Mitenkäs teillä on mennyt nuo Elisan laajakaistapaketin ja lähinnä sen tietsikan toimitukset? Lueskelin että jotkut ovat saaneet noin viikossa, toiset eivät vielä kuukaudessakaan.
Itse tilasin paketin eli 1M liittymän ja kalleimman koneen 18.9. Toimitusvahvistus tuli 22.9. Siinä kerrottiin että netti asennetaan 4.10. ja kone tulee 18.10.
2.10. asentaja soitti ja sanoi että netti on asennettu. Näin ilmeisesti olikin.
Tuli 18.10. eikä konetta kuulunut. 19.10. eli torstaina aamulla soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin että on vaikeuksia, mutta DHL:n varasto oli luvannut toimittaa tällä viikolla eli heti kun saa itse koneita. Epäilin että viikkoa on vähänlaisesti jäljellä, mutta vastasivat että näin oli luvattu.
Ajattelin sitten ajaa etuani tiedostavana kuluttajana ja soitin 20.10. aamulla jälleen asiakaspalveluun. Nyt vastasi joku nihkeän kuuloinen vanhempi nainen joka ei halunnut kertoa mitään muuta kun että kone tulee silloin kun on luvattu tai viimeistään kuuden viikon päästä tilauksesta. Maanittelun jälkeen hän otti yhteyttä varastolle josta selvisi että ei ole vielä koneita tullut eikä lähtenyt. Sitten tämä nainen lupasi että tilannetta voidaan hyvitellä jollain kannettavan hiirellä, ilmaisilla kuukausilla tai kannettavan laukulla.
No, kurillani soitin vielä 20.10. illalla juuri ennen sulkemisaikaa asiakaspalveluun ja kysyin, että mitäs kuuluu. Nuorempi mies sanoi ettei tiedä juurikaan, yritti soittaa varastolle, mutta ei saanut yhteyttä ja kertoi että hänen käsityksensä mukaan pitäisi olla jo lähtenyt, että kone tulee ensi viikon alussa.
Enpä sitten tiedä tästä. Kai se kone tulee joskus. Tai sitten ei. Alkais olla vaan tarvista jo kohta. Kertokaahan omia kokemuksianne asiasta?
Elisan paketin toimituksista?
12
1643
Vastaukset
- Tapsaaa
Eipäs kuulu konetta vieläkään. Maanantaina 23.10. soitin ja kysyin. Ei ollut tietoa, muuta kuin että pitäisi tällä viikolla tulla, eikä suostunut kyselemään enempää. Sanoi, että jos ei keskiviikkoon mennessä ole tullut niin pitää soittaa ja kysellä. Vähän epäilyttää, että ei taida tulla.
- läski
Mistä tilasit? En itse ainkaan netistä paikkaa löydä?
- Tapsaaa
läski kirjoitti:
Mistä tilasit? En itse ainkaan netistä paikkaa löydä?
Ihan tilasin Elisan myymälästä Columbuksesta. Mun mielestä ainakin Markantalo ja oisko GSm-storekin tekee niitä sopimuksia.
- Tapsaaa
Eipä kuulunut konetta vieläkään siis 25.10. Soitin päivällä taas Elisalle ja siellä kertoivat saman lorun, myöhässä ovat ja tulevat kun tulevat. Nainen lupasi laittaa minut listalle ekaksi kenelle kone laitetaan sitten kun niitä tulee. Tuntuu vaan että kaikki asiakaspalvelijat taitaa luvata kaikille kyselijöille samaa...
- Tapsaaa
Hah! Tänään 26.10. tuli viesti, että kone on jossain esiasennuksessa ja että se tulee ensi viikon alussa. Tiedä sitten pitääkö kumpikaan paikkaansa.
- Tapsaaa
Tänään 27.10. löysi eka laskukin perille. Saa nähdä milloin kone sitten tulee.
- Tapsaaa
Tänään 30.10. Herran vuonna 2006 se Elisan kauan lupailema kone sitten suvaitsi lopultakin tulla. Juuri tässä uudella vempaimella kirjoittelen.
Kone tuli siis 12 päivää myöhässä, mutta kumminkin. Nyt sitten kyselemään Elisalta vähän korvauksia haitasta ja vaivasta. - rytkönen
Tasan kaksi kuukautta tässä on nyt konetta odoteltu. Nettiyhteys on kylläkin avattu aikapäiviä sitten, mutta mitäpä sillä ilman konetta. Sopimuksessa luki hyvinkin selvästi, että koneen toimitukseen menee enintään se kaksi kuukautta, mutta aika hissukkaa taitaa pidellä. Hassuinta on, että asiakkaalta odotetaan aina sopimuksen ehdotonta noudattamista, mutta palveluntarjoaja saa koijata miten lystää. Mutta kaipa se sieltä vielä tulee, joskus, ehkä. Kahtellaan.
- Sopimus?
Laskuakaan ei kannata sitten maksaa ennenkuin saa koneen, koska eikö sopimuksessa puhuta myös sen netin käytöstä ja mitäs vastiketta olet saanut ilman konetta jolla käyttää...
- Tapsaaa
Sopimus? kirjoitti:
Laskuakaan ei kannata sitten maksaa ennenkuin saa koneen, koska eikö sopimuksessa puhuta myös sen netin käytöstä ja mitäs vastiketta olet saanut ilman konetta jolla käyttää...
Eli siis niitä laskuja ei kannata maksaa, vaan soitat asiakaspalveluun ja sanot, että ei ole konetta kuulunut. Mulla ne ainakin pisti aikalailla ämpyilemättä yhden kuukauden lisää maksutta.
- rytkönen
Perjantaina soittelin asiasta ja tällä viikolla kuulemma pitäisi ruveta jotain jo tapahtumaankin. :)Kohtahan tässä on 10 viikkoa konetta odoteltu, että saisihan tuo jo tullakin. Oi ihana Elisa.
- satu_
Voi kun sydäntä lämmittää tämä ketju. Itse tilasin 2.12 liikkeessä tekemässä tilauksen koneesta, laajakaista oli jo ennestään. Tänään 7.12 tuli tilausvahvistus jossa tilauspäivämäärä onkin tämä päivä....
Lupasivat liikkeessä koneen jouluksi. Mitenhän vaan mahtaa käydä kun on näinkin "positiivisia" kokemuksia.
Muutenkin Elisan laajakaista ei ole ihan vakuuttanut, pätkii ja alussa oli jotain todella epämääräistä häikkää sähköpostin kanssa. Kolme päivää selvittelin asiaa teknisen tuen kanssa, jonossa, känny korvalla tuli vietettyä aika ruhtinaallisesti aikaa.
Nyt alkaa vähän mietityttää mitä tuli tehtyä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670