mitä ihmettä uusi naapuri puuhailee. poikamies se ainakin on eikä ole lapsia. mutta usein iltaisin alkaa lammas määkimään oikeen kunnolla sitä kestää vartista puoleen tuntiin.voiko kerrostalossa pitää edes lammasta.tupakin savu kans häiritsee minua .kannattaako valittaa huoltomiehelle kun sekään ei osaa leikatanurmikkoo.
lampaan äänet häiritsee
17
1402
Vastaukset
- ettei vaan
olisi eläimiin sekaantuja muuttanut naapuriisi. Kerrostaloissa ei saa pitää hyötyeläimiä. Voisit soittaa isännöitsijälle ja kysyä tältä onko tietoinen että pitää naapuri lammasta asunnossaan..
- Naapurin paimen
"Kerrostaloissa ei saa pitää hyötyeläimiä." Joissain taloissa on tuhoeläimiä. Eikö ne kannattaisi kieltää mieluummin? Onko seuraeläin hyötyeläin vai tuhoeläin? Riippuuko se eläimen tarjoaman seuran tasosta?
- -mikä_provo...
10 pistettä ja papukaijan merkki
- mun naapuri on täysi
pässi.
- -Kari Kaltevaperse-
pumpattava, määkivä lammas. 'bonging sheep'
- ei tommosta
voi oikeesti olla.kato roskiksesta oisk lampaan paskaa ,niin selviää onko oikee lammas
- Yks vaan!!!
ei tommosta kirjoitti:
voi oikeesti olla.kato roskiksesta oisk lampaan paskaa ,niin selviää onko oikee lammas
Siis sellanen pumpattava on oikeasti olemassa.Kaverit meinas yhdelle jätkälle ostaa synttärilahjaksi sellasen!!!!
- että minkä takia?
Yks vaan!!! kirjoitti:
Siis sellanen pumpattava on oikeasti olemassa.Kaverit meinas yhdelle jätkälle ostaa synttärilahjaksi sellasen!!!!
mietinyt vähän pitäiskö se sitä kynttilän jalkana vai?
- Yks vaan
että minkä takia? kirjoitti:
mietinyt vähän pitäiskö se sitä kynttilän jalkana vai?
Siis se oli ihan läppä juttu!!!
Ne pääty sitten ostamaan sille puhallettavan jätti vehkeen jolla synttärisankari sitten kännipäissään riehui ympäriinsä. - myydään tommottii
Yks vaan kirjoitti:
Siis se oli ihan läppä juttu!!!
Ne pääty sitten ostamaan sille puhallettavan jätti vehkeen jolla synttärisankari sitten kännipäissään riehui ympäriinsä.lampai
- Elmeri
Meillä se ei osaa edes lamppua vaihtaa. Muista olla tarkkana mitä naapuri puuhailee ,etenkin jos on uusi niistä kun ei koskaan tiedä ja kouluta sitten talon tavoille, ettei niitä lapsia vaan tuliskaan sinne rauhaa häiritsemään.Kuka nyt lammasta panis? Sian vittu punottaa paremmin.
- pihalle päivisin
Siinähän se hoituu nurmikon leikkuukin samalla.
nimim. Musta lammas määkii kovimmin - myöskin
pihalle päivisin kirjoitti:
Siinähän se hoituu nurmikon leikkuukin samalla.
nimim. Musta lammas määkii kovimminlannoitus. sorkat pitää vaan aika meteliä porraskäytävässä
- hahahahahhaha
myöskin kirjoitti:
lannoitus. sorkat pitää vaan aika meteliä porraskäytävässä
tää oli hyvä juttu.naurattaa
- kun.
talonmiehet poistetan ja annetaan huoltoyhtiöille hommat. nurmikot leikataan miten sattuu, paskaa käytävissa ,virtsaa häkkikellareissa, tummaihoisia naapureina ynm.
kyllä on pakko katsella omaa taloa ,vaikka kauempaakin - kristiina l turuus
mun seinänaapurista kuuluu kans semmottii oikeen lampaan ääntä ja kopinaa
- usko.
moista juttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722832- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘61986PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822