Voi rakas oinas

nussitaanko?

Jos minä nyt ajattelen sillee että nussittaisiin... oinas minullekko? Oletko väkivaltainen vai yhdytkö tällaisen neitsyt naisen rakkauteen. Saat sitoo mut sänkyyn kiinni ja nussii että multa lähtee järki.

Haluaisin nussii oinaan kans mut mua pelottaa. Oinaassa nään katkeruuden, pahan, vihamielisen ihmisen joka ei kestä minun juttujani. Kuitenkin haluaisin yrittää, en ole nakannut sinua edelleenkään pois. Joskus laitan sut naulakkoon odottamaan että rauhoittuisit.

Haluisin, haluisi ja haluisin... miten on?

8

2668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

kännissä kun kellokoin on oin paljon ja niin oon miekii mut oon oinasnainen ja tosi hirmu sellanen.

• neitsytnaiselle

Suora vastaus:
      En pidä karkeista naisista millään muotoa.
      Minuun oinasmiehenä vetoavat sensuellit ellit.
      Erotiikka lähtee naisen aivoista,
      siksi pidän oinasmiehenä älykkäistä naisista jotka ymmärtävät hyvän käytöksen olevan puoleensavetävää ja seksikästä.
      Tasokas rakastelu on tunnetta täynnä, ei väkivaltaisia alistus riehumispaineja.

Mitä enemmän rekvisiittaa - sitä vähemmän tunnetta (Oinasmiehen motto)

• OINAS FEMALE

Olen samaa mieltä kanssasi,minäkään en tykkää karskista ja liian suorasta käytöksestä.Näin nais puolisena minua kiehtoo lähinnä sentlemannit ja charmantit miehet,jotka osaavat arvostaa naista.Liian karski käytös etoo minua vaikka oletetaan et oinaat ovat suoran toiminnan ihmisiä,ei pidä paikkansa,mut onhan meissäkin poikkeuksia.;)

• oinasmiehelle

Kymmenen pistettä vastauksestasi!!!!!!!!!!
        Tosi MIEHEN puhetta. Tunne se on tärkein siinäkin touhussa!

• aito oinas

ja nainen. Ihan hävettää tommonen tyrkky nainen. Ei oinasM tommosesta syty enkä tiedä syttyykö kovin moni muukaan mies. Oikeessa suhteessa voi tietysti välillä "tuhmustella" hiukan, sehän kuuluu tapoihin ja oinaankin piirteisiin. Mutta ne on hyvin intiimejä asioita eikä niitä täällä revitellä. Oinaan ihon alle pääsee vain älyllä ja tyylillä. Näin se menee ja pätee niin oinasmiehiin kuin naisiinkin. Oinas on erittäin kyvykäs, halukas ja intohimoinen, mutta vaativana haluaa koko paketin - sekä mielen että kropan. Jos sulla on mistä antaa, niin oinaalta saat korkojen kanssa kaiken ja vähän enemmänkin :)

• oinastytteli

aika järkipuhetta!! :) joku saa susta kyl aika namun pakkauksen, jollei oo jo saanu..

• kohovia

oisit sen heti sanonu ekkäs tollai kierrelly.täältähän on heti tulossa oinas uros,kunhan vaan ilmotat mulle mihin tulen.väkivaötainen en ole ja mielelläni yhdyn naisen kuin naisen rakkauteen.

• lökäpöksy et oinas

Katoin sun profiilin ja vähän ihmetyttää kun 39v sanoo itseään pojankoltiaiseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe