Kuinka helposti toisen maistaa suudellessa? Minulla henki ei haise, mutta syljessä on pieni sivuhaju aina. Sen huomaa jos sylkäisee hiema(hehe) käteensä ja haistelee. Mutta huomaako tytöt tätä? En ole vielä päässyt suutelemaan. Syön purkkaa.
Vastaukset 3
- poxpox
Kun suutelee kunnolla, kuolan kera niin kyllä
sen toisen todellisen suumaun huomaa/maistaa. Itselläni alkaa maistua omakin suu pojan suulle, kuolan vuoksi :D
Poika on sanonut että henkeni haisee, mutta kyllä minä pesen hampaat aamuin ja illoin... Ominaisuushaju? xD
Mutta kyllä. Kun vedätte kunnon kielaria, toisen maku jopa tarttuu sinuun. Mutta ei se mitään. Jos toista rakastaa, ei välitä noin pienistä asioista ;) - kelpaisi mulle.
Juu eipä tuo ole haitannut. Kyllä siinä joskus väkisinkin kastuu vähän muuta kun ne pelkät huulet. Ja kyllä se sylki kaikilla hiukan haiskahtaa. Eipä ole vielä kukaan sanonut, että henkikään haisisi. Välillä tietenkin, mutta sekin on ihan normaalia.
Et kai sitä purkkaa suutelun aikana syö?- paha laku
En syö purkkaa suutelun aikana, en itseasiassa ole vielä edes suudellut. Pelottaa vaan tämä kuola asia. Sanoit että kaikilla kuola hieman haiskahtaa.
Jos näin on niin ei kai sitten mitään pelättävää ole. Ei henki haise tai mitään, mutta sylki haisee aivan aivan pikkusen kun tarkasti haistelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241456
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361062Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella441004Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes88854Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97737- 67723
- 25700
- 34692
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23610- 8571