Kyrel

hömppänä

Millainen työpaikka tämä Kyrel on? Palkka, pomot, työ ajat yms.?!? Kannaattaako edes harkita?

21

8167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkka ym

      Itse en ole, mutta mitä oon kuullut,kaikki ovat kehuneet.Ainoa kunnon työpaikka täälläpäin.
      Harkitse pois !

      • Jaskan poika

        Kyrellillä töissä.

        Olen ollut pätkittäin n.neljä vuotta siellä. Muunlaisia työsopimuksia täällä ei tunneta.

        Palkkani ns.puoliurakassa on keskimäärin kahdeksan euroa.

        Näillä tuloilla en pysty hankkimaan elämääni semmoista tasoa, jolla voisin pyytää jotain naista kumppanikseni.

        Olen iältäni 24v. Ja ainakun pääsen tuohon työpaikkkahvilan ikkunoiden eteen, niin toivon että isoveljeni, Matti johtaisi siinä ohimarssia puna-armeijan tankeille..

        Suo anteeksi, arvon kyseliä? Veljeni Matti on nyt sörkäs ja taas se varmaan pettää sen, kun puhuttiin erään paikallisen lusimesen loppua ja sen muutenkin----

        ;)

        Kais tierät.


      • Ex-Kyreliläinen

        Palkka on elektroniikkateollisuuden tyypillistä tasoa (eli pieni) mutta muuten Kyrel on työpaikkana kyllä Hämeenkyrön paras. Hienoa, että Simo jaksaa yrittää!


      • iha hyvä paikka
        Ex-Kyreliläinen kirjoitti:

        Palkka on elektroniikkateollisuuden tyypillistä tasoa (eli pieni) mutta muuten Kyrel on työpaikkana kyllä Hämeenkyrön paras. Hienoa, että Simo jaksaa yrittää!

        itse olin 6vuotta ja ny kesällä muutaman viikon ;) Tuntipalkka n. 7,5h, iltalisä euron. Siistiä sisähommaa, hieman ykstoikkoista mutta menettelee kiitos mukavien työkavereiden.


      • hömppänä
        iha hyvä paikka kirjoitti:

        itse olin 6vuotta ja ny kesällä muutaman viikon ;) Tuntipalkka n. 7,5h, iltalisä euron. Siistiä sisähommaa, hieman ykstoikkoista mutta menettelee kiitos mukavien työkavereiden.

        Kiva kuulla että kannattaa ottaa paikka vastaan mikäli paikkaa tarjoavat!


      • palkka eroja
        hömppänä kirjoitti:

        Kiva kuulla että kannattaa ottaa paikka vastaan mikäli paikkaa tarjoavat!

        Dirika taitaa olla vähä eri liksalla, ainakin mitä aamulehti kerto.


      • TosiOnTosi
        hömppänä kirjoitti:

        Kiva kuulla että kannattaa ottaa paikka vastaan mikäli paikkaa tarjoavat!

        Aina YTeet Päällä tokkopa uusia ottavat paitsi kärräämään taakan alle uupuneita ulos.


      • ei ansiotuloja
        palkka eroja kirjoitti:

        Dirika taitaa olla vähä eri liksalla, ainakin mitä aamulehti kerto.

        ollenkaan, mutta pääomatuloja kyllä.
        Eli eri liksalla on.


      • jepjepjeijoo
        Ex-Kyreliläinen kirjoitti:

        Palkka on elektroniikkateollisuuden tyypillistä tasoa (eli pieni) mutta muuten Kyrel on työpaikkana kyllä Hämeenkyrön paras. Hienoa, että Simo jaksaa yrittää!

        Juuh, hyvä yritys...
        eipä jää kunnalle latiakaan, kun täysin ansioton aamulla töihin menijä!
        Tuosta pääomaverosta kun kunta ei saa lanttiakaan!
        Kyllä normaali käytäntö on, että edes kymmenykset ansiotuloon...
        Kattokaa muita yrittäjiä! (miksei verottaja katso...)


      • voi voi
        jepjepjeijoo kirjoitti:

        Juuh, hyvä yritys...
        eipä jää kunnalle latiakaan, kun täysin ansioton aamulla töihin menijä!
        Tuosta pääomaverosta kun kunta ei saa lanttiakaan!
        Kyllä normaali käytäntö on, että edes kymmenykset ansiotuloon...
        Kattokaa muita yrittäjiä! (miksei verottaja katso...)

        Taas yksi kateellinen kirjoittelee.


      • rock pultsari
        Jaskan poika kirjoitti:

        Kyrellillä töissä.

        Olen ollut pätkittäin n.neljä vuotta siellä. Muunlaisia työsopimuksia täällä ei tunneta.

        Palkkani ns.puoliurakassa on keskimäärin kahdeksan euroa.

        Näillä tuloilla en pysty hankkimaan elämääni semmoista tasoa, jolla voisin pyytää jotain naista kumppanikseni.

        Olen iältäni 24v. Ja ainakun pääsen tuohon työpaikkkahvilan ikkunoiden eteen, niin toivon että isoveljeni, Matti johtaisi siinä ohimarssia puna-armeijan tankeille..

        Suo anteeksi, arvon kyseliä? Veljeni Matti on nyt sörkäs ja taas se varmaan pettää sen, kun puhuttiin erään paikallisen lusimesen loppua ja sen muutenkin----

        ;)

        Kais tierät.

        No eihän tosta sun kirjoituksesta taas saa mitään selvää.


      • oikeasti
        voi voi kirjoitti:

        Taas yksi kateellinen kirjoittelee.

        ihmetyttää, ettei monella työssäkäyvällä ole muuta kuin pääomatuloja.
        Moni maksaa huomattavasti pienemmistä ansiotuloista suurempaa veroprosenttia.
        Ja totta, ettei pääomatulosta hyödy kunta mitään. Se on ihan ok jos tulo on oikeasti pelkkää pääomatuloa, mutta koijarit kuriin!

        T: Joku muu, jolle vastasit


    • Jotain muuta

      Kyrelillä pidetään jatkuvasti YT:t päällä, niin pysyy duunari varpaillaan, joten kiertäkää kaukaa....

    • asiallisia vastauksi

      Otetaanko sinne uusia työntekijöitä, entä onko kyseessä vuorotyö, entä työilmapiiri, johto yms.?

      Mielellään sellaisilta vastauksia jotka siellä ovat/olleet töissä.

      Palkka jos pitää toi 8,5euroa/h niin on kyllä todella surkeaa tasoa, en kyllä usko että moisella palkalla tänä päivänä vaki porukka töissä on.

    • Ei kommunisti

      Perseaukisten kommunistien jauhamista tämäkin ketju taas. Perustakaa yritys, jos ei palkkatyöt kiinnosta. Tai menkää sossuun vinkumaan ja haaveilemaan kansalaispalkasta.

      • Tiedän kyllä

        Täysin samaa mieltä. Kadehtijat ja arvostelijat voivat perustaa itse yrityksen ja yrittää saada sen kannattamaan.
        On helpompaa olla "vain työnteikjä" kuin elää naimisissa yrityksen kanssa ja kannattavuushan on aina riski kuten sijoitettu pääomakin.
        Siitä vaan yrittämään!


    • joskus töissä

      Ihan hyvä mesta oli, työkaverit ok ja palkka itellä vähä yli 10e tunnilta.

    • Anonyymi

      Täällä ketjussa on vanhentuneita tietoja palkoista. Ovat nousseet nuo alimmatkin tuohon kympin huiteille. Kyrelhän on nimenomaan tunnettu siitä, että on yritetty pitää porukka töissä. Siksihän perhe osti Kyrelin takaisin sen jälkeen kun se oli vähän aikaa Flextronicsin omistuksessa, että saataisi työpaikat pidettyä Suomessa. Tuolloin Flextronics siirsi tuotantoja muihin maihin, Kyrel halusi ja haluaa edelleen pitää elektroniikkatuotantonsa Suomessa.

      Työporukka on kyllä oikein mukavaa ja suurin osa onkin saanut olla talossa yli 10v. On toki tuotannossa sitten määräaikaisuuttakin, koska tietysti suhdanteet vaihtelevat ja sitä kautta työvoiman tarve. Moni kunnan nuori on Kyrelillä aikoinaan aloittanut ja edennyt myös muihin tehtäviin.

    • Anonyymi

      Hyvä työpaikka on, monenlaisia eri työtehtäviä ja mukavat pomot ja johtajat yms. Palkka hyvä omasta mielestä (riippuu toki työtehtävästä). Ite oon ollut kesätöissä ja pätkittäin sielä nyt about 4v.

    • Anonyymi00020

      Myyntipomo on aika myrkyllinen ja ikävä tyyppi, vaikka ei sitä heti huomaa, päälle päin voi olla mukavia. Setämiehet johdossa vanhanaikaisia, firma ei uudistu. Profitluvut ja oma hyöty kiinnostaa heitä enemmän kuin ihmiset tai yleinen yritysten tai asiakkaiden etu.

    • Anonyymi00021

      2 vuotta ollut töissä 25 euroa tunti ihan kohtuu palkka ja pienenä lisänä hirvonniemessä työntekijöitten kesän vietto paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe