Suutelu ja maut

paha laku

Kuinka helposti toisen maistaa suudellessa? Minulla henki ei haise, mutta syljessä on pieni sivuhaju aina. Sen huomaa jos sylkäisee hiema(hehe) käteensä ja haistelee. Mutta huomaako tytöt tätä? En ole vielä päässyt suutelemaan. Syön purkkaa.

3

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poxpox

Kun suutelee kunnolla, kuolan kera niin kyllä
      sen toisen todellisen suumaun huomaa/maistaa. Itselläni alkaa maistua omakin suu pojan suulle, kuolan vuoksi :D
      Poika on sanonut että henkeni haisee, mutta kyllä minä pesen hampaat aamuin ja illoin... Ominaisuushaju? xD

Mutta kyllä. Kun vedätte kunnon kielaria, toisen maku jopa tarttuu sinuun. Mutta ei se mitään. Jos toista rakastaa, ei välitä noin pienistä asioista ;)

• kelpaisi mulle.

Juu eipä tuo ole haitannut. Kyllä siinä joskus väkisinkin kastuu vähän muuta kun ne pelkät huulet. Ja kyllä se sylki kaikilla hiukan haiskahtaa. Eipä ole vielä kukaan sanonut, että henkikään haisisi. Välillä tietenkin, mutta sekin on ihan normaalia.

Et kai sitä purkkaa suutelun aikana syö?

• paha laku

En syö purkkaa suutelun aikana, en itseasiassa ole vielä edes suudellut. Pelottaa vaan tämä kuola asia. Sanoit että kaikilla kuola hieman haiskahtaa.
        Jos näin on niin ei kai sitten mitään pelättävää ole. Ei henki haise tai mitään, mutta sylki haisee aivan aivan pikkusen kun tarkasti haistelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe