viittiikö joku luetella paikat mistä 18 vuotias saa lainaa?
18 vuotiaalle laina?
14
2226
Vastaukset
- vilperi 18v
Ite hain www.suoravippi.fi
- jns 18v
Suoravipiltä tuli maksu samantien ja on auki 24/7. www.viestilaina.fi:n olen myös todennut toimivaksi, mutta aukioloajat voisivat olla laajemmat.
- tossalistaa
jns 18v kirjoitti:
Suoravipiltä tuli maksu samantien ja on auki 24/7. www.viestilaina.fi:n olen myös todennut toimivaksi, mutta aukioloajat voisivat olla laajemmat.
- vaan
levälleen niin ei tarvitse lainoja kysellä.
- vippitalo.fi
Testaa jos toi uus mesta antaa.
- aapelii
vippitalo.fi kirjoitti:
Testaa jos toi uus mesta antaa.
Ei paljon kannata mennä viestikuluja tekemään johonkin uuteen mestaa.
Kannattaa turvautua toimiviin palveluihin
- 18-vuotias
Tässäpä näitä 18-vuotiaalle myöntäviä lainapaikkoja http://www.vertaalaina.fi/lainaa-18-vuotiaalle.html
- Kirsti214
Täältä löytyy hyvä lista: http://lainaaheti.info/pikavipit/pikavippi-18-vuotiaalle/
- edull. laina
Edullisimmat lainat:
http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php - elemäon...........
Tossa iässä sun vanhemmat ovat ne jotka lainaavat tai antavat lahjarahan lapsillensa. Jos on vittumaiset vanhemmat ei kannata niiden luona käydä tai olla missään yhteydessä. Vanhempien on velvollisuus tukealapsiansa lopun elämää kun ovat niitä tehneet. Tai jos lapsi on se vittuilija niin ei voi mitään.
- Anonyymi
https://halvinvippi.fi/halvin-pikavippi/ilmainen-pikavippi/ tuolta näyttäis irtoavan kuluton/koroton 300 euron pikavippi 18 vuotiaalle. Joustoluottojakin löytyy 18 vuotiaalle, mut ne ei tainnu olla kuluttomia.
- Anonyymi
Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.
Juuri näin.
Mihin tämä maailma on menossa? Vippaamallako meinataan selvitä elämässä eteenpäin?
Voi elämän kevät sentään.
Taidamme menettää yhden tai kaksi sukupolvea ainakin osin perintätoimistoille ja ulosotolle.
Toivottavasti lait pian muuttuu ja loppuu vippaamiset.
Minä olin työelämässä 43 vuotta. Nyt eläkkeellä jolla elelee kohtalaisen mukavasti. Miksi? Koska tuli ajateltua nenää pitemmälle ja tuli kerättyä eläkekertymää.
Säästäminen kunniaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640