NHL 04

-Verbatim-

pelin alussa tulee video pätkä aina jostakin pelaajasta. Kuka se pelaaja on joka teippaa mailansa lapaa (vaalea hiuksinen), hänellä on sininen T-paita yllä jossa lukee "Liberity"...

Siis, kuka hän on?

15

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Jyri_

      Se on Rostislav Klesla

      • -Verbatim-

        ei ole.. ;)


      • _Jyri_
        -Verbatim- kirjoitti:

        ei ole.. ;)

        on se kato vaik 04 sivuilta!!! Sitä paitsi olen jutellut kyseiseisen Herran kanssa ( Rostislav Klesla )


      • -Verbatim-
        _Jyri_ kirjoitti:

        on se kato vaik 04 sivuilta!!! Sitä paitsi olen jutellut kyseiseisen Herran kanssa ( Rostislav Klesla )

        löysin joitain NHL 04-peli sivustoja, mut en kyl löydä mistään niitä henkilöitä, ketkä ovat niissä aloitus mainoksissa.

        Toi tyyppi jota ehdotit, sillä on tummat hiukset, ei blondit. ETSIN BLONDIA!! Sillä ei ollu pelipaitaa päällä, vaan tavallinen sininen T-Paita! OK?


      • _Jyri_
        -Verbatim- kirjoitti:

        löysin joitain NHL 04-peli sivustoja, mut en kyl löydä mistään niitä henkilöitä, ketkä ovat niissä aloitus mainoksissa.

        Toi tyyppi jota ehdotit, sillä on tummat hiukset, ei blondit. ETSIN BLONDIA!! Sillä ei ollu pelipaitaa päällä, vaan tavallinen sininen T-Paita! OK?

        Usko jo et se on klesla!!!!!! kysin siltä iteltä kun se pelas hpk:ssa ja se vastas : yes, this is me. kun se 04 mainos pyöri hpk:oon video taululla. ja sil oli tulokas kaudella blondit.


      • -Verbatim-
        _Jyri_ kirjoitti:

        Usko jo et se on klesla!!!!!! kysin siltä iteltä kun se pelas hpk:ssa ja se vastas : yes, this is me. kun se 04 mainos pyöri hpk:oon video taululla. ja sil oli tulokas kaudella blondit.

        kasvon piirteet ei täsmää.

        Toi Klesla sopii enemmän siihen "ETO VEZE" tyyppiin, ei siihen joka sanoo englanniks EA SPORTS IT'S IN THE GAME..


      • _Jyri_
        -Verbatim- kirjoitti:

        kasvon piirteet ei täsmää.

        Toi Klesla sopii enemmän siihen "ETO VEZE" tyyppiin, ei siihen joka sanoo englanniks EA SPORTS IT'S IN THE GAME..

        jos se ite sano yes it`s me niin varmaa se on se. sitä paitsi ne kaikki sanoo ea sport it`s in the game. eikö sul oo uudempaa kun 04


      • -Verbatim-
        _Jyri_ kirjoitti:

        jos se ite sano yes it`s me niin varmaa se on se. sitä paitsi ne kaikki sanoo ea sport it`s in the game. eikö sul oo uudempaa kun 04

        Selänne: EA Sports, pelissä mukana.

        LA Kingsin tyyppi: Jotain ihme kieltä, EI TODELLAKAAN ENGLANTIA!

        N. Kapanen: EA Sports, mukana pelissä.

        Columbuksen tyyppi: "Eto veze"?!?! Ei siis todellakaan englantia..! ;)

        T. Pyatt: EA Sports, it's in the game


        SIIS KAIKKI EI TODELLAKAAN SANO TOTA IT'S IN THE GAME! :)

        Ei oo kun NHL 04, senkin porukat osti "vahingossa". Ei ollut tarkoitus "haluta" sitä peliä, mutta tosi hyvä on ollut! :)

        En kyl vieläkään voi uskoo et Klesla ois tuo mun hakema tyyppi.. :/ Sorry..


      • _Jyri_
        -Verbatim- kirjoitti:

        Selänne: EA Sports, pelissä mukana.

        LA Kingsin tyyppi: Jotain ihme kieltä, EI TODELLAKAAN ENGLANTIA!

        N. Kapanen: EA Sports, mukana pelissä.

        Columbuksen tyyppi: "Eto veze"?!?! Ei siis todellakaan englantia..! ;)

        T. Pyatt: EA Sports, it's in the game


        SIIS KAIKKI EI TODELLAKAAN SANO TOTA IT'S IN THE GAME! :)

        Ei oo kun NHL 04, senkin porukat osti "vahingossa". Ei ollut tarkoitus "haluta" sitä peliä, mutta tosi hyvä on ollut! :)

        En kyl vieläkään voi uskoo et Klesla ois tuo mun hakema tyyppi.. :/ Sorry..

        ne kaikki sanoo sen omalla kielellään hei haloo!!!! jos klesla ite sano varmaa se valehtelee!!!


      • -Verbatim-
        _Jyri_ kirjoitti:

        ne kaikki sanoo sen omalla kielellään hei haloo!!!! jos klesla ite sano varmaa se valehtelee!!!

        etpäs muuten sanonut että omalla kielellään. Sanoit vain "it's in the game". Että silleen.. :)

        Mutta kun se ei näytä uhtään Kleslalta! En kyllä vieläkään usko että se on Klesla, väitän että se Columbuksen tyyppi on Klesla.

        Mut mikä se nettisivusto on mistä olevinaan löysit ne clipit..?!


      • _Jyri_
        -Verbatim- kirjoitti:

        etpäs muuten sanonut että omalla kielellään. Sanoit vain "it's in the game". Että silleen.. :)

        Mutta kun se ei näytä uhtään Kleslalta! En kyllä vieläkään usko että se on Klesla, väitän että se Columbuksen tyyppi on Klesla.

        Mut mikä se nettisivusto on mistä olevinaan löysit ne clipit..?!

        EI KAI KLESLA VALEHTELIS!!!!!!!!!!!


      • -Verbatim-
        _Jyri_ kirjoitti:

        EI KAI KLESLA VALEHTELIS!!!!!!!!!!!

        on mahdoll että ette ymmärtäneet toisianne oikein.

        KERRO NYT HEMSKUTISSA SE NETTIOSOITE, THANKS! ;) ;) ;)


    • -Verbatim-

      mistä olevinaan löysit ne "demo"-tyypit. Et tiedät kuka tyyppi noista kukakin on.. Ite löysin nimittäin joitain sivustoja (NHL 04) mutta en löytänyt noita henkilöitä.

      Voisitko valaista? ;)

    • -Verbatim-

      ..eikä vääntänyt sitä tsekiks...?! Hahaa, se ei ole se sun Klesla..!! ;) ;) ;) ;) ;) ;)

    • nhl-kriitikko

      pikkasen nhl on joskus ärsyttävä. jotkin vedot jotka käyvät maalissa aivan selvästi ei hyväksytä. ja vastustajan pelaajat ovat aina ihan yliaggressiivisia. vaikka taklausvoima olisi vaikka 50, se taklaa aivan kuin täydellä voimalla. siinä pelissä tietokoneen pelaaja ei keskity kuin taklaamaan ja lämimään. ja vaikka oma maalivahti olisi 99 niin voi silti jokin 60 tasoinen pelaaja vetää maalin ainakin lopussa. siinä tietokone pyrkii aina tasoittamaan ja maalivahti muuttuu yhtäkkiä maailman suurimmaksi imuriksi, aivan kuin se olisi lahjottu. 95% tietokone tasoittaa ainakin 1 maalin verran. ja aina välillä tuomari tai oma pelaaja tunkee eteen hyvässä kiihdytyksessä ja vastustaja tulee ja ottaa kiekon. 2 pistettä viidestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe