KOMMARI KAURISMÄKI

sonnimies

Kaurismäki tietää, että ei olisi ollut mitään mahiksia tulla huomioiduksi, siksi tämä veto. Eihän sitä noteerattu Cannesissakaan. Lapsellinen jeppe.

12

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

      En voi muuta sanoa.

    • suuren ja mahtavan

      Amerikan vilmiteollisuuden ympärillä. Muuten ei arvostusta tipu, eh?

      Ja mitä kommariuteen tuleen. Ei taida suomen maalta löytyäkään ei-punikkia tältä alalta. Sen järkevyydestä voi olla jokainen iikka omaa mieltä. Mutta naurettavaa tämä joidenkin täysin kontillaan olo jenkkilän suuntaan.

      Mutta eikös se niin ole että "parhaimmat leffat saavat Oscarit". Muita leffojan on ihan turha kattoa...

    • SPEDE LANDE !!

      IMUTA SÄ VAAN SONNIN RIPULIA JA PYSY KAUKANA KEHÄ YKKÖSTÄ!!!

      • sonnimies

        Tuommosia miehiä mitä sinäkin olet, olen pruukannut polkaista aurauspalteesen, noin vain huvin vuoksi.


      • sä olet pönde
        sonnimies kirjoitti:

        Tuommosia miehiä mitä sinäkin olet, olen pruukannut polkaista aurauspalteesen, noin vain huvin vuoksi.

        eli spede lande, sianpaskan nuuhkija elikkä täysi kurahousu!
        vatkaa vaan lampaitasi ja ihanoi amerikkalaista unelmaa, muuta pikaisesti sinne muiden paskalahkeiden luvattuun maahan:)
        hähähähähääää!!! pruuttaa nenäsi ahman paskaan ja puhalla kyrpääsi URPO.


      • ...
        sä olet pönde kirjoitti:

        eli spede lande, sianpaskan nuuhkija elikkä täysi kurahousu!
        vatkaa vaan lampaitasi ja ihanoi amerikkalaista unelmaa, muuta pikaisesti sinne muiden paskalahkeiden luvattuun maahan:)
        hähähähähääää!!! pruuttaa nenäsi ahman paskaan ja puhalla kyrpääsi URPO.

        Että minä ihailen tuon naisen verbaalista ylivertaisuutta.


      • Eloveena_ylärinne
        ... kirjoitti:

        Että minä ihailen tuon naisen verbaalista ylivertaisuutta.

        Riimitystä tarjoillaan täällä "pöndelle".

        Eläköön tiukat totuudet!


    • hille2

      Pääsihän Kaurismäki viimeksikin Oscar-kisoissa 80 elokuvan joukosta viiden parhaimman finaaliin.

      Lisäksi Kaurismäki on palkittu Cannesissa edellisestä elokuvastaan.

    • avitukset

      pois suomielokuvilta.

    • aleksanteri sammakko

      aivot riittää.spede huumorin seuraamiseen.mä en voi ku ihmetellä et ihmiset ei haluu ulkomaalaisia tähän sisäsiittoiseen uunolandiaan.mistä noita sonnimiehiä sikiää,kattelee pekkoo ja uunoo ja runkkaa,ja ihmettelee kun ulkomaalaiset vie niiden naiset.aargh!!

      • sonnimies

        En ole koskaan katsonut pekkoa, enkä monta spedeäkään, mutta naisia piisaa. Taidat olla niitä suklaamiehiä, runkkikunkku.


    • Veteranfan

      Aki kaurismäkihän on ollut aina Suomessa aliarvostettu,niin katsomossa kuin kriitikoitten arvosteluissa.Aki tietää mitä rapakon takana ajatellaan hänen elokuvistaan,se ei myy yleisöön.
      Ei ainakaan maassa jossa tuottajat sanelevat minkälaista soopaa yleisölle tyrkytetään,Renny Harlin tekee siellä juuri niitä juttuja joissa katsojan ei tarvitse ajatella tarinan "loogisia asioita".
      Harlinin kaksi edellistä leffaa ovat juuri sen takia päätyneet suoraan video-julkaisuun,Hollywoodissa ollaan epätoivoisia elokuva-projektien kanssa,senhän tietävät jo moni eturivin ohjaajat.Jotka yrittävät välttää turhia kompromisseja tuotantojen kanssa.AKI KAURISMÄKI EI TEE KOMPROMISSEJA,vaan haluaa tehdä elokuvia OMILLA ARVOILLAAN.

      Nämähän ovat niitä asioita,joita ei opita kuin katsomalla leffoja niiden omilla arvoillaan.
      Akihan on sanonut eräässä tiedotus-tilaisuudessa jossain festivaaleilla: Jos hän voittaa Oscarin, se olisi Hollywoodin loppu!

      Kaurismäki on varmasti oikeassa siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe