Puolan varaopetusministeri

Eilen yöradiossa (Radio Suomi 19.10.2006, n. klo 1-3 tms kuulin kummia, yötoimittajaa otti pattiin kun Puolan varaopetusministeri oli ottanut kantaa evoluutiota vastaan, kuulemma ministeri vielä höpissyt jotain että Darwin oli kasvissyöjä tms. ja siksi tehnyt teoriansa. Yöradion toimittaja tuntui ikäänkuin tukahtuvan ketutukseensa. "sanonko mitä.. että painuisi sinne galapagossaaarille katsomaan mitä.." (tai onhän voinut liioitellakin vähän yöradion tyyliin).

4

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Giertych
      "Roman Giertych"
      ".. since May 5, 2006, Minister of Education. He is also currently a member of Sejm, lower house of the Polish parliament (elected in 2001), and chairman of League of Polish Families party."


      "He excelled in history throughout his school years while his grades in other subjects remained average. His teacher of biology recalls him as militant and questioning the validity of the theory of evolution; a stance that he carried away from his family home, esp. his creationist father Maciej Giertych (a PhD in forest genetics!)."

      (Kansa on järjestänyt protesteja hänen nimitystä vastaan. Hän itte boikotoi BBC:tä koska BBC on käsitellyt katolisten pappien pedofiliaa.)

      • Isä Maciej haluaisi estää evoluutio-opetuksen EU:n kouluissa:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Maciej_Giertych

        "Despite Maciej Giertych's background in biological sciences, he would like the European Parliament to act against the teaching of evolution in European schools."

        "Maciej Giertych supports a version of creationism that attributes creation of universe, life and its further development to an act of God's will. In the tradition of medieval theology of the Scholastic school, he once calculated Noah's Ark capacity. He is an honorary member of the Daylight Origins Society, a British based creationist organisation."

        PhD metsägenetiikassa ei ole estänyt hän laskeskelemasta Nooan arkin tilavuuksia.. ;)


    • elää
    • tosikovajajätkä

      Haa saatana marakatti niin perkele. Eikö muka
      vittu voi evolutsionii perkele ritosoida?
      Häh, jos ei se perkele kestä arvostelua,
      niin se ei wittu enää perkele teoriaa,waan
      tuplamuna uskontoa perkele niin. Darwinihan
      oli munapää, senhän tiesi jo lontoon lutkat-
      kin: vaan sillä oli yhtä pienet munat kuin
      kolibrilla perkele niin, yks eva-niminen
      lutka tiesi kertoa perkele galtonille juu-u
      mitä wittua se sulle loppujen lopuks sitte
      kuuluu mitä puolalaiset ajattelee,häh?
      jos ne ei hyväksy perkele evolutioo, nii mitä
      perkele sitten ? pitäskö kaikkien ajatella
      just niin ku sinä määräät,perkele niin vittu
      sillo ota helevetissä stalin esikuwaksi niin,
      se sano, mitä sai ajatella, ja jos oli perkele
      erimieltä niin eiku multiin.mietippä sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe