VESIMIES(M) JA SKORPPARI(N)

Annastiina

Olen tutustunut ihanaan mieheen ja tapailemme
lähes päivittäin ja olemme tiiviisti yhteyksissä.
Olen suorastaan hullaantunut...mutta
Onko kenelläkään kokemusta
Vesimies/Skorppari suhteista ????

9

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavannut

      2 kk sitten vesimies-miehen ja olen todella rakastunut! Näemme vain viikonloppuisin, koska kultani on työreissuilla viikot. Soitellaan joka päivä ja viestitellään. Elämä maistuu ihanalle!!!!
      tv. skope-nainen

      • kyllä -70

        olen ollut naimisissa 12-vuotta skorpioni-miehen kanssa ja en tiedä johtuuko horoskoopista vai mistä, mutta itseriittoinen tämä herra kyllä on. Aluksi oli ihanaa ja sain huomionosoituksia, mutta nyt vain hän ja hänen tarpeet ovat tärkeitä.


      • elena
        kyllä -70 kirjoitti:

        olen ollut naimisissa 12-vuotta skorpioni-miehen kanssa ja en tiedä johtuuko horoskoopista vai mistä, mutta itseriittoinen tämä herra kyllä on. Aluksi oli ihanaa ja sain huomionosoituksia, mutta nyt vain hän ja hänen tarpeet ovat tärkeitä.

        minä ainakin huomasin, että omistushaluisella skorpionilla (minä) on vaikeuksia antaa vesimiehelle hänen tarvitsemaansa vapautta, mutta se saattoi johtua ihan omasta elämäntilanteestani. loppuviimein vesimies kuitenkin ahdistui liiasta yhdessä olosta ja halusi päättää suhteen. :(


      • Vinksvonks

        Meillä oli samanlainen suhde mutta itse olen veskari nainen. Skorpparimies teki reissuhommia ja tapailimme viikonloppuisin. Jokun aikaa suhde toimi täydellisesti, mutta se että skorppari halusi omistaa, mutta samaanaikaan itselleen "vapautta", koitui tämän suhteen kuolemaksi. Minä lähdin ja nyt skorppari ihmeissään yrittää pitää edelleen kiinni, mutta se ajaa minua vain kauemmas. En pystyisi sitoutumaan tällaiseen suhteeseen, mutta hauskaa voin toki voisin pitää :)


    • skorpioni nainen

      Jos annat vesimiehelle vapauden tulla mennä,,se onnistuu,toden-näköisesti.Olin kerran suhteessa vesimieheen.Mies ei tykännyt,eikä halunnut lähempää suhdetta,ei sukulais-sielu ainakaan minulle.

    • hmmm:)

      Hei.
      Itse seurustelen vesimiehen kanssa, joka on vielä naimisissa, mutta aikoo kuulemma erota. Aluksi meni hyvin, mutta nyt tuntuu ettei se osaakkaan sanoo vaimollensa, että eroo, joten alkaa jo tympii koko asia. Taitavat olla saamattomia miehiä tai haluavat leikkiä muillakin kun ovat naimisissa.

    • Kay

      On kokemusta. Olen nousevana itse myös vesimies, joten älyllisellä tasolla tulimme toimeen suorastaan uskomattoman hyvin. Ajattelimme samalla tavalla, ymmärsimme ilman sanoja mitä toinen tarkotti ja yhdessä oli ihanaa. Seksi sujui aluksi, mutta loppujen lopuksi halut olivat hieman erilaiset. Vesimies ei myöskään aina pysty ymmärtämään skorpioninaisen mielenliikkeitä ja tunneskaaloja. Välillä tuntui että vaikka mies kuunteli ja ymmärsi ihan loistavasti, ei hän kuitenkaan tajunnut minua yhtä syvällisellä tasolla kuin minä häntä. Vaikka suhde meille kariutui, arvostamme edelleen erittäin paljon toisiamme. Jos olet temperamenttista skorpionilaatua, yritä hillitä tunteenpurkauksiasi ja jättää manipulointi muille. Onni ja yhteinen tulevaisuus on mahdollista, älä usko horoskooppikirjojen yhteensopivuustaulukoita.

    • kokemusta

      tällaisesta suhteesta. Olen naimisissa vesimiehen(M) kanssa ja juttu sujuu, kun muistat pitää kiinni omista menoistasi ja hän pitää huolen omistaan, Tehkää rajasopimukset ja pitäkää ne. Vesimies tykkää kun skorpparivaimo on vähän välillä etäinen ja JOUTUU pyydystämään uudelleen. Rakkaus on ihanan lämmintä, rajua, hellää. Riidellään kyllä isosti ja tulisesti, mutta lyhyesti ja asia on sillä selvä, ei kaiveta enää uudelleen. Tämäkin piti sopia rajasopimuksiin. Ei vieraita, vanhoja riitoja, toisen omiin juttuihin (harrastukset)ei puututa. Meillä näin sujuu. Siis kuin parisuhdeyhtiö, jossa säännöt sovitaan ensin ja muutetaan vain yhteisestä sopimuksesta. Äläkä IKINÄ usko muiden puheita hänestä, kysy suoraan ja usko kun hän sanoo. Vesimiehistä puhutaan enemmän, kuin asiassa on perää, he ovat viehättäviä persoonia ja joku voi ymmärtää väärinkin. Meillä toimii, mun piti itse oppia VAAN luottamaan, eikä kuvitella. Suosittelen, jos haluat ELÄÄ joka päivä, etkä vaan olla..

      • juuri näin meilläkin

        olen skorppari nainen ja kihloissa vesimiehen kanssa. Alku oli mukavaa,oikea elämän rakkaus vaikka luulin jo tietäväni mitä rakkaus on. Kestimme kaukosuhteenkin. Elämä jatkuu ja meillä on kolme lasta. Joka päivä rakastan häntä entistä enemmän,mutta sen voin sanoa että eikös skorpparit oo omistushaluisia...niin..pelkään että hän joskus lähtee,koska minä en vielä tarpeeksi luota. Mutta se johtuu miehen omasta menneisyydestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe