18 vuotiaalle laina?

girl..

viittiikö joku luetella paikat mistä 18 vuotias saa lainaa?

14

2146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi 18v

Ite hain www.suoravippi.fi

• jns 18v

Suoravipiltä tuli maksu samantien ja on auki 24/7. www.viestilaina.fi:n olen myös todennut toimivaksi, mutta aukioloajat voisivat olla laajemmat.

• tossalistaa

• vaan

levälleen niin ei tarvitse lainoja kysellä.

• vippitalo.fi

Testaa jos toi uus mesta antaa.

• aapelii
        vippitalo.fi kirjoitti:

Testaa jos toi uus mesta antaa.

Ei paljon kannata mennä viestikuluja tekemään johonkin uuteen mestaa.
        Kannattaa turvautua toimiviin palveluihin

• 18-vuotias
    • Kirsti214
    • edull. laina
    • elemäon...........

Tossa iässä sun vanhemmat ovat ne jotka lainaavat tai antavat lahjarahan lapsillensa. Jos on vittumaiset vanhemmat ei kannata niiden luona käydä tai olla missään yhteydessä. Vanhempien on velvollisuus tukealapsiansa lopun elämää kun ovat niitä tehneet. Tai jos lapsi on se vittuilija niin ei voi mitään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.

Juuri näin.
        Mihin tämä maailma on menossa? Vippaamallako meinataan selvitä elämässä eteenpäin?
        Voi elämän kevät sentään.

Taidamme menettää yhden tai kaksi sukupolvea ainakin osin perintätoimistoille ja ulosotolle.
        Toivottavasti lait pian muuttuu ja loppuu vippaamiset.

Minä olin työelämässä 43 vuotta. Nyt eläkkeellä jolla elelee kohtalaisen mukavasti. Miksi? Koska tuli ajateltua nenää pitemmälle ja tuli kerättyä eläkekertymää.
        Säästäminen kunniaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe