän värisiin vai onko uusi printteri sitten vähän erillainen väreiltään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san551820- 531162
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114898