18 vuotiaalle laina?

girl..

viittiikö joku luetella paikat mistä 18 vuotias saa lainaa?

14

2226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi 18v

      Ite hain www.suoravippi.fi

      • jns 18v

        Suoravipiltä tuli maksu samantien ja on auki 24/7. www.viestilaina.fi:n olen myös todennut toimivaksi, mutta aukioloajat voisivat olla laajemmat.


      • tossalistaa

    • vaan

      levälleen niin ei tarvitse lainoja kysellä.

      • vippitalo.fi

        Testaa jos toi uus mesta antaa.


      • aapelii
        vippitalo.fi kirjoitti:

        Testaa jos toi uus mesta antaa.

        Ei paljon kannata mennä viestikuluja tekemään johonkin uuteen mestaa.
        Kannattaa turvautua toimiviin palveluihin


    • 18-vuotias
    • Kirsti214
    • edull. laina
    • elemäon...........

      Tossa iässä sun vanhemmat ovat ne jotka lainaavat tai antavat lahjarahan lapsillensa. Jos on vittumaiset vanhemmat ei kannata niiden luona käydä tai olla missään yhteydessä. Vanhempien on velvollisuus tukealapsiansa lopun elämää kun ovat niitä tehneet. Tai jos lapsi on se vittuilija niin ei voi mitään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ymmärrä tällaista pikavippikulttuuria. Perkele jo 80-luvulla itse tienasin moporahat, ajokortin ja ensimmäisen auton. Vanhemmilta sai juuri jotain 5 markkaa viikkorahaa. Lehdenjakelusta lähti joskus 14 vuotiaana. Kaikki kesät sen jälkeen töissä ja vähän talvellakin. Koulujen ja armeijan jälkeen nyt 31 vuotta töissä ja velaton. Menkääpä siis töihin.

        Juuri näin.
        Mihin tämä maailma on menossa? Vippaamallako meinataan selvitä elämässä eteenpäin?
        Voi elämän kevät sentään.

        Taidamme menettää yhden tai kaksi sukupolvea ainakin osin perintätoimistoille ja ulosotolle.
        Toivottavasti lait pian muuttuu ja loppuu vippaamiset.

        Minä olin työelämässä 43 vuotta. Nyt eläkkeellä jolla elelee kohtalaisen mukavasti. Miksi? Koska tuli ajateltua nenää pitemmälle ja tuli kerättyä eläkekertymää.
        Säästäminen kunniaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe